2007-08-11, 00:01
Medlem
SundiZs avatar
Hej!

Jag beställde kratom 15x från spicesweden slått i mig kanske 1-2 ungefär men jag känner ingenting :S blanda ut det med apelsinjuice läste nånstans att man kunde göra det har jag tatt det fel? någon med erfarenheter från kratom som kan ge mig lite tips? Eller har jag helt enkelt blivit lurad?
Citera
2007-08-11, 00:04
Bannlyst
Mina erfarenheter av Kratom är att jag tagit en stor dos utan effekt. Sen fyllt på en eller 2 gånger utan resultat.. Efter ett tag börjar jag må skit och spyr i en 20-30minuter.. Värkar ju dock fungera för en del andra. Tror det finns ett par trådar om Kratom som kanske har svar, prova sök
Citera
2007-08-11, 00:08
Medlem
SundiZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen.
Mina erfarenheter av Kratom är att jag tagit en stor dos utan effekt. Sen fyllt på en eller 2 gånger utan resultat.. Efter ett tag börjar jag må skit och spyr i en 20-30minuter.. Värkar ju dock fungera för en del andra. Tror det finns ett par trådar om Kratom som kanske har svar, prova sök

okok hmm skumt det där a ska jag göra tack så mkt
Citera
2007-08-11, 00:08
Medlem
Trazigs avatar
Kan hålla med, hällde i mig halva påsen typ ingen effekt, Provade och röka det med men det funka inte.

Så jag tvivlar på att det funkar eller så är det en dålig batch nu
Citera
2007-08-11, 00:11
Medlem
SundiZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trazig
Kan hålla med, hällde i mig halva påsen typ ingen effekt, Provade och röka det med men det funka inte.

Så jag tvivlar på att det funkar eller så är det en dålig batch nu

Fan va pissigt slängt ut pengar för ingenting mums !
Citera
2007-08-11, 13:18
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Trist att det inte funkade för er. Kan ju bero på på om man är tillvand på annat eller ej?

Jag har oxo köpt från Spice Sweden, hade mycket behaglig effekt av halva påsen. Lugn och harmonisk, sköna känslor i kroppen. Inget illamående, men kan ju bero på att jag räknat med det och åt ett par Postafen innan. Blandade med teblad och kokade en stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in