2008-05-18, 19:46
Medlem
En fråga här angående dem playoffs som spelades...vilka lag från the championship kommer att League nästa säsong, eller har dem inte spelat Playoff-finalen än? Och vilka lag från league 2 kommer att spela i the championship?
Citera
2008-05-18, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Davinho
En fråga här angående dem playoffs som spelades...vilka lag från the championship kommer att League nästa säsong, eller har dem inte spelat Playoff-finalen än? Och vilka lag från league 2 kommer att spela i the championship?

Stoke, West Bromwich och Bristol City/Hull kommer att lira PL. Det är playoff final mellan Bristol och Hull.
Citera
2008-05-18, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Stoke, West Bromwich och Bristol City/Hull kommer att lira PL. Det är playoff final mellan Bristol och Hull.

Haha, skönt att gamla goda Stoke med sina fans kommer till PL ....Får se vem som vinner då i playoff-finalen....
Citera
2008-05-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davinho
vilka lag från league 2 kommer att spela i the championship?

Inga eftersom League One är imellan, men Doncaster-Leeds är det i play-off finalen iallafall där iallafall.
Citera
2008-05-18, 21:07
Medlem
P3RK3L3s avatar
  • Conference --> League 2: Aldershot (direkt), Exeter (via kvalvinst mot Cambridge United idag)
  • League 2 --> League 1: Milton Keynes (direkt), Peterborough (direkt), Hereford (direkt), Stockport/Rochdale (kval)
  • League 1 --> Championship: Swansea (direkt), Forest (direkt), Leeds/Doncaster (kval)
Citera
2008-05-24, 17:59
Medlem
P3RK3L3s avatar
Hull City AFC tar för första gången i klubbens historia stegte upp till den högsta ligan efter kvalfinalsseger mot Bristol City med 1-0. Målet gjordes av 39-årige (!) tjurnacken Dean Windass. Vilken hjälte!

Come on you Hull!
Citera
2008-05-24, 18:03
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Även som Windasshatare är det svårt att inte imponeras idag. En sann hjälte faktiskt. Enormt stort att se hans känsloreaktion när domaren blåser av matchen. Nästan så att jag rös trots att jag avskyr den blonderade fettklumpen. Får vi se White Trashets stora fader göra en sista säsong i PL som 40-åring nästa år?
Citera
2008-05-24, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
Även som Windasshatare är det svårt att inte imponeras idag. En sann hjälte faktiskt. Enormt stort att se hans känsloreaktion när domaren blåser av matchen. Nästan så att jag rös trots att jag avskyr den blonderade fettklumpen. Får vi se White Trashets stora fader göra en sista säsong i PL som 40-åring nästa år?
Varför detta hat mot Windass?

Snyggt jobbat Hull, kändes som om det kunde ha gått hur som helst i dagens match.
Citera
2008-05-24, 18:10
Medlem
Ari.Golds avatar
Grattis Hull! Kul match.

Imorrn är det Doncaster Rovers - Leeds Utd

Så jävla coolt att en kvalmatch i championship kan locka 86000 till London.
Citera
2008-05-24, 18:11
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecondToNone
Varför detta hat mot Windass?

Snyggt jobbat Hull, kändes som om det kunde ha gått hur som helst i dagens match.

Tjockisen har spelat i både Sheffield Wednesday (bara två matcher på lån) och Sheffield United. Är allmänt hatad bland Wednesdaysupportar på grund av hans dryga attityd i matcher mot laget i hans karriär. Han har flera gånger öppet hånat Wednesdayfans under matcher. Matcher jag själv sett på plats. Minns bland annat en bortamatch mot Bradford där han gjorde mål och sedan sprang fram till Wednesdayfansen och drygade sig. Därav hatet. Är dock något av ett love/hate-förhållande. Inte så att jag önskar honom död men jag måste ändå ogilla honom. Ungefär så är det.
Citera
2008-05-24, 18:22
Medlem
P3RK3L3s avatar
Windass är en spelare som varje supporter skulle älska om han spelade för deras klubb. Han är lite bisarr men unga spelare kan lära av hans fantastiska inställning. Jag tänker iofs att han är lite smygbög. Det är mycket pussar på de yngre spelarnas munnar och armar om folk lite väl länge. Men men, heter man Windass så är det väl kanske inte så otippat.

Nej men seriöst, helt galet stort. Jag tänker åka över i höst och se Hull spela. Har sneglat på deras resultat sen jag förälskade mig i Housemartins skiva "London 0 Hull 4".
Citera
2008-05-25, 01:02
Medlem
De Larges avatar
Vilket jävla snyggt volleymål Windass gjorde på passen han fick, kolla och njut.

http://footballtube.magnify.net/item/7GRL14TG61X7ZVTJ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in