Svara
  • 1
  • 2
2007-08-10, 19:45
Medlem
z0ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mezot
Läskigt ;p 3/5

Har själv aldrig provat rent mdma, men det står med på listan såklart
Och som det verkar så är det alltså bättre att bomba än att snorta?

iez
Citera
2007-08-10, 22:41
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkbertil
Fan vad bull! Vart ska man då gå för att hitta någon action i Malmö?

Du får dra till svartklubbarna!
Citera
2007-08-11, 05:53
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Den som inte orkar vänta 30-40 min är allt bra jävla addict alltså
Vaffan?!?!. Klart man orkar vänta, men lite segt är det alltid. Det var ett bra tips, enligt min åsikt det bästa sättet att inmundiga mdma på. Fast freebase Mdma är en klass i sig också
Citera
2007-08-12, 20:49
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
Vaffan?!?!. Klart man orkar vänta, men lite segt är det alltid. Det var ett bra tips, enligt min åsikt det bästa sättet att inmundiga mdma på. Fast freebase Mdma är en klass i sig också

Aldrig provat rent mdma faktiskt. Skitsugen på det dock. Käkat E har jag gjort 15+ gånger dock, men man vill ju prova the real deal
Sen tycker jag faktiskt bara det är mysigt o sitta o vänta. Från det att man känner första "symptomet" i kroppen tills peaken är ju så himla underbart Man är så förväntansfull och glad.
Citera
2007-08-17, 00:45
Medlem
yeah´ss avatar
Tycker det kan va nice att vänta och låta ruset krypa på en, om man nu slängt i sig måttliga mängder.

Hur kickar det om man freebasar MDMA?
Citera
2007-11-20, 00:13
Medlem
Skäggbiffs avatar
: )

Tyckte denna tripprapporten var bra! Lite halvgalet skriven men man förstår utan problem vad du har varit med om.

Extra pluspoäng då det utspelade sig på KB i Malmö.
Citera
2007-11-20, 00:41
Medlem
hezbollahs avatar
Trevlig rapport. Ska inom snar framtid pröva på MDMA men det blir nog knappar för det verkar vara svårt att få tag på äkta vara.
Citera
2007-11-20, 16:23
Medlem
rauldukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Trevlig rapport. Ska inom snar framtid pröva på MDMA men det blir nog knappar för det verkar vara svårt att få tag på äkta vara.

Min debut på droger var MDMA, och jag älskade det. Men jag tyckte extacy, i piller dorm, var lika fint det med! :-)

Hoppas du får en schysst tripp, se till att ha mkt lampor och vänner nära! :-D
Citera
2007-11-20, 16:51
Avstängd
Har du någon uppfattning om hur mycket på ett ung. du tog?
Citera
2007-11-20, 21:32
Medlem
sventumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Det var bruna genomskinliga kristaller, och efter lite sökandes på internet hittade jag fakta från nån snutrapport från Irland, Där exakt samma substans uppmätts till 98% renhet.

Tack för rapporten annars!

Provade själv rent MDMA första gången för något år sedan och "vanliga piller" är nog snäppet vassare. Fast MDMA har sin charm ändå... som en kombo av E-välmåendet och opiat-lugnet .. Ge det en chans till och ät det istället!
Citera
2007-11-20, 22:24
Medlem
Trädpojkes avatar
Massiv upplevelse, trodde inte det om Malmö om jag ska vara ärlig. Verkar vara rätt fjantigt där annars. Men ska till KB nästa vecka, dock blir det inget MDMA, men ska hålla ögonen öppna efter tefatspupiller.

Dock ingen vidare rapport.

2/5
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här