Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-09, 20:16
Bannlyst
jag var för 3 år sedan vältränad som fan, numera gör jag ingenting särskilt mer än jobbar.

jag äter inte mkt godis och onyttiga saker, dricker dock ganska mkt alkohol..
mitt problem är att jag går upp io vikt som faasen, väger 92 kilo nu o för ca 1.5 år sedan vägde jag 75..

kan någon hjälpa mig att ge lite råd på hur jag ska träna för att bygga men samtidigt bli av med mitt fett på kroppen och i ansiktet...snälla hjälp..

ps..stämmer det att om man bölrjar bränna fett så bränns det först i ansiktet, sen benen och sen magen?:S hörde nån nisse säga det på gymet en gång, tycker det låter lite halvskumt...
Citera
2007-08-09, 20:51
Medlem
schivens avatar
Det är lite inviduellt vart fettet lättast sätter sig, finns x antal deffguider på diverse forum som det är bara att googla fram själv sörrö. Eftersom du var så jävla vältränad förut är det väl bara att köra efter samma schema nu?

Du har ju själv svarat på frågan vad som behövs ändras i rubriken.
Ät färre kalorier + Börja träna = inte tjock med tiden
Citera
2007-08-09, 21:19
Bannlyst
ska du bygga muskler medans du förlorar fett? kanske går lite i början men sen är de nästan omöjligt, man måste göra en sak i taget.

http://www.styrketraning.com/sida/deffa

om du inte hittar någon deffguide då är den bra om man vill minska i vikt=)
Citera
2007-08-09, 22:43
Medlem
Läs din rubrik och gör tvärt om. Sluta ät så jävla mycket och börja träna.
Citera
2007-08-09, 23:36
Medlem
schivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson85
Läs din rubrik och gör tvärt om. Sluta ät så jävla mycket och börja träna.

ekar det här eller?
Citera
2007-08-10, 00:29
Medlem
Mr Gs avatar
Du var - vältränad som fan - för 3 år sen. Då får du för fan börja träna som du gjorde för 3 år sen. Fattar inte varför du frågar, du borde ha god erfarenhet av fysiskt träning om du var vältränad som fan.

Och, kroppen "suger fett" från hela din lekamen samtidigt, inte från nåt specifikt ställe först.
Citera
2007-08-10, 08:29
Medlem
papa_ogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr G
Du var - vältränad som fan - för 3 år sen. Då får du för fan börja träna som du gjorde för 3 år sen. Fattar inte varför du frågar, du borde ha god erfarenhet av fysiskt träning om du var vältränad som fan.

Och, kroppen "suger fett" från hela din lekamen samtidigt, inte från nåt specifikt ställe först.

Exakt. Många som skriver att de har bra koll, men många verkar också tappat grunderna hur man tränar när Coca Colan och hamburgarna tog över.

Börja motionera, ändra kosten. Sen kan man börja ställa frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in