2007-08-09, 00:18
Medlem
spekkes avatar
hejsan jag åker till kos grekland imorgon och jag undrar hur det är med att få tag i röka där och hur straffen ser ut om man blir tagen med röka , och natuligt vis är det bra stuff där nere! priser kan ju oxå vara bra att veta
Citera
2007-08-09, 01:32
Medlem
Passar på att sno och bumpa din tråd lite, men frågar istället om hur läget är på Kreta? (chania)
Citera
2007-08-09, 01:35
Medlem
supermupps avatar
jag tror att greklands syn på cannabis är den samma som i vårt avlånga land, om inte hårdare
Citera
2007-08-09, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySatan
Passar på att sno och bumpa din tråd lite, men frågar istället om hur läget är på Kreta? (chania)

Om du går från hamnen och uppåt på gågatan och går tills du kommer till en avlång park och det står många taxibilar, så går du in i parken och så sitter det alltid tre-fyra nordafrikaner på en bänk.
Citera
2007-08-09, 02:53
Medlem
Akta dig bara..

Har varit på den där dekadenta ön ett par gånger. Tänk på att grekisk polis, och särskilt den på Kos, är fullständigt rabiat vad gäller cannabis, precis som supermupp antyder ovan.

Ta det riktigt jäkla försiktigt om du ska röka därnere. Handla långt från de två huvudbar-stråken, och se dig över axeln ett antal ggr innan du bestämmer dig för att göra en deal.

Har du fått tag på röka så rök på din hotellbalkong eller dylikt. För tro mig, du vill inte bli tagen som turist med en spliff i käften på den ön. Det där häktet går inte av för hackor. Be warned.
Citera
2025-07-23, 18:52
Medlem
I kos är röka ytterst tillgängligt och accepterat. Vi frågade endast 2 olika personer om de sålde och de gjorde dem. Vi har ej kunnat hitta hash, men riktigt god weed finns gott om. Utöver det så finns ”thc gåsar” med låg thc men med cbd å cbg å annat som faktiskt funkar hyfsat i varje jävla affär.
Man kan röka lite var som helst, hotellrummet, stranden, man kan surfa gåsen m.m.
Om polisen tar er säg att de är köpt från affären. Borde inte vara större problem!
Citera
2025-07-23, 20:42
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swefinstock
I kos är röka ytterst tillgängligt och accepterat. Vi frågade endast 2 olika personer om de sålde och de gjorde dem. Vi har ej kunnat hitta hash, men riktigt god weed finns gott om. Utöver det så finns ”thc gåsar” med låg thc men med cbd å cbg å annat som faktiskt funkar hyfsat i varje jävla affär.
Man kan röka lite var som helst, hotellrummet, stranden, man kan surfa gåsen m.m.
Om polisen tar er säg att de är köpt från affären. Borde inte vara större problem!

18 år senare 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in