2007-08-24, 17:38
Medlem
The Messengers avatar
Jisses, finns det någon nördigare person än Brinkenstjärna? Vilken lirare
2007-08-24, 18:39
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra
Jag såg Linda Rosing för två tre dagar sedan på Odengatan vid Vasaparken. Hon satt på en uteservering (thailändska restaurang) med (troligen) sin son, en blond kille i 12 årsåldern. Linda såg fräsch ut. Blev lite sugen på att snacka med henne men fegade ur...

Du skulle gått fram och erbjudit en femhundring för ett knull det hade funkat.
2007-08-24, 19:32
Medlem
Alfhildas avatar
Alltså, jag undrar

hur denna häftiga trio får ihop det rent ekonomiskt. Förmodligen måste ju Brinken tjata sig till ett sk "gig" hos de olika krögarna. Finner det ytterst osannolikt att någon faktiskt skulle betala gage för denna trio, tror inte ens att dom "spelar på dörren", så frågan är: Hur fan får dom det att gå ihop? Uppenbarligen har Knatte och Fnatte ingen som helst inkomst, Krösus Sork tuffar runt med dom och står antagligen för både bensin och uppehälle, men eftersom Krösus är av den snikna sorten, så finns det säkert ett fett, för honom då,kontrakt skrivet med att mååånga procent ska gå i ersättning till lilla managern och att ev utlägg också ska betalas för.

Så summan blir, om jag inte hojjar runt i det blå, att Knatte och Fnatte är slavar?! Alltså, ungefär som dessa stackars arbetare i t ex Indien som blir fattigare och ännu mer skuldtyngda, ju mer dom arbetar.

Jag kan inte tänka mig att Brinken gör detta av sitt hjärtas godhet, och att en krögare skulle betala att få ha Spöktåget på besök, ja det finns inte...

Så, upplys mig, nån som vet hur det går till?
2007-08-24, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfhilda

Så, upplys mig, nån som vet hur det går till?

Jag vet inte alls hur det går till i Biondas fall men jag vet hur det fungerar i en del andra sammanhang när någon vill "låna" ett ställe för ett speciellt uppträdande e.dyl. Är det en "cool" grej behöver de inte betala arrende.
Entreintäkterna får de behålla och krogen tar barinkomsterna. Dessutom får de själva ombesörja "biljettkassa", vakter mm.

I trions fall kan de ju bortse från vaktkostnaden...
2007-08-25, 14:27
Medlem
Miljonären.s avatar
Rullan sonar sitt brott.

Tycker det ser ut som att han tryckt i sig en å annan ryssfemma också....

http://www.expressen.se/noje/1.812697/faddes-straff-fixa-kyrkkaffe
2007-08-25, 15:25
Medlem
http://www.maod.se/linda/
2007-08-25, 16:05
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Tycker det ser ut som att han tryckt i sig en å annan ryssfemma också....

http://www.expressen.se/noje/1.812697/faddes-straff-fixa-kyrkkaffe

Killen har tydligen mycket dåliga anatomikunskaper också. Han verkar inte vara medveten om att armen har en muskel som kallas för triceps som man bör träna vid sidan av bicepsträningen. Solklar discobyggare. Och jag som trodde han bara stod i entrén på såna ställen.
2007-08-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commie
Kanske borde tipsa henne om http://kissa.pa.linda.rosing.nu så hon får något att rasa åt.

Ädelt syfte!
2007-08-25, 19:28
Bannlyst
felpost
2007-08-25, 21:12
Medlem
Alfhildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Entreintäkterna får de behålla

Jaha, då fick jag det bekräftat, gigar dom mot dörren, så ÄR dom ju slavar = Inga gäster, ingen entréförtjänst, inget betalt. Likväl har ju Krösus sina, säkert enorma, utlägg som läggs på hög...

Kul sits dom sitter i. Undrar när stämningarna börjar ramla in, kors och tvärs och huller om buller?
2007-08-27, 00:06
Medlem
Frågade över mail vart forumet tog vägen.. Här är svaret....

"Vi ansåg inte att forumet passade in då det vart alldeles hoptryckt när
sidan är så smal som den är. Många saker vart mikroskopiskt små, hoptryckte
och utspridda över flera rader för att få plats. Efter lite testande så kom
vi fram till att den bästa lösningen var att ta bort forumet till förmån för
kommentarfunktionen.

Det är ingen större skillnad på det folk skrev på forumet och som de nu
skriver i kommentarer så av den anledningen spelar det hela ingen större
roll.

Dessutom har vi samma strikta regler för språkbruk när det gällde forumet
som nu när det gäller kommentarer."
2007-08-27, 00:28
Medlem
Jag åkte T-bana från Centralen till Odenplan.
Kliver in i vagnen och ser en stor blond kaluffs och ett par stora pattar.
Tanken jag får, då jag kollade lite snabbt var, "jävlar vilken sliten transa, så oerhört sliten och såg helt trasig ut"

Sen när jag kollar igen så är det Linda Rosing som sitter där..haha fyfan vad roligt det var, för hon såg verkligen ut som en transa.
Fadde kanske gillar lady-boys?

Jävlar vad ful hon var, hur kan någon betala pengar för att gå in på ett ställe och kolla på dessa två raketforskare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in