2012-12-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Är du på riktigt nu? Avpixlat uppmanade till att man ska ligga i buskarna och spionera på kulturetablissemanget och hängde ut adresser etc. Blundar för fakta much?
Det var väl så Soran Ismail gjorde?
Det skapade ju bra "Journalistik" så.
Citera
2012-12-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Hur mycket är sanning i det hon skriver och hur mycket är feministiska fantasier?

Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Rätt åt dig, Åsa.

edit; du har goa pattar!

Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Vad är det för fel på alla dessa journalister av det svagare könet

Citat:
Ursprungligen postat av taags
Själv är jag på andra sidan, jag stödjer till 100% alla människor som är beredda att göra horans liv till ett rent helvet. Hon förtjänar inget annat.

Bara att hoppas att hon en dag får stå inför rätta för sina brott och sen dömas.

Citat:
Ursprungligen postat av jackiedoe
Haha jag kunde inte låta bli att skratta när hon citerade från snuskiga sms hon får; "Hur mår din slappa fitta?"

"förtjänar att få bli avsläppt naken, av en helikopter mitt i ugga-bugga-djungeln i Kongo." HAHA

Citat:
Ursprungligen postat av Micrealist
Jo, hon är ett svenskfientligt luder som njuter av att få negerkuk. Vad skulle annars vara syftet med att propagera för invandringen av en massa jävla analfabetiska sandapor och niggers?

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
BRINN I EN HISS, SUGGSKAFT! Bäva inför den folkets vrede som kommer att drabba dig en dag! Min personliga förhoppning är att det går rätt och lagligt till när man gör upp räkningen med dig och att du får tillfälle att reflektera över din dom innan den verkställs! Gillar du inte folklig feedback på ditt skit, så skaffa nytt nummer, flytta och be någon sätta upp ett bättre filter i din epost. Jag är dock övertygad om att du riktigt NJUTER av uppmärksamheten. Kanske rent utav kliar dig på bäret när folk skäller på dig som bandhundar och kallar dig luder? Din lilla snuskfia!

Ett kort axplock sköna killar på flashback, som vanligt. Man hade väl kunnat citera vart tredje-fjärde inlägg i den här tråden. Det är uppenbart ett gäng människor med stor framgång både hos tjejer och livet i allmänhet som samlas här.

Vilken oerhörd ironi det är när samma mobb i nästa tråd samlas för att nicka i samförstånd åt varandra hur skadlig invandrares kvinnosyn är för Sverige. Helt makalöst.
Citera
2012-12-20, 15:46
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klabbarparn-
Jag håller med om att det var onödigt, men du menar alltså att etablerad media inte sysslar med detta? Du verkar ju själv inte fatta att du är så jävla lurad. Hela media är ju en klubb för inbördes beundran, och INGEN av de s k "järnrörssiterna" uppmanar till varken rasist eller våld. Du, och alla andra godhetsapostlar hyser ju ett extremt folkförakt i och med att ni ständigt avfärdar legitima åsikter/hemsidor som "främlingsfientliga", "okunniga" och "inskränkta".

Nu måste jag gå, tillbaka om några timmar.

Vad är det jag inte ser att media håller på med, menar du?

Jag stör mig tonvis på Aftonbladet och deras brist på nyansering. Men det är en helt annan debatt.
Jag är ledsen att jag inte kan se en hemsida som uppmanar till stalkning & som lägger ut videoklipp där tjejer blir våldtagna varvat med pseudovetenskapliga artiklar om raser och kön som något annat än inskränkt.
Citera
2012-12-20, 15:47
Medlem
VitNegers avatar
Citat:
Ne det handlade väl om gullande med Åsa. Stackars Åsa. Hon är den enda som blir trakasserad i HEEELA världen

Spotta ut sanden för fan. Det är inte poängen.
Citera
2012-12-20, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danebrogen
Det står henne fritt att granska de nationella. Varsågod. Men hennes så kallade granskning var bara ett uttryck för en önskan att tysta oppositionella och göra det omöjligt att framföra vissa åsikter. Det måste väl även du förstå? Jag kan respektera vänsterjournalister som åtminstone har en gnutta heder och anständighet kvar.

Jag är hyfsat påläst. Marxismen vill bland annat krossa nationalstaten, religionen, familjen, våra traditioner och vår folkliga gemenskap. Har jag glömt något? Är inte det destruktivitet?
De vill väl även skapa detta gudomliga samhällssystem genom att göra revolution..
Citera
2012-12-20, 15:48
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housemouse
Ett kort axplock sköna killar på flashback, som vanligt. Man hade väl kunnat citera vart tredje-fjärde inlägg i den här tråden. Det är uppenbart ett gäng människor med stor framgång både hos tjejer och livet i allmänhet som samlas här.

Vilken oerhörd ironi det är när samma mobb i nästa tråd samlas för att nicka i samförstånd åt varandra hur skadlig invandrares kvinnosyn är för Sverige. Helt makalöst.
Men nu har du ju faktiskt ingen aning vem som befinner sig bakom varje nick. Gör en jämförelse med andra anonyma siter så blir du nog rätt förvånad hur pass bra ton det är här.
Citera
2012-12-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
Spotta ut sanden för fan. Det är inte poängen.
Sanden? Jag är inte från Mellanöstern. Ariskt blod.
Citera
2012-12-20, 15:49
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
Om man propagerar för svenskarnas undergång så får man ta att det finns folk som blir upprörda.. Löjlig artikel.

