2009-02-18, 21:39
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Är "äckel-ewrik" en flitig bloggare som brukar dissa folks barn? Jag vet inte ens vem karln är!

Äckel-erwik är en av lindas bästa vänner. Och en person som tycker att det är bra när barn till människor som han ogillar dör, helst skulle han se att alla barnen till den personen dog.
2009-02-18, 21:41
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hon ligger ju på mage med handen runt huvudet, hon tar kort på sig själv med andra handen.
Har hon verkligen så gamla händer? Och var är naglarna? Har hon tuggat i sig dem tro?
2009-02-18, 21:43
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, men vad har han sagt? Finns det några exempel?

Men ja, det är Linda Rosing i ett nötskal.

Se mitt inlägg 8881.
2009-02-18, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Äckel-erwik är en av lindas bästa vänner. Och en person som tycker att det är bra när barn till människor som han ogillar dör, helst skulle han se att alla barnen till den personen dog.

Har han uttryckt sig så offentligt?
Verkar vara en obehaglig människa.
2009-02-18, 21:44
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Har hon verkligen så gamla händer? Och var är naglarna? Har hon tuggat i sig dem tro?
Ja hon biter på naglarna ett klart minne från BB. Varför kommer jag ihåg det, jo för att jag tycker att det ser så tater ut med folk som gör det.
2009-02-18, 21:46
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Har han uttryckt sig så offentligt?
Verkar vara en obehaglig människa.

Ja, han har uttryckt sig så på ett offentligt forum, och han spann vidare med att det bästa hade varit om mamman också dog. Han höll på i veckor.
2009-02-18, 21:49
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ja, han har uttryckt sig så på ett offentligt forum, och han spann vidare med att det bästa hade varit om mamman också dog. Han höll på i veckor.

Ah, så det var på ett visst ställe med en viss uppenbar användare? Ska leta rätt på det i så fall.
2009-02-18, 21:51
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ah, så det var på ett visst ställe med en viss uppenbar användare? Ska leta rätt på det i så fall.

Det raderades av abuse på det forumet, och han stängdes av.
2009-02-18, 23:09
Medlem
SmiLLies avatar
Citat:
Ja hon biter på naglarna ett klart minne från BB. Varför kommer jag ihåg det, jo för att jag tycker att det ser så tater ut med folk som gör det.

Hade inte hon nån som brukade fixa hennes naglar? Fast det var ju förut...
2009-02-18, 23:50
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Hon ligger ju på mage med handen runt huvudet, hon tar kort på sig själv med andra handen.

Nu helt plötsligt så läser hon kommentarer, undra varför?

Linda Rosing, 2009-02-18 16:36
Idag gjorde jag det jag inte borde ha gjort - läste mina bloggkommentarer!! Det gjorde mig verkligen låg!! Jag förstår inte hur folk kan vara så elaka i sina kommentarer om mina barn. Förstår inte ens att sånt folk existerar!! Det verkar som om dessa männsikor inte har ett hjärta. När man läser vissa kommentarer så känns det verkligen som personangrepp på mina barn.. Och jag undrar verkligen vad dom har gjort de här människorna?! Alla dessa elaka kommenterare om dom gör att jag inte vill skriva nått om min familj.. Men jag vill kunna säga att jag har haft en mysig dag med min son eller dotter... Jag vill kunna förmedla lite från hur mitt liv ser ut! Det verkar som att jag får skit (och nu mina barn också) oavsett om jag skriver eller inte skriver om dom!! Det är liksom lite som en återvändsgränd!

Jag är tacksam för all konstruktiv kritik som stått i kommentarerna, det är jättebra och det tycker jag är intressant och roligt att läsa!

Det verkar som att de som skriver dessa elaka kommentarer inte har förstått att man borde tänka positivt om sina och andras liv. Min positiva livsuppfattning och anda smittar av sig på mina kära och nära, liksom dom gör mot mig när jag är nere. Att bara slänga skit och dynga på någon man inte ens känner blir bara en spegelbild av hur dessa människor själva är eller känner. Då undrar jag verkligen om dessa människor mår bra!

128 Kommentarer

Någon på redaktionen som hjälpt Patsy att komponera ett snyftinlägg nu när det börjar att blåsa runt henne.

Kallas att skifta fokus.

Femman skälver visst lite.

Det luktar inte utan stinker PR-grepp!

Läs hennes inlägg en gång till, så märker ni..........
2009-02-18, 23:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Glöm inte att han även gillar att masturbera små kärringtussar.
2009-02-18, 23:56
Medlem
MaeWests avatar
Nu har "nyheten" nått sexpressen.
Antagligen kommer det fler snyftinlägg från femman. I Patsys namn!

http://www.expressen.se/noje/1.1471104/havdar-att-rosings-program-ar-en-bluff

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in