2009-02-25, 16:05
Medlem
Från bloggen igårkväll:

Eftersnack...
Linda Rosing, 2009-02-24 21:00

Utröstningen i kvällens program gjorde inte jag, utan det var min jury som inte ansåg att han var mogen för en kärleksrelation med mig... Det verkade som om att Adrian verkligen hade ett hjärta för humor.. Jag träffade honom bara väldigt snabbt., När han presenterade sig själv under castingen så var jag i ett annat rum och tittade på en bildskärm live... Jag skrattade gott åt gliment i hans öga och jag tror att han skulle vara den perfekta barnvakten.. Glad och positiv, och han verkade vara full av energi... Vilket är en stor fördel i män! Jag tycker personligen att det var lite synd att han inte fick chansen att bevisa mer vem han var och att han inte blev kvar i programmet.. Jag tror att han hade roat mig mycket! Men som sagt, jag får helt enkelt lita på mina rådgivares omdöme den här gången! Egentligen är det så svårt att säga att en kille inte är redo för en ärlig och nära relation, det är ju någonting man känner först när man spenderar lite tid ensam med honom... Det här är ju allas svåra dilemma när man dejtar, men det är ju en fas man måste gå igenom för att hitta sin rätta.. Det kanske jag inte fick med Adrian!!

------------------------------------------------------------------
"Det här är ju allas svåra dilemma när man dejtar, men det är ju en fas man måste gå igenom för att hitta sin rätta.. "
Har Rosing skrivit detta inlägg själv?
2009-02-25, 16:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
------------------------------------------------------------------
"Det här är ju allas svåra dilemma när man dejtar, men det är ju en fas man måste gå igenom för att hitta sin rätta.. "
Har Rosing skrivit detta inlägg själv?

Klockan 21:00 var hon hos Erwik. Så njae?

Jag undrar vad Melissa tyckte om programmet? Och att det ryktas om att en 19-åring är hennes nya styvfar?
2009-02-25, 16:22
Medlem

Hon måste ju visa att hon förstår innebörden av ordet dilemma, efter hennes lilla fadäs under morgonen i The Voice
2009-02-25, 16:32
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch

Hon måste ju visa att hon förstår innebörden av ordet dilemma, efter hennes lilla fadäs under morgonen i The Voice
Men var det verkligen innebörden av ordet dilemma hon inte förstod eller hakade hon upp sig på böjningen i plural - dilemmor (det heter väl dilemman?)
2009-02-25, 16:33
Medlem
Erwik skrev detta i sin blogg (ca kl 23):

Linda har helt rätt i sitt eftersnack från programmet. Hon hade ingenting att göra med att Adrian fick åka hem så tidigt. Såhär i efterhand kan jag tycka att han borde ha fått vara kvar lite längre. Nu blev det inte så. Vi valde att skicka hem honom. Han är hur som helst en väldigt rolig kille som det var väldigt roligt att lära känna. Men just då kändes det som att han var minst lämpad för Linda.

Läser mina kommentarer (fortfarande) och förstår inte alls kritiken om att det var mycket sexfrågor. Men det är väl så. Har man bestämt sig för att se rött i tv-soffan så är det väl det man ser. Det blir sån moralpanik så fort man pratar sex i teve. Ändå knullas det som aldrig förr. Men prata sex i teve - aja baja.

Resten av inlägget under spoilern:
2009-02-25, 16:36
Medlem
z2joiss avatar
Om det nu var 19-åringen som vann tävlingen har hon i alla fall nästan hittat sin jämlike i språkkunskaper.
Från hans hemsida mjölbilen.se:
Kunder med löpande abonnemang eller engångsbeställning betalar ingen leveransavgift, förutsatt att beställningen är på minst 10 varor och att beställningen är Mjölkbilen tillhanda senast 15.00 dagen innan leveransdag och att varorna levereras under dagens ordinarie leverans tider förmiddag 7.30-11.00 eller eftermiddag 12.00-16.00.

Dessutom måste man tanka mjölk för minst 200 balubas för att de ska köra ut. Vem dricker så mycket? Dagis får väl redan leverans från annat håll. Låter som en ganska risig affärsidé. Helt i linje med Linda.
2009-02-25, 16:55
Medlem
William Hainess avatar
Vad stackars Alex inte inser är att programmet har visat honom som ett stort pervo. Bastu och nakenbadet verkar snarare vara gjort för att spana in deras snoppar än att lära känna dom efter alla sexfrågor.
2009-02-25, 16:57
Medlem
saijas avatar
Jag tyckte Erwik såg väldigt sugen ut på vissa av killarna.
Inte för att vara sån, men jag är inte säker på att det funkar med en bög i juryn när Linda Rosing söker knull . Inte för jag är homofob , men det funkar bara inte
2009-02-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Kunder med löpande abonnemang eller engångsbeställning betalar ingen leveransavgift, förutsatt att beställningen är på minst 10 varor och att beställningen är Mjölkbilen tillhanda senast 15.00 dagen innan leveransdag och att varorna levereras under dagens ordinarie leverans tider förmiddag 7.30-11.00 eller eftermiddag 12.00-16.00.

Hahaha. Lite OT men: Såg nyligen Jay Lenos "Headlines" (där han läser upp knasiga stavfel i annonser o dyl),
tänker på ett inslag om en massa blanketter som skulle byta namn med varandra... Den här texten hade platsat i den showen...
2009-02-25, 17:05
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saija

Det var just det som var störande. Hela uttagningsprocessen påminde snarare om sådana där möten med "modellagenter" som man varnar flickor för.
2009-02-25, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Vad stackars Alex inte inser är att programmet har visat honom som ett stort pervo. Bastu och nakenbadet verkar snarare vara gjort för att spana in deras snoppar än att lära känna dom efter alla sexfrågor.

Citat:
Ursprungligen postat av saija
Inte för att vara sån, men jag är inte säker på att det funkar med en bög i juryn när Linda Rosing söker knull .
Inte för jag är homofob , men det funkar bara inte

Om man söker kärlek är det ytterst liten chans att det lyckas i en dokusåpa i teve. Men uppenbarligen har det ju skett i vissa fall (i bonde söker tex). Och då har det inte varit någon jury inblandad öht, utan de sökande har fått välja själva.

"Förstår inte alls kritiken om att det var mycket sexfrågor. Det blir sån moralpanik så fort man pratar sex i teve.
Ändå knullas det som aldrig förr. Men prata sex i teve - aja baja."

Moralpanik, det är väl inte det det handlar om. Det finns ju "Fråga Olle" och sånt i teve.
Men i det här fallet var sexpratet från juryn så pinsamt omotiverat - utom för Erwik himself...
2009-02-25, 18:13
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Så... Om Rosing är upptagen, vem är hon upptagen med?

http://www.sthlmsfinest.com/imageGallery/image.php?igid=4534&iid=272282

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in