2009-03-02, 05:55
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Dagens farmor:

Melodifestivalen...jag har min favo,vem har ni?
Linda Rosing, 2009-02-28 18:30
Nu är det färdigt x-boxat och jag har spelat agent i spelet Just Cause. Kevin vann så klart. Jag är usel på spel och har otur i spel. Undrar om jag har tur i kärlek?hm,vem vet. Nu inväntar vi Melodifestivalen som börjar om ca:1,5 timma. Kevin älskar det och det gör även jag. Schlager fantast som man är,hahahaha! Jag har min favo men jag kommer avslöja vem senare innan det börjar. Vem har ni?

Lika tråkigt som vanligt.

Fö. såg jag en trailer för Wipe out där hon tydligen skulle ta sig igenom en gytjapöl, fick tydligen skit i ögat, torkade sig med en lerig hand och utbröt: "min make up!"

Är det sunt för en liten pojke att gilla melodifestivalen? Jag säger icke! Aktar hon sig nte får hon döpa om honom till B.B. Bobby.

Hmm.Sminkade hon sig INNAN hon skulle krypa runt i lerpölar? Humor.
2009-03-02, 07:58
Medlem
Hor-Ullas avatar
Kanske har varit postad förut, men det verkar som om hennes dejtingprogram floppar...

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=220965
2009-03-02, 08:23
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Kanske har varit postad förut, men det verkar som om hennes dejtingprogram floppar...

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=220965

En påminnelse är aldrig fel Jag gillar det här:

Citat:
Nytt fiasko för Rosing-såpan

Som Dagens Media tidigare har berättat följde 275.000 tittare premiären av "Den rätte för Rosing" klockan 20.00 i tisdags.

Den låga tittarsiffran förklarades med att programmet mötte konkurrens från sändningarna om Kronprinsessans och Daniel Westlings förlovning.

Därför satte Kanal 5 in en snabbrepris, som sändes igår klockan 20.00.
Reprisen följdes dock endast av 128.000 tittare.

Det är nu bevisat att allt som Patsy tar i blir fiasko,trodde hon på fullaste allvar att det här skulle bli succé, att fler tv-jobb likt Gynning skulle rasa in?
Knappast, Patsy är och förblir WT, ingen vettig människa befattar sig med henne, anal 5 har begått ett stort misstag när dom trodde att ett program med Patsy kommer öka analens tittarsiffror.
2009-03-02, 08:42
Medlem
thabitas avatar
Program som floppar brukar ju femman lägga ner, typ Master Plan. Fast den här gången är ju skiten redan inspelat och klart, så man får hoppas att de slutar sända skiten bara.
2009-03-02, 10:54
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Program som floppar brukar ju femman lägga ner, typ Master Plan. Fast den här gången är ju skiten redan inspelat och klart, så man får hoppas att de slutar sända skiten bara.

De lär sända alla program. I värsta fall så försöker de byta sändningstid.
2009-03-02, 11:28
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Känns som att lördag 14:00 känns väldigt aktuellt...

Bakfylle-TV så det svider om det, livsångest ingår.
2009-03-02, 12:27
Medlem
m68s avatar
Ja slabben strul med sidan, har vi hört den förr? Varför ställa frågor när du inte läser kommentarerna?

Det är mycket roligare när man kan ha bilder. Tycker ni det oxå?

Ja om du inte är med på bild.

Men som sagt det är vardagliga saker som alla måste göra,eller hur?

Nej slabben ALLA utom du har hembiträde.

Vardagliga saker som...
Linda Rosing, 2009-03-02 10:08
Nu har jag lämnat barn,solat och powerwalkat klart. Nu väntar min enorma diskhög på att bli ren. Sen ska jag kolla tvätttid. Så blir min dag. Roligare än så blir det inte. Men som sagt det är vardagliga saker som alla måste göra,eller hur?

11 Kommentarer
Strul på sidan
Linda Rosing, 2009-03-02 06:16
Under hela dagen igår kunde jag inte blogga pga av belastning på sidan. Därför gick det inte att blogga. Men nu funkar det igen. Den som var min favo i Melodifestivalen i Lördags var Sarah Dawn Finer. Jag tycker hennes röst är fantastisk. Och Agnes var oxå bra och hon gick ju till Globen vilket var kul. Sitter nu och äter frukost med Kevin. Vi ska snart åka till skolan sen ska jag stanna till vid ett solarium och sola sen ska jag powerwalka hem. Och idag kommer jag kunna lägga upp bilder. Det är mycket roligare när man kan ha bilder. Tycker ni det oxå?
2009-03-02, 13:38
Medlem
m68s avatar
Snart får jag besök av.............
Linda Rosing, 2009-03-02 13:16
Nu är jag klar med diskandet och undan plocket efter helgen. Sitter och väntar på min kill kompis Tomas Granlind som ska komma och hälsa på mig. Han jobbar som producent och skrev bla min låt "Summerlove" och har gjort Darins gamla låt "Want ya". Ja sen har han även gjort musik till Idol Agnes och Dr.Alban. Som sagt vi har känt varandra i fem år och han är en bra vän till mig. Det ska bli kul att se honom igen. Sist jag träffade han var på min fest när jag fyllde år och då han jag knappt prata med honom eftersom det var så mycket sto hej kring mig då. Det ska bli kul! Och bilder kommer upp senare i kväll.............

1 Kommentarer

underbart........
2009-03-02, 13:46
Avslutad
Undra hur det gick med snubben som hade knark i programmet om Bb-linda.
2009-03-02, 13:56
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Nu har jag lämnat barn,solat och powerwalkat klart.

Men herregud det var ju bara några dagar sen hon hade solat alldeles för mycket. Jag trodde solarieindustrin i princip var utdöd då alla vet att det är både farligt och att man faktiskt förstör sin hy.
2009-03-02, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Snart får jag besök av.............
Linda Rosing, 2009-03-02 13:16
Nu är jag klar med diskandet och undan plocket efter helgen. Sitter och väntar på min kill kompis Tomas Granlind som ska komma och hälsa på mig. Han jobbar som producent och skrev bla min låt "Summerlove" och har gjort Darins gamla låt "Want ya". Ja sen har han även gjort musik till Idol Agnes och Dr.Alban. Som sagt vi har känt varandra i fem år och han är en bra vän till mig. Det ska bli kul att se honom igen. Sist jag träffade han var på min fest när jag fyllde år och då han jag knappt prata med honom eftersom det var så mycket sto hej kring mig då. Det ska bli kul! Och bilder kommer upp senare i kväll.............

1 Kommentarer

underbart........

Underbart? Knappast så illa som hon skriver och stavar! Någon borde rätta hennes blogg innan det publiceras.
2009-03-02, 15:11
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Lägg skiten på en dvd!

Och han Panas är ju för rolig! Endast för att han ser något i Patsy (runkobjekt?) och dessutom jämför henne med kolsyran i coca-colan gör inte att folk vill se denna hybrid till kvinna!

Patsy är en omvänd hartass...alla som gnuggar på henne drabbas av otur!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in