2009-02-01, 11:14
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
"Fettfabriken", som min äldsta grabb kallar donken!

Och nu snackar vi Patsy! Supermorsan som vet vad en 9-åring vill ha.
Givetvis det som mommie dearest vill!

Och på måndag så är hon säkert förkyld med fluss både här o där!

Och Lego...tja, som dagens lego ser ut. Kan man verkligen bli för gammal för lego?
Bygga en dino som går är väl inte fy skam? Eller?

Ok my bad, lego för mig är något man lekte med när man var 4-5 så jag köper det.
2009-02-01, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
det finns ju lego för stora barn med, han lär knappast ha Duplo för 1-2 åringar

Nej Duplo vill Linda ha för sig själv, dem får Kevin absolut inte röra!

Kevin? varför döper alla WT-drägg sina barn till Kevin, Jimmy etc?
2009-02-01, 15:44
Medlem
Skön Söndag...
Linda Rosing, 2009-02-01 15:31
Den här helgen är den första på mycket länge som jag bara har slappat och sovit ut. Jag börjar nu bli proffs på att bygga lego,hahaha. Kevin och jag har bara ägnat oss åt varandra den här helgen,såååå skönt. Jag är ledig i morgon med och på Tisdag sätter filmningen igång igen och håller på tills Fredag. Så jag ska bara vara tråkig och inte göra något annat än att vila mig tills dess.
2009-02-01, 16:07
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Skön Söndag...
Linda Rosing, 2009-02-01 15:31
Den här helgen är den första på mycket länge som jag bara har slappat och sovit ut. Jag börjar nu bli proffs på att bygga lego,hahaha. Kevin och jag har bara ägnat oss åt varandra den här helgen,såååå skönt. Jag är ledig i morgon med och på Tisdag sätter filmningen igång igen och håller på tills Fredag. Så jag ska bara vara tråkig och inte göra något annat än att vila mig tills dess.

Jaha det tog 9 år för henne att bli proffs på Lego, för dottern lekte hon väl aldrig med.
2009-02-01, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Jaha det tog 9 år för henne att bli proffs på Lego, för dottern lekte hon väl aldrig med.

Varför utgår du ifrån att hon aldrig lekte med sin dotter? Hela den här tråden är full av lösa spekulationer. Tvärtom har hon ju skrivit tydligt nånstans att hon ridit med sin dotter.
2009-02-01, 18:44
Medlem
Gargamel80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Varför utgår du ifrån att hon aldrig lekte med sin dotter? Hela den här tråden är full av lösa spekulationer. Tvärtom har hon ju skrivit tydligt nånstans att hon ridit med sin dotter.

Kan väl tänka mig att det är grundat på att Bionda verkar ha ett genuint ointresse för sina barn i allmänhet och Melissa i synnerhet. Framgår ju om inte annat av Melissas blogg. Inte många rader om mommy dearest där. Och likaså om man läser botoxankans blogg så är det inte ofta barnen nämns. Får en liten känsla av bortglömda leksaker som återupptäcks då och då när hon inte har något bättre för sig. Men som sagt, allt som inte är förstahands information är ju spekulativt....
2009-02-01, 19:09
Medlem
Här är mer bilder från min fest...........
Linda Rosing, 2009-02-01 16:29
Klicka på länken och se mer bilder från min 35års fest.........

http://www.bobbysharstudio.se/blogg.php?col=bla

----------------------

Skit i Bobbys blogg,titta här i stället:

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=v5fret&s=5

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2vwhc9i&s=5

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=s6olfs&s=5
2009-02-01, 20:02
Bannlyst
haha Lindas bröst är lika stora som merals huvud
2009-02-01, 20:24
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Ja du hon har inte haft kontakt med sin dotter på 3 år, sen får dom kontakt i 4-5 månader för att sen på nytt brytas. Hon säger att hennes egna dotter kommer aldrig att bli så snygg som henne själv.
Tror du att hon har suttit och lekt med henne som en normal mamma.
Nej den jävla slabbeduskhoran ska vara jävligt glad att hon har barn öht. Jag vet hur många människor som helst som inte kan få barn men som hade förtjänat det tusen ggr mer än HorfittLinda. Så kom fan inte och försvara henne på mammafronten
2009-02-01, 20:36
Medlem
Yazzos avatar
Fråga

Det förekommer en hel del länkar, bla till hennes blogg(om jag inte är ute och cyklar helt) Om jag fortfarande förstår saken rätt så får hon (Linda) betalt per unik besökare som tittar in på hennes sida. Hur är det med länkar till bilder som man kan ana ligger på hennes sida?

Gör ett klick på dessa länkar så det genererar något öre till Linda? I såfall så ska jag aldrig klicka på dessa länkar
2009-02-01, 20:49
Medlem
Gargamel80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja du hon har inte haft kontakt med sin dotter på 3 år, sen får dom kontakt i 4-5 månader för att sen på nytt brytas. Hon säger att hennes egna dotter kommer aldrig att bli så snygg som henne själv.
Tror du att hon har suttit och lekt med henne som en normal mamma.
Nej den jävla slabbeduskhoran ska vara jävligt glad att hon har barn öht. Jag vet hur många människor som helst som inte kan få barn men som hade förtjänat det tusen ggr mer än HorfittLinda. Så kom fan inte och försvara henne på mammafronten

Så sant som det är sagt! Uttalandet om att melissa aldrig skulle bli lika snygg som Bionda har jag dock missat. Var kan man läsa detta guldkorn i den gödselbrunn som är Biondas media utspel?
2009-02-01, 20:55
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel80
Så sant som det är sagt! Uttalandet om att melissa aldrig skulle bli lika snygg som Bionda har jag dock missat. Var kan man läsa detta guldkorn i den gödselbrunn som är Biondas media utspel?
Hon stod i BB-huset och beklagade sig över att dottern inte var så vacker utan mer lik sin far och att det nog var synd om sonen för det var ingen som riktigt ville ta hand om honnom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in