2007-11-26, 04:56
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Jag saknar ord.

Vilken hejdundrande revansch, Linda, nu fick mobbarkillarna så dom teg. Människor borde verkligen stå upp mot sina plågoandar på ditt sätt och aldrig vika ner sig.

Vilket jävla rikspucko.

Hon var tolv år och hade små bröst. Vilken tolvåring har inte små bröst.
2007-11-26, 07:39
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Inget nytt från SATS?
Sorry bredbandet på jobbet gick ner i Torsdags vid 10-tiden och sedan har det varit helg och annat! Fruktansvärt FB abstinent!

Men jo det har kommit svar ifrån SATS!
Citat:
Ursprungligen postat av SATS
Ok, tack!

Vi har tydliga rutiner i den här frågan, men här har det utan tvivel tydligen brustit. Detta ska jag personligen följa upp med våra regionchefer.

Stort tack för att du gör oss uppmärksam på detta Dempa.

Bästa hälsningar

Henrik Pettersson

Någon som är intresserad av att anställa en föredetta SATS medarbetare??
Förmodligen blond och lika seriös och intelligent som Farmor Anka.

// Dempa
2007-11-26, 08:09
Bannlyst
Kan inte ni bara sluta snacka skit om Linda? Hon är absolut inte som ni beskriver henne, hon är en härlig människa.

Ni alla drar blonda silikon kvinnor över en kant, att dom är på ett visst sätt men så är det inte.

Linda är mig veterligen en väldigt bra person som kämpat oerhört för den hon är idag. Visst hon kanske har gjort sina misstag på resans gång men det är ingenting som ni ska sitta här och dömma henne för, Ni känner henne inte.

Det här är en kvinna med oerhörd energi och livsglädje som genom åren blivit trakasserad med vinklingar och påhitt i media. Ge hon lite andrum snälla.

Sen att hon gillar att knulla kan väl ni skita i.
2007-11-26, 10:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Kan inte ni bara sluta snacka skit om Linda? Hon är absolut inte som ni beskriver henne, hon är en härlig människa.

Ni alla drar blonda silikon kvinnor över en kant, att dom är på ett visst sätt men så är det inte.

Linda är mig veterligen en väldigt bra person som kämpat oerhört för den hon är idag. Visst hon kanske har gjort sina misstag på resans gång men det är ingenting som ni ska sitta här och dömma henne för, Ni känner henne inte.

Det här är en kvinna med oerhörd energi och livsglädje som genom åren blivit trakasserad med vinklingar och påhitt i media. Ge hon lite andrum snälla.

Hon är offentlig person, hon försätter sig själv i situationer som skapar snack på skvallerforum och härlig ÄR hon - jag älskar att läsa och diskutera hennes hjärnsläpp. Hon roar mig och jag räknar iskallt med att kunna bli road i många år till för hon är inte typen som lär av sina misstag.

Vi drar absolut inte alla blonda, silikonstinna kvinnor över samma KAM (!) utan vi nöjer oss med dem som bevisar vår tes.

För att hon ska få andrum så krävs det nog att hon själv börjar tänka lite och handla annorlundare. Vad gäller vinklingar så tror jag inte tidningarna har vinklat alltför mkt (det är i hennes senare efterhandskonstruktioner allt TER sig vinklat men på svenska så är det bara kovändning i åsikt/ståndpunkt) för jag såg BB 24/7 när hon var med och hon försökte även där påskina att saker var vinklat men HUR vinklas något som gått ut live till tittare...? Men det är klart att hon trodde hon kunde köra med vinklingsgrejen för hon har ju ett minne som inte ens räcker mellan 11.30 och halv 12 och dessutom var hon av intrycket att "liven" var det som sändes mellan 19-20 på kvällarna och det var då man var tvungen att bete sig, klä upp sig och sminka sig fint. Jodu, så funkade Farmor och hon funkar fortfarande så här!

Vem fan gillar inte sex?! Om du läst lite noggrannare så hade du märkt att det handlar inte om huruvida Farmor gillar sex eller inte, det handlar om att hon säger att det är det enda hon är bra på...hur tragiskt är inte det på en skala? Lägg då på det till tanken att hon vill ha en karriär, hon är tvåbarnsmor och vill ha 4 ankungar till att fostra med Fadderullan...Skrämmande!
.
2007-11-26, 10:58
Medlem
Citat:

HEJ LINDA! Det var längesen!
2007-11-26, 13:39
Medlem
Citat:

Det går väl inte att undvika att fatta att den kvinnan älskar uppmärksamhet, hon gör vad som helst för att få några rader och det tycker jag att hon får här inne !

Så jag tycker att hon/du skall vara tacksam för att vi inte tröttnar på att prata om henne här inne, för det verkar alla "vanliga" människor ute i samhället ha gjort !
2007-11-26, 19:21
Bannlyst
Haha jag trodde ni skulle fatta ironin i inlägget men nu vart det ju inte så utan ännu roligare
2007-11-26, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Röris
HEJ LINDA! Det var längesen!

Haha det är inte hon. Hon har ett annat nick härinne!
2007-11-26, 21:38
Medlem
Citat:
Haha jag trodde ni skulle fatta ironin i inlägget men nu vart det ju inte så utan ännu roligare

Det är ju det som är det fina med LR, det kunde lika gärna ha varit hon som hade skrivit det där eller bett någon skriva det !

Man kan aldrig veta, men jag måste säga att du hade formulerat det bra så att iallafall jag gick på det :-)
2007-11-27, 00:29
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Haha det är inte hon. Hon har ett annat nick härinne!

Det har hon inte. Datorer är för avancerat för henne..
2007-11-27, 03:46
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kex
Nu kan jag inte sova....

Hur går det? Sömnlös fortfarande eller har det lagt sig lite?
2007-11-29, 00:10
Medlem
Minkybabys avatar
Någon mer än jag som sett en trailer på TV400 ? Linda med nysprutade läppar promotade showen Dragqueen of the year eller nåt sånt som ska sändas nu på lördag 20.00
http://www.tv4.se/dragqueen
Hon ska tydligen sitta i juryn, kunde hon inte fått vara med & tävla istället, skulle säkeret placera sig högt eller rent av vinna titeln ... !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in