Frskt formatera min dator utan resultat, jag har fixat en Win XP Pro skiva men den vgrar att boota skivan utan bootar istllet ntt udda dos som r totalt handikappat. Jag har lyckats fixa bort dos och den kommer in p XP installationen dock s lser den inte skivan, less jag blir .. Problemet frn allra frsta brjan r att jag inte kan installera program elr ppna vissa program pga "System DLL user32.dll har flyttats i interminnet. Programmet kommer inte att kunna kras. Frflyttningen berodde p att DLL-Filen C:\Windows\system32\SHELL32.dll tog upp en minnesadress som reserverats fr windows system-DLL-filer. Kontakta leverantren av DLL-Filen fr att rtta till problemet". Jag har prvat ladda hem fixen frn windows hemsida samt s har jag frskt systemterstlla, dock s kan jag bara systemterstlla till sista frra mnaden vilket var efter att problemet uppstog... Vad gra? Tacksam fr svar!
Menar du att installationen pbrjas men att du fr information om att det r ngot lsfel p skivan? I s fall kan det vara en defekt skiva eller lsare. Testa med en annan skiva till att brja med.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!