Tjo, knner mig lite dum som frgar men r Adderall klassat i Sverige som andra amfetaminformer? Sen en frga till, kan man skert importera eller bestlla adderall frn ngonstans? Skicka grna PM.
Adderall innehller levoamfetamin och dextroamfetamin, precis som tjacket p gatan... Enda skillnaden r vl att andelen d-amf i frhllande till andelen l-amf r strre i Adderall n i gatutjacket...
Adderall innehller levoamfetamin och dextroamfetamin, precis som tjacket p gatan... Enda skillnaden r vl att andelen d-amf i frhllande till andelen l-amf r strre i Adderall n i gatutjacket...
S du menar att om jag kr sm doser vanligt gatuamfetamin fr jag samma effekt som p adderall? Mysigt.
Frresten r det ngon som brukar kra p amfetamin i studeringssyfte? Hur bra funkar det?
I Staterna r det vldigt ltt att f tag p bde adderall och amf. Men s bor jag ju i USA's tjack-mecka, Ottumwa, Iowa.
Tog adderall innan en skoldag, har aldrig knt mej s koncentrerad som jag gjorde, det var som om det inte fanns ngot annat n det jag koncentrerade mej p. Adderall om du ska plugga sger jag bara. Har visserligen inte testat tjo i stora mngder s dr har jag inget att tilllgga!
r desperat, vill f tag i adderall med. Tnkte prva det mot mina hetstnings problem och bara allmnt bli piggare.. Nn som vet nn sida man kan bestlla det ifrn? skicka grna pm till mig d !!!!
Jag undrar verkligen vilka som bde r kapabla och har mjlighet att skriva ut riktiga amfetamin-sorter och inte massa halvdana B-PRODUKTER.
"STARKT SKA DET VARA" FR ATT CITERA EN AV DE SOM KNNER TILL SKILLNADERNA p vad man kallar tjack och fultjack.
Jag undrar verkligen vilka som bde r kapabla och har mjlighet att skriva ut riktiga amfetamin-sorter och inte massa halvdana B-PRODUKTER.
"STARKT SKA DET VARA" FR ATT CITERA EN AV DE SOM KNNER TILL SKILLNADERNA p vad man kallar tjack och fultjack.
hlsningar ilsken patient/klient
Det r en lng vg att g innan du fr amfetamin utskrivet. Och inte ens det r kta vara.
S det r inget som lnar sig direkt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!