2009-04-08, 15:41
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Dag 8 rökfri och jag är glaaaaaad.
Linda Rosing, 2009-04-08 14:16

Idag har det gått undan. Har hunnit med en telefon intervjuv med aftonbladet"klick". Varit på möte på kanal5 och träffat min alltid så trevliga chef Andreas. Vi har pratat om bloggen och framtiden. Och det gick mycket bra. Jag kommer att ha mycket intressanta saker att berätta för er här i bloggen framöver. Ni får ha lite tålamod..(ler). Hem fort och slänga i mig lite sen lunch,för kl:15:00 ska jag till Bobbyshårstudio och bli snygg i håret. Min utväxt är inte att "laja"med nu,hahaha! Sen när jag är klar med håret ska jag ta en fika med Bobby. Bilder på det kommer upp ikväll när jag kommer hem.

Bloggen och framtiden... berätta mycket intressanta saker...
har vi inte läst det där förr, att LR lovat leverera och blogga i 180?

Men nu får vi ha tålamod tills hon passerat någon viss graviditetsvecka.
2009-04-08, 16:07
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Bloggen och framtiden... berätta mycket intressanta saker...
har vi inte läst det där förr, att LR lovat leverera och blogga i 180?

Men nu får vi ha tålamod tills hon passerat någon viss graviditetsvecka.

och "mammaperioden" över? Melissa återbördad och inget om kevin.

Munter Patsy barnfri och ser ett ljus i tunneln....telefonintervju med klick! Låter som det rörde sig om "vad tycker kändisarna"!Gäller väl påskfirandet, antagligen. Ja, då är ju en anka rätt!
2009-04-08, 20:21
Medlem
Melissa skulle ju vara hos sin mamma hela påsklovet skrev hon igår.
2009-04-08, 20:36
Bannlyst
Tv3??

Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jodå, jag har läst Herman Hesses bok... en av de bästa jag någonsin läst faktiskt.
LR i Indien skulle faktiskt kunna fungera... men inte i TV3s regi.. om någon förstår.
Vart får du tv3 från?
2009-04-08, 20:47
Medlem
William Hainess avatar
Oj, fler planer med Kanal 5? Har dom hittat ännu ett förnedrande koncept som de inte kan sälja in hos någon annan en ärthjärnan? Kanske så ska de återuppliva Tutti Frutti?
2009-04-08, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Vart får du tv3 från?

Goa...
2009-04-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Oj, fler planer med Kanal 5? Har dom hittat ännu ett förnedrande koncept som de inte kan sälja in hos någon annan en ärthjärnan? Kanske så ska de återuppliva Tutti Frutti?

Ja, det finns väl en vakant plats där om jag inte har helt fel....
2009-04-08, 22:45
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Ja, det finns väl en vakant plats där om jag inte har helt fel....

I ärthjärnan eller på Tutti Frutti? Eller kanske båda - Linda Rosing; personen som alltid ger oss frågor, men aldrig svar!
2009-04-08, 22:50
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Tänk att jag tippade rätt då? Linda får ny show och gör abort. Hon är så himla oförutsägbar. Och då slipper hon sluta röka också. "Jag gjorde mitt bästa illafal. Ler."
2009-04-08, 23:07
Medlem
Borrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Linda Rosing, 2009-04-08 10:45
Nu ska jag gå och hälsa på min vän Dan som nyss kommit hem från en två veckors resa i Thailand. Jag är nyfiken på att se bilder och höra hur han har haft det. Dom här två veckorna han har varit borta känns långa. Vi brukar prata med varandra åtminstone flera dagar i veckan. Och nu har vi inte hörts på två veckor vilket känns jätte långt. Man saknar sina vänner mer än vad man kan tro när man inte hörs på så långtid,eller hur?

Hon särskriver "jätte långt" och sedan skriver ihop "långtid":
Det är fröken Rosing i ett nötskal det
2009-04-09, 11:19
Medlem
Boopidoos avatar
Patsy Anka

Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Munter Patsy barnfri och ser ett ljus i tunneln....telefonintervju med klick! Låter som det rörde sig om "vad tycker kändisarna"!Gäller väl påskfirandet, antagligen. Ja, då är ju en anka rätt!

Mae! Underbart Tack för dagens godaste skratt!

Tänk om Patsy är gravid och ska blogga om "sitt liv som rund". Jag får mardrömmar.
2009-04-09, 14:17
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
och "mammaperioden" över? Melissa återbördad och inget om kevin.

Har läst x-antal inlägg i denna tråd, och garvat som faan åt just dina

Känner du henne, eller du träffat henne ute på krogen..?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in