2009-04-26, 21:12
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Jepp, om du med barn avser 12-15-åriga grabbar.

Bobby Buttplug är en hawk och Kevin är en chicken som han siktat in sig på...
Ja, det är väl barn; 12 - 15-åriga grabbar? Vad är det annars?
Jag erkänner att jag inte vet vad "hawk" betyder, men med lite fantasi så förstår jag nog vad du menar!
Min poäng är att en bög behöver inte vara mer intresserad av sex med barn än vad en hetero är.
2009-04-26, 21:31
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Ja, det är väl barn; 12 - 15-åriga grabbar? Vad är det annars?
Jag erkänner att jag inte vet vad "hawk" betyder, men med lite fantasi så förstår jag nog vad du menar!
Min poäng är att en bög behöver inte vara mer intresserad av sex med barn än vad en hetero är.
Vi skall inte glömma att det i många kulturer är fulkomligt normalt med kramar innom samma kön oavsett åldersskillnader även om det kan upplevas som onormalt för många av oss skandinaver.
2009-04-26, 21:39
Medlem
Clara Hertzs avatar
Nog är det fint att kramas, det handlar ju inte om det. Att de hänger ut den stackars pojkens känslor på ett sånt jävla elakt sätt gör mig spyfärdig.

Jag tycker det de skriver om pojken och hans känslor är integritetskränkande.

Sen skulle jag reagera om en vuxen man låg och kramades med min son/dotter om han/hon var tolv år. Men det beror ju på vilka relationer de haft, de har tydligen en nära relation och det kan väl vara bra, men att slänga ut pojkens känslor på nätet är vidrigt gjort.
2009-04-26, 21:51
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vi skall inte glömma att det i många kulturer är fulkomligt normalt med kramar innom samma kön oavsett åldersskillnader även om det kan upplevas som onormalt för många av oss skandinaver.
Ja, det har du rätt i. Bobby är väl från något annat land? Jag är inte så insatt i vare sig Linda eller Bobby, men har snappat upp ett och annat. Bobby har bloggat om stora släktkalas och sådär, han är nog ganska kramig av sig har jag fått för mig.

Linda borde inte skriva om sina barn i bloggen. Hon är utsatt för mycket elakheter och ju mer hon visar upp sina barn desto mer riskerar de att bli drabbade. Det är egentligen helt sjukt att hon inte ska kunna skriva om sina barn, men så är det tyvärr.
2009-04-26, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Seriöst jag gillar inte Linda osv men vad i hela ser du för pedofilvarning där?????
Bobby har känt linda väldigt länge, han träffar hennes barn väldigt ofta , linda har BOTT hos Bobby en längre tid
Så varför i hela friden ska inte hennes son då gilla Bobby och kan mysa i soffan en stund ????

Måste alla män bli pedofiler när dom myser med barn????????

Märklig uppväxt du måste ha fått

Jag håller med dig. Det är faktiskt inte något mysko med barn som kramar vuxna män även om de inte är släkt. Att tycka om någon väldigt mycket behöver inte vara en sexuell handling. Sker det dessutom inför alla andra kan man nog med säkerhet vara lugn.
Barn till min syster var väldigt kramiga. Hennes mellanson kröp gärna upp i famnen på manliga vänner i samma ålder som Kevin och visade närhetsbehov så de nästan blev genererade ibland. Vi höjde lätt på ögonbrynen just då men det fanns ingen orsak till oro. Mellanpojken är idag 30 år och är väldigt trygg och framgångsrik i det han gör så de där kramarna betydde förmodligen att han behövde lite mer omtanke än han fick just då.
Kanske lille Kevin känner samma sak. Vem behöver inte en varm kram och lite omtanke.
Senast redigerad av catami 2009-04-26 kl. 22:11.
2009-04-26, 22:10
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Nog är det fint att kramas, det handlar ju inte om det. Att de hänger ut den stackars pojkens känslor på ett sånt jävla elakt sätt gör mig spyfärdig.

Jag tycker det de skriver om pojken och hans känslor är integritetskränkande.

Sen skulle jag reagera om en vuxen man låg och kramades med min son/dotter om han/hon var tolv år. Men det beror ju på vilka relationer de haft, de har tydligen en nära relation och det kan väl vara bra, men att slänga ut pojkens känslor på nätet är vidrigt gjort.
Det håller jag med om.
2009-04-27, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag ser faktiskt inte heller något konstigt med det. Jag har barn i min omkrets i den åldern och visst kan de ligga i en soffa och mysa med både mig och min sambo.

Håller med. Sen förstår jag inte varför alla skriver att Kevin är 12-13 år, han är väl HÖGST 10?
2009-04-27, 00:59
Medlem
Juleskums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Håller med. Sen förstår jag inte varför alla skriver att Kevin är 12-13 år, han är väl HÖGST 10?

Född 1995 om jag inte minns fel.

E: Det var visst dottern som var född 94, kevin är född 99.
2009-04-27, 01:41
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen

Vi tycker att han vart med så länge....
2009-04-27, 07:37
Medlem
William Hainess avatar
Jag tänker inte ens ge mig in i pedofildiskussionen då jag tycker att den är lite löjlig, men...

Är det inte lite talande att båda hennes barn verkar föredra att umgås med Bobby framför sin ömma mor? Det är klart, om hon pratar med sin *äLsKlInG* trehundratrettiofem gånger om dagen så kanske det inte är så lätt att få en syl i vädret. Var det för övrigt inte Linda som satt i livscoachsoffan och yrade om att hon tidigare blev för beroende av sina tidigare kärlekar? Uhm...

(Kevin är för övrigt c:a 9-10 år gammal om jag kommer ihåg det rätt)
2009-04-27, 09:32
Medlem
mrtowlies avatar
Sluta förpesta tråden med böghånerier och pedofilsnack tack. Det finns andra trådar där ni kan ventilera er skräck för homosexuella samt diskutera pedofili.
2009-04-27, 09:41
Medlem
GJEs avatar
Undrar vad Kevins pappa tycker om att när det är Lindas "barnhelg" så är det egentligen inte mamma utan någon annan som umgås med barnen?
Jag kan bara gå till mig själv och jag skulle bli lite irriterad, inte för att det behöver vara något fel på den andra personen som engagerar sig i barnet utan för att meningen är att barnet ska få tid med sin andra förälder det inte vanligtvis bor med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in