Försökt formatera min dator utan resultat, jag har fixat en Win XP Pro skiva men den vägrar att boota skivan utan bootar istället nått udda dos som är totalt handikappat. Jag har lyckats fixa bort dos och den kommer in på XP installationen dock så läser den inte skivan, less jag blir .. Problemet från allra första början är att jag inte kan installera program elr öppna vissa program pga "System DLL user32.dll har flyttats i interminnet. Programmet kommer inte att kunna köras. Förflyttningen berodde på att DLL-Filen C:\Windows\system32\SHELL32.dll tog upp en minnesadress som reserverats för windows system-DLL-filer. Kontakta leverantören av DLL-Filen för att rätta till problemet". Jag har prövat ladda hem fixen från windows hemsida samt så har jag försökt systemåterställa, dock så kan jag bara systemåterställa till sista förra månaden vilket var efter att problemet uppstog... Vad göra? Tacksam för svar!
Menar du att installationen påbörjas men att du får information om att det är något läsfel på skivan? I så fall kan det vara en defekt skiva eller läsare. Testa med en annan skiva till att börja med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!