2009-01-10, 23:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
ok jag förstår ditt agg, är man ingen ur 031a så blir man galen om någon påstår det.

Japp...lokalpatriot,alltid lokalpatriot!

Född till asfalt som en skabbig stadsråtta! Mae West i ett nötskal!
2009-01-11, 13:00
Medlem
Semesterssons avatar
Var är Patsys soulmeet?

Soulmeeten Jannike syntes på ett foto från Erviks blogg när de satt på Centralstation, men har lyst med sin frånvaro på foton sen ankomst till Åre, nån som vet var hon förvaras?

Är hon ens med i Åre?

Å andra sidan har ju Bobil gjort entré i samband med denna resan, ersätter han soulmeeten och isåfall - varför?
2009-01-11, 16:17
Medlem
Femman/Linda vill att fler ska söka till såpan NU? Är det flera som hoppat av?

2009-01-11, 16:34
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJ2009
Femman/Linda vill att fler ska söka till såpan NU? Är det flera som hoppat av?

Vem vet - de kanske kontaktar DIG på Facebook inom kort? De var ju rejält desperata inför sökandet, trots att de hade fått "flera hundra" ansökningar... whoops!
2009-01-11, 17:04
Bannlyst
ang när Lindas program går på tvn skulle man ju ha spelat in och DELAT MED SIG
så inte så många sitter och tittar framför tvn och ger skiten höga tittar siffror.
någon som är lite haj på detta och kan spela in och konvertera om det till dvd eller dyl?
plzz
2009-01-11, 17:10
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
så inte så många sitter och tittar framför tvn och ger skiten höga tittar siffror.
någon som är lite haj på detta och kan spela in och konvertera om det till dvd eller dyl?
plzz
Det kommer nog att laddas upp på sidor som tankafett och swetv, så det lär inte bli nåt problem.
2009-01-11, 17:13
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
plzz

Såvida du inte deltar i någon undersökning så spelar det ingen roll om du tittar live eller inte...
2009-01-11, 18:15
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
plzz

Tittarsiffror mäts ju bara via en referensgrupp som består av runt 1000 pers.
2009-01-11, 19:43
Bannlyst
aha då skulle man alltså veta vilka dom är och tokringa dom just före och prata en timme eller så
2009-01-12, 03:47
Medlem
Nytt från Linda.

Sista dagen....
Linda Rosing, 2009-01-11 09:43
Efter en intensiv inspelningshelg här i Åre. Är vi inne på den sista dagen för den här veckan och ikväll bär det av hemmåt mot Stockholm. Jag är trött och blåslagen av alla aktiviteter som vi har utsatts för här,hahaha. Men det var det värt även fast jag ett tag trodde att jag skulle dö av rädsla. Ja nu undrar säkert ni vad jag har utsatt mig för men det kan jag inte avslöja mer än att det blir bra tv. Jag har haft med mig Kevin här och han har lärt sig åka skidor och nu är han kung i backen. Medans jag har jobbat så har han badat i det härliga äventyrsbadet och åkt slalom hela dagarna långa. Så den här helgen är väldigt lyckad för oss båda. Inspelningarna har gått super och jag är så nöjd och vet att jag har gjort bra tv. Mina underbara vänner Bobby och Alex har gjort den här helgen till en av mina bästa. Det var längesen jag skrattade så mycket som vi har gjort här. Kolla in bilder här från resan på.www.bobbysharstudio.se
2009-01-12, 05:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Nytt från Linda.

Sista dagen....
Linda Rosing, 2009-01-11 09:43
Efter en intensiv inspelningshelg här i Åre. Är vi inne på den sista dagen för den här veckan och ikväll bär det av hemmåt mot Stockholm. Jag är trött och blåslagen av alla aktiviteter som vi har utsatts för här,hahaha. Men det var det värt även fast jag ett tag trodde att jag skulle dö av rädsla. Ja nu undrar säkert ni vad jag har utsatt mig för men det kan jag inte avslöja mer än att det blir bra tv. Jag har haft med mig Kevin här och han har lärt sig åka skidor och nu är han kung i backen. Medans jag har jobbat så har han badat i det härliga äventyrsbadet och åkt slalom hela dagarna långa. Så den här helgen är väldigt lyckad för oss båda. Inspelningarna har gått super och jag är så nöjd och vet att jag har gjort bra tv. Mina underbara vänner Bobby och Alex har gjort den här helgen till en av mina bästa. Det var längesen jag skrattade så mycket som vi har gjort här. Kolla in bilder här från resan på.www.bobbysharstudio.se

Enda jag får ut av detta är att hon har gjort något hemligt men det kommer bli bra tv! Troligen kommer det vara skit och hon känner redan nu att allt kommer gå åt helvete, därför måste hon banka in i att det kommer bli bra TV i både hennes och våra skallar. Varför skall egentligen Bobby och Alex med henne till Åre? Programmet handlar väl ändå om Trosings sökande efter nya offer och inte Alex och Bobbys jakt efter nya pojkrumpor?
2009-01-12, 07:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
Enda jag får ut av detta är att hon har gjort något hemligt men det kommer bli bra tv! Troligen kommer det vara skit och hon känner redan nu att allt kommer gå åt helvete, därför måste hon banka in i att det kommer bli bra TV i både hennes och våra skallar.

Eller så har hon gjort bort sig rejält, men har blivit tilltalad av producenterna att det är "bra tv".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in