2007-08-07, 20:43
Medlem
Vad är detta nu då?

http://www.flashback.org/member.php?u=195626

Tycker att du vore jobbigt om detta blev en vanlig tes. Omöjligt att memorera och hålla reda på namnen och blir äcklad av att se skiten:/
Citera
2007-08-07, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den_gule
Vad är detta nu då?

http://www.flashback.org/member.php?u=195626

Tycker att du vore jobbigt om detta blev en vanlig tes. Omöjligt att memorera namnen och blir äcklad av att se skiten:/
Det var min själ ingen vacker syn. Tror dock inte att det kommer bli särskillt populärt utan användaren kommer att bli allmänt hatad.
Citera
2007-08-07, 20:52
Medlem
Wittgensteins avatar
Det är säkert en ny diskussionsbot som ska göra I&I intressantare.
Citera
2007-08-07, 20:53
Medlem
Om jag hade valt att använda 沙耶 i stället för dess romaniserade version Saya, hade du klagat då?
Citera
2007-08-07, 20:53
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Det var min själ ingen vacker syn. Tror dock inte att det kommer bli särskillt populärt utan användaren kommer att bli allmänt hatad.

Jo det är ju på FB han reggade sig
Citera
2007-08-07, 20:54
Medlem
Hin Håle.s avatar
Det är arabiska, och betyder ordagrant irakisk ilska (om min ordbok nu stämmer). Jag välkomnar dig hursomhelst till forumet, الغضب العراقي. Vi har nog många hätska diskussioner att se fram emot.
Citera
2007-08-07, 20:55
Bannlyst
Annars är ju الغضب العراقي rätt originellt, tror inte h*n kommer bli förväxlad med någon.. om inte fler musslor gör samma sak..
Citera
2007-08-07, 20:56
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Annars är ju الغضب العراقي rätt originellt, tror inte h*n kommer bli förväxlad med någon.. om inte fler musslor gör samma sak..

Ja, لغضب العراقي är ju helt klart originellt, men det lär nog gå trend i det.
Citera
2007-08-07, 20:56
Medlem
Citat:

Det är ju det som är hela grejen. Försök se skillnad på الغض,ب العراقي , الغب العراقي ب och الغضب العراقي en dag på bakfyllan.
Citera
2007-08-07, 21:00
Medlem
Squalos avatar
Jag tycker admin ska förbjuda det!!!

Det skulle vara jävligt jobbigt med en massa användarnamn så här: 객지원센터
Citera
2007-08-07, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av den_gule
Det är ju det som är hela grejen. Försök se skillnad på الغض,ب العراقي , الغب العراقي ب och الغضب العراقي en dag på bakfyllan.
Man behöver inte vara på bakfyllen för att inte se skillnad.. men kom in i matchen, vem bryr sig, ingen skillnad på bittra kulturberikare, med sån signatur lär det vara ok att döma hundarna efter håren..
Citera
2007-08-07, 21:25
Medlem
Citat:
Man behöver inte vara på bakfyllen för att inte se skillnad.. men kom in i matchen, vem bryr sig, ingen skillnad på bittra kulturberikare, med sån signatur lär det vara ok att döma hundarna efter håren..

Komiken överskuggar inte det faktum jag tidigare framfört
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in