2007-08-11, 01:35
Medlem
Tja, hittade lite grejer hemma som ja undrar om man kan flumma på...
Har valium en karta, en ask Tavegyl 1mg och en burk stesolid.
Försökte söka på dom men fick inte reda på om det gick.
tacksam för svar
Citera
2007-08-11, 01:47
Medlem
Peta_Es avatar
Både Valium & Stesolid innehåller samma aktiva ingrediens, Diazepam 5 alt. 10mg och fungerar ypperligt att flumma på, nästan så jag blir sotis!

Tavegyl kan du inte flumma på, dock är det den i mitt tycke bästa antihistaminen att använda mot opiatklåda, så den skall du absolut spara på till den dagen kommer då du testar opiater.
Citera
2007-08-11, 02:26
Medlem
haha najs, hur mkt ska man ta av tex stesoliden? man behöver rätt mkt eller eftersom det bara är 2mg. Åhh du kunde inte sagt att det hjälpte mot klåda för ett år sen? hade hjälpt mot många sömnlösa nätter
Citera
2007-08-11, 03:02
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Player1
haha najs, hur mkt ska man ta av tex stesoliden? man behöver rätt mkt eller eftersom det bara är 2mg. Åhh du kunde inte sagt att det hjälpte mot klåda för ett år sen? hade hjälpt mot många sömnlösa nätter

10mg brukar räknas som std. dos. Testa 20mg 2mgx10 piller. Känner du inte lugnet infinna sig ta några till, dock är det första gången så fäster Diazepam skapligt och jag skulle rekommendera att ha en soffa i närheten när musklerna börjar slappna av dom åxå och viss vajsing på motoriken inträffar

Du frågade inte då
Citera
2007-08-11, 11:35
Medlem
poojks avatar
10*2mg känns som en härlig start =) sen tjocka på 10 till när du börjar bli flummig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in