• 1
  • 2
2007-08-09, 18:56
Bannlyst
Tjo, knner mig lite dum som frgar men r Adderall klassat i Sverige som andra amfetaminformer? Sen en frga till, kan man skert importera eller bestlla adderall frn ngonstans? Skicka grna PM.
Citera
2007-08-09, 19:06
Medlem
Nemesis1s avatar
Adderall innehller levoamfetamin och dextroamfetamin, precis som tjacket p gatan... Enda skillnaden r vl att andelen d-amf i frhllande till andelen l-amf r strre i Adderall n i gatutjacket...
Citera
2007-08-09, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Adderall innehller levoamfetamin och dextroamfetamin, precis som tjacket p gatan... Enda skillnaden r vl att andelen d-amf i frhllande till andelen l-amf r strre i Adderall n i gatutjacket...

S du menar att om jag kr sm doser vanligt gatuamfetamin fr jag samma effekt som p adderall? Mysigt.

Frresten r det ngon som brukar kra p amfetamin i studeringssyfte? Hur bra funkar det?
Citera
2008-01-21, 11:30
Medlem
De La Hoyas avatar
I Staterna r det vldigt ltt att f tag p bde adderall och amf. Men s bor jag ju i USA's tjack-mecka, Ottumwa, Iowa.

Tog adderall innan en skoldag, har aldrig knt mej s koncentrerad som jag gjorde, det var som om det inte fanns ngot annat n det jag koncentrerade mej p. Adderall om du ska plugga sger jag bara. Har visserligen inte testat tjo i stora mngder s dr har jag inget att tilllgga!
Citera
2009-09-05, 21:29
Medlem
31Hs avatar
Jag r lite nyfiken p detta. r det klassat i Sverige? Vad har det fr bieffekter? Svrt att komma ver?
Citera
2009-09-05, 22:25
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31H
Jag r lite nyfiken p detta. r det klassat i Sverige? Vad har det fr bieffekter?

Samma som allt annat amfetamin.

Citat:
Svrt att komma ver?

Vldigt.
Citera
2009-09-05, 22:57
Bannlyst
r Adderall samma som Medikinet?
Citera
2009-09-05, 23:36
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kknappen
r Adderall samma som Medikinet?

Nej, Medikinet r inte amfetamin.
Citera
2009-09-20, 12:57
Medlem
adderall

r desperat, vill f tag i adderall med. Tnkte prva det mot mina hetstnings problem och bara allmnt bli piggare.. Nn som vet nn sida man kan bestlla det ifrn? skicka grna pm till mig d !!!!
Citera
2009-10-30, 23:06
Medlem
vilka lkare skriver ut riktiga amfetaminer

Jag undrar verkligen vilka som bde r kapabla och har mjlighet att skriva ut riktiga amfetamin-sorter och inte massa halvdana B-PRODUKTER.
"STARKT SKA DET VARA" FR ATT CITERA EN AV DE SOM KNNER TILL SKILLNADERNA p vad man kallar tjack och fultjack.

hlsningar ilsken patient/klient
Citera
2009-10-30, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knarkaren
Jag undrar verkligen vilka som bde r kapabla och har mjlighet att skriva ut riktiga amfetamin-sorter och inte massa halvdana B-PRODUKTER.
"STARKT SKA DET VARA" FR ATT CITERA EN AV DE SOM KNNER TILL SKILLNADERNA p vad man kallar tjack och fultjack.

hlsningar ilsken patient/klient
Det r en lng vg att g innan du fr amfetamin utskrivet. Och inte ens det r kta vara.
S det r inget som lnar sig direkt.
Citera
2009-10-31, 10:32
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comfortably.Numb
Det r en lng vg att g innan du fr amfetamin utskrivet. Och inte ens det r kta vara.
S det r inget som lnar sig direkt.

Medicinen som heter "Amfetamin" lr ju vara ganska "kta vara" eller hur?!

Jag ser fram emot ett svar inom en snar framtid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in