Den kvinnan (LR) är bara så störd så det finns inga gränser. Den stackars exploaterade grabben söker närhet till sin mamma får man förmoda (vore normalt). Hon har "inte tid" utan kastar honom i armarna på bögen så är hon av med "problemet" och kan koncentrera sig på viktigare saker...
Vore jag sonens pappa skulle jag ge den fula, korkade anknäbben en stor fet spark i arselt!
Förlåt mig mina kära läsare..
Linda Rosing, 2009-04-27 12:04
Eftersom jag är så himla kär så tillbringade jag hela eftermiddagen och kvällen i sängen med min älskling. Vi har varit ifrån varandra i tre dagar och vi har längtat ihjäl oss. Så när han kom hem igår så kunde vi inte slita oss i från varandra utan bestämde oss för att stanna i sängen. Och det gjorde vi. Jag hoppas ni förstår. Jag är såååååå kär!
Jisses. Undrar hur länge hon ska suga på den här kärlekskaramellen? Nästa spelning är i Stockholm den 5 maj. Blir det sängen ända tills dess?
Linda må vara en ankslampa av värsta sorten.
Däremot så är jag övertygad om att Kevin har det bra hemma hos Bobby.
Det naturliga vore ju naturligtvis att han tillbringar sina mammahelger hos sin mamma, men nu är ju inte Kevins mamma som andra mammor är.
Skulle däremot utan att tveka hellre lämna min son till Bobby en helg (vilket visserligen aldrig kommer ett ske) än att lämna min hund till Alex över helgen.
Sluta förpesta tråden med böghånerier och pedofilsnack tack. Det finns andra trådar där ni kan ventilera er skräck för homosexuella samt diskutera pedofili.
Nu är det ju dock inte allmänt böghåneri och pedofilsnack det handlar om utan diskussionen har direkt koppling till Bionda, hennes son och hennes frisör, och hör alltså hemma här och inte i någon allmän böghåneriochpedofilsnacktråd...
Varför behåller Kanal5 Linda som bloggare? Har de skrivit ngt avtal?
Hon skriver ju samma samma varje dag. Stackars hennes barn som läser hennes blogg och deras kamrater läser väl den också. Tänk om hon kunde skriva åtminstone en liten del av det hon skriver om sin kärlek även om sina barn.
Melissa skriver hon inte ett dugg om.
Jag kan avslöja att min kille har...
Linda Rosing, 2009-04-27 19:07
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. När vi vaknade åkte jag och min älskling och hans kompis och käkade lunch. Eftersom vi låg och gosade så länge i sängen så hann det bli lunch innan vi klev upp. Så vi hittade ett trevligt italienskt ställe vid Kammakargatan. Jag åt en god gräddig pasta med stekt potatis vid sidan om. Kände mig så sugen på potatis så jag beställde det extra. Det passar ju inte men gott var det iallafall. Efter vi blev mätta och belåtna så släppte min älskling av mig vid Odenplan där jag var in på akademibokhandeln och köpte mig en trevlig pocketbok och några kollegieblock. Sen promenderade jag hem och la mig i soffan och läste och bara slöade framför tvn. Sen när klockan närmade sig halv sex så ringde jag min älskling och sa att nu får du komma hem till mig,jag längtar så mycket. Och snutten var redan på väg från sitt kontor till mig. Nu har vi varit och handlat massa mat. Snutten står och gör köttbullar och jag håller på att laga mitt goda hemlagade potatismos. Så till middag blöir det hemlagade köttbullar med lingon och brunsås och potatismos. Jag kan avsölja att min snutt har jobbat som kock tidigare i hans liv. Så jag är lyckligt lottad som har hittat en man som kan laga mat!
Visst har han arbetat som kock, Peter. Här en intervju från iCITY.se, publicerad 2008-11-15:
"Innan Basic Element tiden levde jag ett ganska normalt liv och jobbade som kock"
Och så Basic Element, som numera består av Peter Thelenius, Jonas Wesslander och Andrea Myrander. Vad tyckte ni om spelningen?
-Spelningen igår gick jättebra!Publiken var på riktigt bra humör och jag
tycker att hela festen var enormt lyckad!Folk sjöng med och dansade precis
som om dom vore på någon party-ö i medelhavet. Riktigt skön stämning helt
enkelt, speciellt med tanke på att det var i Sthlm!
Vad minns du av ditt eget 90-tal?
Peter: - 90-talet för mig kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!Det
hände så otroligt mkt i mitt liv då. Innan Basic Element tiden levde jag ett
ganska normalt liv och jobbade som kock, men from juli 1993 skulle detta
komma att förändras för evigt.
- Vi reste runt i hela världen, spelade och levde rövare tills jag en dag
kände att jag var tvungen att lugna ner mig lite!Detta renderade i att jag
gifte mig och skaffade barn. 90-talet var för mig ett otroligt viktigt
decennium som påverkade hela min tillvaro. Dessutom tycker jag att en stor
del av "de riktiga" partylåtarna föddes då.
Sjukaste spelningsminnet?
- Måste varit när jag spelade i en folkpark någonstans uppe i Norrland och jag
mitt under pågående show trillade rakt igenom scénen och landade ca 3 meter
under scéngolvet. Det kändes jävligt sjukt att stå där nere och titta upp genom
hålet jag föll ner i?!Det tog nog 5 minuter innan jag till slut lyckades
finna en väg tillbaks upp på scén. Folket fattade ingenting, och jag
försökte få det att framstå som att det var ett korregraferat inslag i
showen haha.
Senast redigerad av Lindalover 2009-04-27 kl. 20:40.
Helvete vilket jobbigt liv hon lever. Ut och luncha sen hem och slöa till halv sex då karln kommer hem och gör middag. Är det en sugardaddy hon skaffat?
E: Det var visst dottern som var född 94, kevin är född 99.
__________________________________________________ _________
är född 99, kan man inte lämna honom utanför i vissa kommentarer.... Han är ju bara 10... Bara undrar???
Jag kan avslöja att min kille har...
Linda Rosing, 2009-04-27 19:07
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. När vi vaknade åkte jag och min älskling och hans kompis och käkade lunch. Eftersom vi låg och gosade så länge i sängen så hann det bli lunch innan vi klev upp. Så vi hittade ett trevligt italienskt ställe vid Kammakargatan. Jag åt en god gräddig pasta med stekt potatis vid sidan om. Kände mig så sugen på potatis så jag beställde det extra. Det passar ju inte men gott var det iallafall. Efter vi blev mätta och belåtna så släppte min älskling av mig vid Odenplan där jag var in på akademibokhandeln och köpte mig en trevlig pocketbok och några kollegieblock. Sen promenderade jag hem och la mig i soffan och läste och bara slöade framför tvn. Sen när klockan närmade sig halv sex så ringde jag min älskling och sa att nu får du komma hem till mig,jag längtar så mycket. Och snutten var redan på väg från sitt kontor till mig. Nu har vi varit och handlat massa mat. Snutten står och gör köttbullar och jag håller på att laga mitt goda hemlagade potatismos. Så till middag blöir det hemlagade köttbullar med lingon och brunsås och potatismos. Jag kan avsölja att min snutt har jobbat som kock tidigare i hans liv. Så jag är lyckligt lottad som har hittat en man som kan laga mat!
Hon tränar väl inte längre heller...käkar en massa onyttigt. Fasiken, vill inte tro att Trosing är på smällen. Dock så har ju en del nykära tendensen att lägga på sig lite pga allt för många myskvällar.