2009-05-20, 11:03
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Nån som vet vart Ankan egentligen får sina pengar ifrån?

Hon har ju en relativt dyr livsstil, och hon har väl knappast något med modellbranschen att göra längre. Inget företag, inget jobb. Vad hon än tar i så blir det misslyckat, dvs de flesta investerare vet att hennes penningvärde är dåligt, om det ens finns. Pojkvännens Basic Element-låtar spelas väl inte sådär överdrivet mycket dessa dagar. Okej, han är säkert producent eller nåt annat nu, men det är ju bara några månader som han varit sugardaddy åt Linda.

Linda är ju inte heller någon som folk betalar för att läsa om.

Så återigen, vart kommer pengarna ifrån?
Hon har ju ett företag, och har uttalat att hennes "affärsidé" är att vara känd.
2009-05-20, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Observera att detta blir parets första kärleksbarn.
Det blir tydligen fler att vänta.

Åh, herregud..Tvångssterilisering?
2009-05-20, 11:12
Medlem
Varför ställde inte Peter upp i "Den rätte för Rosing"?

Varför ställde inte Peter upp i "Den rätte för Rosing" om han är så förtjust i henne?

Vilken fin romantisk avslutning det skulle blivit!
Vilken positiv reklam för Kanal5!
2009-05-20, 11:20
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Hon skriver att de inte ville berätta förrän det var säkert och det är i vecka 12 man brukar prata om då. Missfallsrisken är så hög som 30% innan. Det betyder at hon blev gravid i mitten av mars i så fall. Är det så har hon förlossningsdatum i slutet av december som hon säger.
Om hon är i vecka 12 nu så måste det snarare betyda att hon blev gravid i slutet av februari....men min gissning är troligtvis ännu tidigare.
Ingen normalt funtad person tror väl att Linda och Peter plötsligt blev kära i varandra, "gjorde baby", och flyttade ihop på 1 vecka.
Jag envisas med att påstå att de har varit ihop mycket, mycket längre än så.
Undrar om Peter tände på filmsekvenserna när hon slätade av Hugo, himlade med ögonen och vara "så käääääär så" Uäkkkkk!!!
2009-05-20, 11:35
Medlem
Var är Mae och Misstaken??!!

Oj oj skulle älska deras utförliga och otroligt härliga ironiska kommentarer till denna stoooora nyhet
2009-05-20, 11:41
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch
Oj oj skulle älska deras utförliga och otroligt härliga ironiska kommentarer till denna stoooora nyhet

Det roligaste är väl att MaeWest förutspådde Lindas "kärleksbarn" redan i mars. MaeWest - oraklet inom Biondavetenskapen
2009-05-20, 11:49
Medlem
rejdars avatar
För att klargöra några saker så var Den rätte för Rosing färdiginspelad i januari (näst sista avsnittet hade med hennes födelsedag 21 jan) och jag har för mej att hon festade till med pojkarna då och då (med anledning av om hon festat när hon är gravid)

I bloggen är det tillfällen hon är genomdeppig i februari, kan vara när hormonerna kommer i svallning när hon blivit gravid, skulle tro att det var beskedet att hon väntar barn som avgjorde att de skulle flytta ihop i mitten av mars (hon är så sjuk så sjuk och besöker apotek i mars också)

Avtalet med kanal 5 borde innefatta att hon håller sig ifrån en relation utåt sett tills programmet sänts klart, vilket var den 31 mars, men det gick väl inte att hålla sig och sen blir det ju lite svårt att få allt att hända efter programmet slut liksom, bli kär, flytta ihop, bli med barn

Från det ena till det andra, har inlägget om att de väntar barn och pressmeddelanden skrivits innan de åkte, och någon annan med hennes lösenord har skickat/lagt ut det, svårare än så är det inte.
2009-05-20, 11:52
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Ja det är ju himla praktiskt att tvångssterilisera folk INNAN de de skaffar fler barn.....
Ehhh, ja, eller vad tycker du? EFTER att de har skaffat fler barn?
2009-05-20, 12:10
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det roligaste är väl att MaeWest förutspådde Lindas "kärleksbarn" redan i mars. MaeWest - oraklet inom Biondavetenskapen

Ja, hon var snabb med det där.
Roligt att tänka sig att Linda kan ha fått nys om sin egen graviditet via den här tråden...
"Jäklar, de har rätt,, jag ser svullen ut! Få se nu,, när bloggade jag senast om att jag hade mens, blä,, och hatade det?"
2009-05-20, 12:14
Medlem
William Hainess avatar
Jag tänkte på en sak - kan man använda botox medan man är gravid? Det är ju ett nervgift som efter att tag upptas av kroppen - knappast hälsosamt för fostret? Kommer Lindas ansikte sagga ihop i slutet av graviditeten?

En annan aspekt är hur Lindas mage kommer se ut efter graviditeten - jag vet inte hur det är för 35-åringar, men jag har sett eftermagar på människor som har blivit gravida efter 40 och i de flesta fall så är det fan inte snyggt.

Det blir ett underhållande par månader!

Edit: användning av botox rekommenderas inte under varken graviditet eller amning!
Senast redigerad av William Haines 2009-05-20 kl. 12:34.
2009-05-20, 12:15
Medlem
Jag noterade faktiskt att hennes armar såg lite tjockare ut på en bild i bloggen. Jag tänkte oj, har hon gått upp i vikt! Lite förvånande där med hennes powerwalks hit o dit. Men nu klarnar det allt.. En baby på väg. Fyy, stackars.. Kan hon inte ta hand om de barn hon redan har istället
2009-05-20, 12:19
Medlem
Snart kommer Linda ge ingående intervjuver om havandeskapet och hur lycklig hon är . Dessutom kommer hon antagligen ställa upp i tidningar som handlar om graviditet och föräldraskap, givetvis med kort på sin mage. Jisses, ska hon aldrig försvinna från media?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in