• 3
  • 4
2008-10-09, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eleon

Micheal jackson gjorde sig ju av med sin apa (schimpans?) när apan smockade till honom. Dock läste jag samtidigt att michael hade för vana att slå apan.

Jag förstår varför, apan blev väl rädd, se denna: http://www.yourcelebritystuff.com/wp...-neverland.jpg

Skulle du vara rädd om du har sett honom där ute?
Citera
2012-05-25, 01:00
Medlem
KUSEs avatar
Jag funderar när jag är smått berusad på att importera en apa. Borde ju gå att hitta om man letar tillräckligt mycket på det djupa nätet. Nu finns det ju vapen och seriemördare att hitta. I framtiden borde rimligtvis också exotiska varelser gå att köpa.

Tänkte mest lära upp den att göra highfive när man ger den en krona, sedan gå ut på gator och torg och tjäna extraknäck på detta. "Ge apan en krona och se vad som händer." Kanske kan bli ett miljonprojekt om man lyckas undvika djurskyddsföreningar, skattemyndigheter osv osv!
Citera
2012-05-25, 01:03
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Jag funderar när jag är smått berusad på att importera en apa. Borde ju gå att hitta om man letar tillräckligt mycket på det djupa nätet. Nu finns det ju vapen och seriemördare att hitta. I framtiden borde rimligtvis också exotiska varelser gå att köpa.

Tänkte mest lära upp den att göra highfive när man ger den en krona, sedan gå ut på gator och torg och tjäna extraknäck på detta. "Ge apan en krona och se vad som händer." Kanske kan bli ett miljonprojekt om man lyckas undvika djurskyddsföreningar, skattemyndigheter osv osv!

Blir med sjukt sugen på att införskaffa mig en apa under berusat eller flöddrigt tillstånd.
Citera
2012-05-25, 01:06
Medlem
Nlesjems avatar
Hör med Carola!
Citera
2012-05-25, 01:31
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhuvud
Blir med sjukt sugen på att införskaffa mig en apa under berusat eller flöddrigt tillstånd.
Frågan är hur bra det går att lära upp apor att utföra saker. Apor är ju väldigt intelligenta. Problemet är väl om man skulle bli scammad och få en neger i posten stället.

Citat:
Ursprungligen postat av Nlesjem
Hör med Carola!
Underbart, haha.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem