2007-08-09, 21:56
Medlem
magzies avatar
Heej, har nyligen kpt ny laptop med vista, nu till problemet alla program som jag har hr i xp fungerar inte vilket r ganska sjlvklart. Men jag har provat vissa vista versioner av dessa ocks, de fungerar inte heller de kanske r gamla vad vet jag. S jag sker er med vista som har dessa program och kan ge mig en lnk att ladda ner ifrn. Obs de ska fungera

Deamon tools
Winrar
Och ett fungerande virusprogram,
Tack p frhand

Ps. Vet inte om man fr posta lnkar men ni kan ju dra ivg ett pm till mig om man inte fr
Citera
2007-08-09, 22:56
Medlem
Strunt i WinRAR och dra hem 7zip (7zip.org) istllet. Klarar RAR-filer utmrkt och r helt gratis.

Daemon tools fungerar bra fr mig i Vista, kr version 4.08HE (tydligen...). http://www.daemon-tools.cc/dtcc/down...Download&id=81 r adressen till senaste versionen.

Bde Avast! och Active Virus Shield fungerar finfint p min vista-dator. Och r helt gratis fr nedladdning. Googla och du skall finna.
Citera
2007-08-10, 03:21
Medlem
pikzels avatar
WinRAR och Daemon-Tools fungerar bra fr mig, jag kr Vista Business. Som antivirusprogram finns ven F-Secure.
Citera
2007-08-10, 06:29
Medlem
LittleDaves avatar
Jag har inte haft ngra som helst problem med WinRar, mysko att de inte funkar hos dig :/
AVG anvnder jag som Antivirus program, finns att ladda ner gratis, bara ska p download.com.
Citera
2007-08-10, 12:29
Medlem
Nervoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magzie
Heej, har nyligen kpt ny laptop med vista, nu till problemet alla program som jag har hr i xp fungerar inte vilket r ganska sjlvklart. Men jag har provat vissa vista versioner av dessa ocks, de fungerar inte heller de kanske r gamla vad vet jag. S jag sker er med vista som har dessa program och kan ge mig en lnk att ladda ner ifrn. Obs de ska fungera

Deamon tools
Winrar
Och ett fungerande virusprogram,
Tack p frhand

Ps. Vet inte om man fr posta lnkar men ni kan ju dra ivg ett pm till mig om man inte fr

r du sker p att du tagit ner rtt versioner av dessa program d? Kr sjlv bde daemon tools (V4.09 HE) och winrar (3.70) p vista home premium utan problem.

Anvnder ven AVG precis som "LittleDave" gr. Ocks det funkar utan problem.
Mitt AVG r i version 7.5.476
Citera
2007-08-10, 15:09
Medlem
magzies avatar
Okej tack hmm tror jag har ngra skumma versioner. Virusprogrammet AVG ni pratar om, r det ett bra virusprogram som ni rekommenderar?
Citera
2007-08-10, 20:19
Medlem
ManicFreedoms avatar
winrar, daemon tools funkar fr mig p vista x64 ultimate.
Antivurset jag anvnder r NOD32.

Citera
2007-08-10, 20:38
Medlem
magzies avatar
Hmm har lst det nu, jag anvnder mig av NOD32 vilket verkar fungerar bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem