Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hon ligger ju på mage med handen runt huvudet, hon tar kort på sig själv med andra handen.
Nu helt plötsligt så läser hon kommentarer, undra varför?
Linda Rosing, 2009-02-18 16:36
Idag gjorde jag det jag inte borde ha gjort - läste mina bloggkommentarer!! Det gjorde mig verkligen låg!! Jag förstår inte hur folk kan vara så elaka i sina kommentarer om mina barn. Förstår inte ens att sånt folk existerar!! Det verkar som om dessa männsikor inte har ett hjärta. När man läser vissa kommentarer så känns det verkligen som personangrepp på mina barn.. Och jag undrar verkligen vad dom har gjort de här människorna?! Alla dessa elaka kommenterare om dom gör att jag inte vill skriva nått om min familj.. Men jag vill kunna säga att jag har haft en mysig dag med min son eller dotter... Jag vill kunna förmedla lite från hur mitt liv ser ut! Det verkar som att jag får skit (och nu mina barn också) oavsett om jag skriver eller inte skriver om dom!! Det är liksom lite som en återvändsgränd!
Jag är tacksam för all konstruktiv kritik som stått i kommentarerna, det är jättebra och det tycker jag är intressant och roligt att läsa!
Det verkar som att de som skriver dessa elaka kommentarer inte har förstått att man borde tänka positivt om sina och andras liv. Min positiva livsuppfattning och anda smittar av sig på mina kära och nära, liksom dom gör mot mig när jag är nere. Att bara slänga skit och dynga på någon man inte ens känner blir bara en spegelbild av hur dessa människor själva är eller känner. Då undrar jag verkligen om dessa människor mår bra!
128 Kommentarer
Någon på redaktionen som hjälpt Patsy att komponera ett snyftinlägg nu när det börjar att blåsa runt henne.
Kallas att skifta fokus.
Femman skälver visst lite.
Det luktar inte utan stinker PR-grepp!
Läs hennes inlägg en gång till, så märker ni..........