Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Sluta racka ner på Linda nu det börjar bli för personligt.
-----
Linda är en väldigt härlig person egentligen, glad & positiv åt nästan allt i livet. En karriärskvinna som har kämpat hårt för den hon är idag, hon behöver inte eran nedlåtenhet.
-----
Har ni någonsin tänkt er in i Lindas situation? En hårt arbetade mamma som försöker att få det att gå ihop. En person som dagligen möter människor som har förutfattade meningar om henne.
Hahahahaha!!! Sluuuta! jag får ont i magen! ROFL
Hårt arbetande kan DISKUTERAS, jag tycker inte att det hon gjort hittills är nåt annat än att försöka uppehålla en soft livsstil.
Men vilka barn är det hon egentligen har vårdnaden om?
Förutfattade meningar? Ja dem har hon verkligen cementerat själv.
Nä sorry, av mig får hon inget medlidande för jag tycker att den här Rosing-cirkusen har snurrat på repeat
alldeles för länge nu.
HÄLSA Linda att om hon menar ett ORD av vad hon säger så bör hon bege sig till en liten stuga i Norrlands inland, tänka över sin situation jävligt noga, undvika allt vad krogar och uteliv heter , få hjälp mot beroendet, och SKIPPA pressens ack så skinande spotlights! Helst forever!
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Undrar om Lindas mor och far har en klippbok ni vet en sånn som föräldrar gärna har när ungarna är duktiga och hamnar i tidningen och allt.