2007-12-22, 21:43
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Varför kan du inte acceptera att Bionda är en världsartist att räkna med?

Världsartist inom vad?????
2007-12-22, 21:45
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Världsartist inom vad?????

Musik! En topp 40 hit i Sverige och en topp 10 hit i Finland: http://youtube.com/watch?v=G806I44rIFQ

Du ska se henne i konsert
2007-12-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kan ofta bli så när man uppträder på fylle ställen, Linda skulle behöva få uppträda på lite större events t ex på globen. Där kan man verkligen få rätt uppfattning om vilken världsartist hon kan vara.

Vad yrar du om?
En skicklig artist hanterar såväl fylleställen som större scener.
Om hon inte klarar att ha en kommunikation med de 20 i publiken på folkets hus i Munkfors eller vart det nu må vara så lär hon knappast klara det på en större scen heller.

Det är nämligen så kul att det är enklare att få igång en kommunikation med en liten publik som står 1 m från scenkanten än vad det är att få igång det med 10 000 där de närmaste är 7 meter bort.
2007-12-22, 23:36
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Kan ofta bli så när man uppträder på fylle ställen, Linda skulle behöva få uppträda på lite större events t ex på globen. Där kan man verkligen få rätt uppfattning om vilken världsartist hon kan vara.
DonJohnsson är egetligen ganska rolig när han visar sin världsbild; Han säger "lite större events" o sen klipper han med den största arenan i Sverige. Finns det inget lagom där emellan???
2007-12-23, 09:06
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
DonJohnsson är egetligen ganska rolig när han visar sin världsbild; Han säger "lite större events" o sen klipper han med den största arenan i Sverige. Finns det inget lagom där emellan???
nya ullevi?
2007-12-23, 10:23
Bannlyst
Citat:
Sluta racka ner på Linda nu det börjar bli för personligt.
-----
Linda är en väldigt härlig person egentligen, glad & positiv åt nästan allt i livet. En karriärskvinna som har kämpat hårt för den hon är idag, hon behöver inte eran nedlåtenhet.

-----

Har ni någonsin tänkt er in i Lindas situation? En hårt arbetade mamma som försöker att få det att gå ihop. En person som dagligen möter människor som har förutfattade meningar om henne.
Hahahahaha!!! Sluuuta! jag får ont i magen! ROFL

Hårt arbetande kan DISKUTERAS, jag tycker inte att det hon gjort hittills är nåt annat än att försöka uppehålla en soft livsstil.

Men vilka barn är det hon egentligen har vårdnaden om?

Förutfattade meningar? Ja dem har hon verkligen cementerat själv.
Nä sorry, av mig får hon inget medlidande för jag tycker att den här Rosing-cirkusen har snurrat på repeat alldeles för länge nu.

HÄLSA Linda att om hon menar ett ORD av vad hon säger så bör hon bege sig till en liten stuga i Norrlands inland, tänka över sin situation jävligt noga, undvika allt vad krogar och uteliv heter , få hjälp mot beroendet, och SKIPPA pressens ack så skinande spotlights! Helst forever!
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Undrar om Lindas mor och far har en klippbok ni vet en sånn som föräldrar gärna har när ungarna är duktiga och hamnar i tidningen och allt.
2007-12-23, 10:33
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
nya ullevi?

Ja vi klipper till med den största arenan i Sverige hon kan ju vara förband till Iron Maiden eller Bruce S nu i sommar.
2007-12-23, 10:48
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja vi klipper till med den största arenan i Sverige hon kan ju vara förband till Iron Maiden eller Bruce S nu i sommar.
Utomhusarena, kanske kallt för hennes sillisar.
2007-12-23, 10:48
Medlem
myrornaskrigs avatar
Dagens BB-Linda...

Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Hårt arbetande kan DISKUTERAS, jag tycker inte att det hon gjort hittills är nåt annat än att försöka uppehålla en soft livsstil.

Nä sorry, av mig får hon inget medlidande för jag tycker att den här Rosing-cirkusen har snurrat på repeat alldeles för länge nu.

Håller med fullständigt - STACKARS ungar, behöva växa upp bestläktade med den omdömeslösa människan!
2007-12-23, 10:51
Medlem
myrornaskrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly

Håller fullständigt med - STACKARS hennes barn, behöva växa upp med lytet att vara besläktade med den fullständigt omdömeslösa människan!!
2007-12-23, 11:03
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Jack
Ok nu fattar jag att du gör en Borat och skojar till det lite.
"...globen..." Och DÄR fattade jag också detta. Ikappläst.
2007-12-23, 11:46
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:

Hej Fadde!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in