Inte förrän här konstateras det självklara?

Dessutom är det inte Åsa Linderborg som är ond eller hatisk. På egen hand är hon inte kapabel till vare sig det ena eller det andra. Den ondska som för närvarande cirkulerar i vårt samhälle gör det i form av vänsterpropaganda. Personer av Linderborgs karaktär är fullkomligt hjälplösa offer för den demoralisering som skapat dessa svenskavfällingar som så här i slutskedet av deras perverterade gemenskap förvandlats till en zombifierad folkmordssekt.
Citera
2012-12-20, 15:50
Medlem
Jag känner mig väldigt förvirrad och förstår inte riktigt vart Åsa Linderborg lägger ribban.

Å ena sidan så anser hon att det är fruktansvärt hotfullt och kränkande att läsa hur "StoltSvenskVolvo" skriver "döda fittan med en negerkuk i röven!!!" - oavsett hur rättfärdigat eller inte, det än må vara.

Å andra sidan så har hon inte yttrat ett ord om de systematiska förföljelser, hot och trakasserier som drabbat anhängare till "den andra sidan" i en oerhört mycket större omfattning än det hon nu upplever - oavsett hur rättfärdigat eller inte, det än må vara.

Citera
2012-12-20, 15:51
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Men nu har du ju faktiskt ingen aning vem som befinner sig bakom varje nick. Gör en jämförelse med andra anonyma siter så blir du nog rätt förvånad hur pass bra ton det är här.

Det där besvarade ju inte paradoxen han tog upp på något sätt. Att det finns grader i helvetet är ingen förmildrande omständighet vad gäller den brist på logik som florerar.

Sen är det ju bara att titta på i stort sett valfri invandringskritiker här, för att använda en eufemism av rang, för att märka att de inte sällan uttrycker likartad sexism som citerades här.
Senast redigerad av Naravodomok 2012-12-20 kl. 15:55.
Citera
2012-12-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMDUJA
Den dagen integrationsdebatten tas av enbart Jimmie Åkesson-typer, som faktiskt lärt sig hur man framför och argumenterar för sina åsikter i en demokrati och ett fungerande forum som inte bygger på personangrepp eller hat kommer förmodligen också meningsmotståndarna lyssna,
Du måste skämta, anledningen att vi inte haft mer välartikulerad invandringskritik senaste decennierna är ju att alla som uttryckt sig, oavsett hur resonligt, i de banorna blivit medialt lynchade. Alla människor som är det minsta uppmärksamma har lärt sig att man antingen kan begrunda invandringsbegränsning i sansad ton eller ha en karriär, men inte båda.

Att Åkesson alls kommer fram är ju för att han varit med och byggt upp en rörelse där man kan göra karriär på att vara just invandringskritisk. Men för alla som inte vill göra just det är det socialt och karriärsmässigt självmord att uttrycka samma sorts åsikter på samma sätt som honom.

Citat:
Man skall inte glömma det du beskriver som Lindeborgs beteende; "Förbjud och kör över folks åsikter. Förlöjliga dem och var överlägsen och föraktfull. /.../ Framhåll att det bara finns en väg och att det finns rätta åsikter som hon själv är den värdiga representanten för." är precis vad som sker på de hemsidor, inklusive Flashback, som Aftonbladets granskning berör.
Det är en jävla skillnad på att plocka bort oliktänkandes kommentarer helt och hållet och att folk inte orkar hänga kvar i ett hätskt debattklimat. Faktiskt så behöver det inte ens vara särskilt hätskt, under SSU-driven var ju stämningen rent av mysig på Avpixlat.

Citat:
För inte tror du också att Helin och i det långa loppet även PO är en del av den rörelse som bestämt sig för att motarbeta yttrandefriheten?
De är väl minst sagt ganska tydliga med att de inte vill att människor ska få uttrycka saker de anser vara hatiska?

Citat:
Problemet är alltså enligt mig det faktum att yttrandefriheten, som skall finnas, flyttats till en plattform där den missbrukas. För så sker ju just nu.
Nu vet jag inte var du gränsen för "missbrukas" men du kan ge dig fan på att Helin et consortes drar den gränsen vid allt de karakteriserar som hat. Alltså funderingar över om afrikaner kan ha en annan begåvningsprofil än européer, ifrågasättande om Sveriges invandringspolitik, att småpojkar kanske inte mår så bra av att behandlas som ersatzflickor osv.
Citera
2012-12-20, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellle
Först och främst: Nej, jag är inte på hennes sida politiskt.

När man läser om alla mejl och sms hon citerar som uppenbarligen kommer från svenska män/killar med för mycket fritid så är min första tanke:

Om detta är grova hot från svenskar som inte är speciellt handlingskraftiga - förstår jag varför AB och alla andra tidningar inte vågar granska alla svenskfientliga muslimer mm. där ute.

Med tanke på att något så litet som ett instagramkonto kan få en bunt invandrare att samlas i horder, sparka tjejer, misshandla fotografer och kasta sten mot poliser (18/12 gbg). Kan ni då tänka er vad de hade gjort om Åsa eller någon annan på AB hade vågat skriva något som kanske "kränker deras heder".

Ryser av tanken.

Ja, jag kan tänka mig att i så fall hade hon blivit lika utsatt som Lars Vilks och fått islamister med konkreta mordplaner efter sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in