2007-12-23, 12:16
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Hade inte tid att föra diskussion då jag hade begränsat med tid för datorn.

Haha, det var banne mig det dummaste jag hört, har du rökt på eller...?

Du skriver ett inlägg, får mothugg och kontrar med att det bara var ironi för att du inte hade tid att föra diskussionen!?
.
2007-12-23, 12:20
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Varför kan du inte acceptera att Bionda är en världsartist att räkna med?

Madonna bör se upp - här kommer Bionda!

Vad grundar du det på? Hennes enorma skivförsäljning? Hennes många utsålda kroguppträdanden? Alla skivbolag utomlands som drar i Farmor för att få skriva kontrakt med henne? Vad...?
.
2007-12-23, 12:53
Bannlyst
Citat:

Citat:
Hade inte tid att föra diskussion då jag hade begränsat med tid för datorn.

Vad menar du? Satt du i häktet eller?
2007-12-23, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Vad grundar du det på? Hennes enorma skivförsäljning? Hennes många utsålda kroguppträdanden? Alla skivbolag utomlands som drar i Farmor för att få skriva kontrakt med henne? Vad...?
.
William Haines försöker bara rida på ironi-vågen...
2007-12-23, 13:38
Medlem
Ghandis avatar
så har hon fortfarande robin rex som manager eller inte ? Har denne person gett en kommentar ?
2007-12-23, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Jack
Citat:

Vad menar du? Satt du i häktet eller?

Nej absolut inte, hade inte tid för att sitta och föra diskussion när jag hade några intensiva veckor på jobbet. Så nu när jag kollade igenom tråden igen blev jag åter provocerad och tänkte passa på att skriva igen nu när man är ledig 2 veckor. Står för allt jag har skrivit.
2007-12-23, 16:15
Medlem
Druganauts avatar
Citat:
Nej absolut inte, hade inte tid för att sitta och föra diskussion när jag hade några intensiva veckor på jobbet. Så nu när jag kollade igenom tråden igen blev jag åter provocerad och tänkte passa på att skriva igen nu när man är ledig 2 veckor. Står för allt jag har skrivit.

Du menar att du är entledigad i några veckor. Sannolikt längre om rättstaten Sverige ska behålla sin trovärdighet.
2007-12-23, 17:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
William Haines försöker bara rida på ironi-vågen...

Haha hoppas det för hans skull!
.
2007-12-23, 17:12
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Du står för allt du skriver och av alla dumma jävla bortförklaringar så kör du till med ironi? En lögn istället för att skriva "sorry har inte tid att kommentera tyvärr." Hur tänkte du där egentligen...?
.
2007-12-23, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Du står för allt du skriver och av alla dumma jävla bortförklaringar så kör du till med ironi? En lögn istället för att skriva "sorry har inte tid att kommentera tyvärr." Hur tänkte du där egentligen...?
.

Näe så här efterhand kan jag erkänna att jag kanske inte tänkte så mycket, var ett rätt så dum bortförklaring. Kände inte just då för att föra vidare nån diskussion.
2007-12-23, 17:38
Bannlyst
Att Linda skulle vara en dålig artist kan ni väl på fullaste allvar inte mena?

Har ni hört henne sjunga? Hon skulle gjort som Marie Picasso och gå med i idol eller någonting. Eller i mina ögon är hon för bra för det, men för att visa er som tvivlar tycker jag hon borde söka till idol eller något liknande.

Hon kan sjunga säkert minst lika bra som Marie men hon kan även föra sig på scenen, dansa är en sak som sitter i hennes gener förmodligen.

Ha nu en riktigt härlig jul, det ska jag ha!
2007-12-23, 17:38
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Näe så här efterhand kan jag erkänna att jag kanske inte tänkte så mycket, var ett rätt så dum bortförklaring. Kände inte just då för att föra vidare nån diskussion.

Mkt dum! Eloge för att du erkänner och står för det!

God jul på dig!
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in