2007-08-11, 00:40
Medlem
Hej
Jag märkte nu när jag startade en musikvideo att bilden är grön O.o både i wmp och vlc ngn som vet vad man ska göra?
Citera
2007-08-11, 03:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av humankiller
Hej
Jag märkte nu när jag startade en musikvideo att bilden är grön O.o både i wmp och vlc ngn som vet vad man ska göra?
Oj vad mkt jag fattar...
mer detaljer
Citera
2007-08-11, 03:58
Medlem
NOiDs avatar
är det som stora grön pixlar? isf hjälper det oftast att vänta lite UTAN att spola i videon.

är videon bara en grön nyans så har du antagligen pillat på grafikkorts inställningarna och dragit ner hue/saturation i bott.

Funkar inget av detta så får du ladda ner lite nya codecs. www.xvid.com , samt lite randomz om du söker på codec på www.download.com
Citera
2007-08-11, 04:49
Medlem
Eclipse82s avatar
Tanka ner FFDSHOW
Citera
2007-08-11, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOiD
är det som stora grön pixlar? isf hjälper det oftast att vänta lite UTAN att spola i videon.

är videon bara en grön nyans så har du antagligen pillat på grafikkorts inställningarna och dragit ner hue/saturation i bott.

Funkar inget av detta så får du ladda ner lite nya codecs. www.xvid.com , samt lite randomz om du söker på codec på www.download.com

Det är som grön nyans och inget är ändrat i inställningarna :S kollar med nya codecs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in