2009-02-09, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Har just käkat middag med min familj. Mina föräldrar kom till Stockholm tidigare idag och checkade in på sitt hotell. Min syrra Mia väntade i lobbyn med en kaffe under tiden Mamma och Pappa gick upp med sina grejer. I lobbyn pågick tydligen inspelningen av Linda Rosings sista avsnitt (ni vet det där när hon ska hitta någon man). Enligt uppgift lyckades inte Linda Rosing säga någonting alls utan regi. Hennes frisör Bobby bar tydligen finkostym och sedvanligt läppglans och "gick in i bild" av misstag när han sprayade Lindas hår lika hårt som att han skulle vilja ta livet av henne. Mia är nu en av de få som vet vem som blir "Den rätte för Rosing". Ni anar inte hur stolt en storasyster kan vara över sin lillasyster. http://miacollin.blogg.se/

Läste blogen. Jag skulle inte vara så stolt över min syster om hon inte hade en aaaning om vad en golvläggare pysslar med.
För övrigt skrev inte din syster en enda rad om sitt Rosingmöte, vilket man tog för givet av ditt inlägg.
2009-02-09, 02:51
Medlem
jojjemas avatar
svar;

orginalet finns i hennes systers blogg http://blogg.aftonbladet.se/1894/perma/1114015
Senast redigerad av jojjema 2009-02-09 kl. 02:55.
2009-02-09, 02:59
Medlem
Citat:
orginalet finns i hennes systers blogg http://blogg.aftonbladet.se/1894/perma/1114015

Ah haaa...
2009-02-09, 03:09
Medlem
jojjemas avatar
Tystnadsplikt?

Undrar om Kanal 5 har mutat henne att hålla tyst om hur eländet slutade lr varför går hon inte ut å berättar vem Rosing valde?Är dom verkligen så dumma på kanal 5 så dom spelar in sista avsnittet framför allmänhetens ögon?
2009-02-09, 03:24
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Undrar om Kanal 5 har mutat henne att hålla tyst om hur eländet slutade lr varför går hon inte ut å berättar vem Rosing valde?Är dom verkligen så dumma på kanal 5 så dom spelar in sista avsnittet framför allmänhetens ögon?

Svar: ja.

Plus att denna tjej vet antagligen inte vem killen är och tänkte nog inte så mycket på det.
2009-02-09, 05:49
Medlem
jojjemas avatar
Ahh spelar ändå ingen roll!

Kan sätta min ena pungkula på att hon kommer ändå inte fortsätta dejta nån från realitysåpan.Efter 1 vecka lr 2 dumpar hon killen som blev vald and she will end up with kokainkleerup lr Basic Element Peter.
2009-02-09, 06:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Vilken samling:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=eju1x2&s=5
2009-02-09, 07:30
Medlem
Linda vaknade ju iallafall när det gäller exet....

Den där Fadäsen Fadde måste ju ha varit som en gäspning att ha sex med.
Tydligen har han uttalat sig att Linda inte kan laga mat. OK, men det går ju i och för sig att göra någonting åt, matlagningskurs, kokböcker....
MEN svårt åtgärda hans lilla prinskorv....enligt säkra källor är han ju verkligen inte välutrustad....
2009-02-09, 07:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Vilken samling:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=eju1x2&s=5

Fy bubblan så fult det är med trasiga brallor på folk över 5!

Var på ett sturehak i helgen. 2 bedagade kvinnor från något varmare land var på samma place. De bedagade var runt 50,den ena påminde om en sekreterare medans den andra hade just väldigt trasiga jeans!

Och att Trosing inte kan ta regi är väl ingen nyhet. Att få en levande död att se naturlig ut, är nog ingen lätt match.
Och i Trosings fall, så är hennes syfte enbart att synas. Att sedan klara av att gå, prata och tänka på samma gång när kameran rullar........HAHAHA som Trosing själv skulle uttryckt saken!

Trosings "val" av en partner är nog den som påminner mest om Fladder. Det blir en veckas intensiv stockdragning och efter det så har Trosing tappat intresset!

Som vanligt.

Sedan får vi se reportage med de killar som varit med i programmet för egen vinnings skull.. Vi får läsa om deras vedermödor att föra ett normalt samtal, hur de kämpade för att få öket i säng och givetvis får vi se deras egna bilder på Patsy föreställandes patsy i sängen, i baren ,i mässingen. Allt krönt av den bågnande hemoroiden under näsan!

Snart är det väl dax att få se vilka dessa puckon är! Jag förväntar mig givetvis namn och bostadsort, cv och bilder.

Och den 24/2 börjar Patsys kukfinnarshow!

Och ett nytt humorprogram tar sin början.

Givetvis sponsrat av Stians Finest, konkmässiga buttboy bobby och diverse obskyra dating-och sexsajter!

Anal fem:s lansering av sin porrprinsessa light!
2009-02-09, 07:43
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonelygirl
Den där Fadäsen Fadde måste ju ha varit som en gäspning att ha sex med.
Tydligen har han uttalat sig att Linda inte kan laga mat. OK, men det går ju i och för sig att göra någonting åt, matlagningskurs, kokböcker....
MEN svårt åtgärda hans lilla prinskorv....enligt säkra källor är han ju verkligen inte välutrustad....

Men gud vilken överraskning........

Men sex var hon bra på!
Vägen till Fladders hjärta går inte via magen, utan via pitten!
2009-02-09, 07:45
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

De kanske hotade med att hon skulle få vara med i bild?

Och vilken seriös kvinna vill förknippas med Trosings karlar?
2009-02-09, 09:39
Medlem
mellys avatar
Godmorgon!
Linda Rosing, 2009-02-09 09:16
Hoppas ni har sovit lika bra som jag har gjort inatt. Somnade tidigt. Vaknade för ett tag sen och kollade min mobil. Konstigt kände jag att ingen har ringt eller smsat på hela kvällen. Men då såg jag att mitt batteri var helt dött. Och nu när jag har laddat den så hoppar det fram massa meddelanden,så klart. Nu ska jag åka in till stan och fixa lite ärenden. I morgon har jag presskonferens ang mitt program hela dagen. Så det här är min ända lediga dag den här veckan. Så idag ska jag shoppa något snyggt att ha på mig tillls i morgon.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in