• 2
  • 3
2007-08-14, 20:06
Medlem
nazipoliss avatar
kvitto skrivs i dem flesta fallen, annars så dras detta vidare till rätten och andra kända tatuerare i kretsen får göra en bedömning på skada/åverkan på armen samt vem som gjort tatueringen.
tatuerare ser oftast direkt på bilderna vem som har gjort de om dem är någorlunda kända, jämför man samtidigt andra motiv så ser man likheter i tatuerarens struktur som är svår att komma ifrån.
som en handstil ungefär!
Detta räcker nog gott och väl för att en åklagare skall väcka åtal!

men vad har tatueraren för naturlig orsak att neka?
om han har försäkring så är det största problemet löst, annars så får dem väll bara deala fram nåt.

I värsta fall så blir pressen aktuell och hans namn smutskastas!

Jag personligen tror att detta kommer lösa sig...
Citera
2007-08-14, 20:24
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis
men vad har tatueraren för naturlig orsak att neka?
om han har försäkring så är det största problemet löst, annars så får dem väll bara deala fram nåt.

I värsta fall så blir pressen aktuell och hans namn smutskastas!

Jag personligen tror att detta kommer lösa sig...

Ja, en riktig hedersknyffel eller ett proffs hade kanske känt sig skyldig/brytt sig om sitt rykte. Men den här snubben är ju uppenbarligen ingetdera.
Citera
2007-08-14, 21:42
Medlem
anna7607s avatar
jo, dom är rädda om sitt ryckte, men det jag inte visste va att han som gjorde den va ganska ny, det fick jag veta när han gjort halva.

Aja dom e ju villiga att fixa till den, men det får någon av dom andra erfarna killarna fixa, vill ju inte att det ska sluta med en tatuering som sträcker sig ända till naveln...
Citera
2007-08-16, 12:18
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat.

//Mod
Citera
2008-05-15, 01:22
Medlem
Fyllevins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna7607
http://img516.imageshack.us/my.php?i...sc00843jo4.jpg

lite suddigt men dock en bild
så det jag får göra är att tatuera mera så den täcks???? Då e frågan var jag ska göra det, vill ju inte att det flyter ut igen...och igen...

Inte så farligt men det är klart man irriterar sig på det om man hade varit dig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in