2008-05-25, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Vilket jävla snyggt volleymål Windass gjorde på passen han fick, kolla och njut.

http://footballtube.magnify.net/item/7GRL14TG61X7ZVTJ

Snygg assist av Campbell, som vanligt. Hävdar fortdarande att han är en stor del i att de gick upp. Undra om han återvänder till Man Utd nu.
Citera
2008-05-25, 02:46
Medlem
Ari.Golds avatar
Hull förtjänade segern. Gillar när lag gör mål halvvägs in i matchen och lyckas hålla segern. Alldeles för utled på matcher där de nästan lyckats hålla det, men motståndaren får in en kvittering i 87:e och det blir förlängning och det försvarande laget till slut förlorar.
Citera
2008-05-25, 17:58
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Då välkomnar vi Doncaster Rovers till nästa års upplaga av Championship. Ite ett tag jag har mycket till övers för men eftersom alternativet var Leeds känns det ändå skönt. Roligt att de får fjanta vidare i Leauge One åtminstone ett år till.
Citera
2008-05-25, 21:45
Medlem
Brandfarligs avatar
Kan erkänna att jag inte sett Leeds i år förutom idag. Men av det jag såg så tror jag det kommer ta tid för dom att överhuvudtaget nå PL igen. CCC kan dom nog ta sig till nästa år men jag har svårt att se att dom ska lyckas ta sig till PL om dom inte satsar rejäli vilket deras ordförande inte verkar vara beredd att göra(?).
Citera
2008-05-25, 21:51
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Dons vann matchen mot Leeds helt rättvist. Kändes som Leeds var tyngda av stundens allvar. Total överkörning i det närmaste, 1-0 var faktiskt i underkant.
Citera
2008-05-26, 22:05
Medlem
Masingas avatar
http://www.goalcentre.com/doncaster-rovers-vs-leeds-united-highlights-league-one-playoff/

Här kan ni se höjdpunkter för er som inte såg matchen.
Citera
2008-05-27, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Dons vann matchen mot Leeds helt rättvist. Kändes som Leeds var tyngda av stundens allvar. Total överkörning i det närmaste, 1-0 var faktiskt i underkant.

Sant. Såg också matchen.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in