2009-03-07, 11:12
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Två bilder utan text publicers på bloggen. Den första på uppställda skidor och den andra på slabbeduskan herself.

Är dethär slutet för bloggen?

Jag såg precis det, helt plötsligt gick det bra att åka skidor i det grå vädret.
2009-03-07, 11:16
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Spännande....femman får helt plötsligt problem!

Patsy ligger i drivorna och gökar med sin loverboy samtidigt som sanningarna om skatan väller in som en tsunami över femman!

Jag väntar med spänning på att fasaden skall krackelera!

Om nu det är rätt loverboy.......någon som vet vart kärringen Fladder finns....?

Fladder var i Uppsala. http://www.fadde.se/#home

Nu spricker nog bubblan snart för Slabbeduskan och jag sitter på första bänk och käkar popcorn.
Och till er som tycker att jag är dum i huvudet, säger jag hon har grävt tillräckligt länge nu.
2009-03-07, 11:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Fladder var i Uppsala. http://www.fadde.se/#home

Nu spricker nog bubblan snart för Slabbeduskan och jag sitter på första bänk och käkar popcorn.
Och till er som tycker att jag är dum i huvudet, säger jag hon har grävt tillräckligt länge nu.

Och snart är det dax att deklarera!

Med tanke på alla fringisar och "erbjudanden" som skatan snor åt sig, så kan jag tänka mig att hon blir ett specialprojekt hos skattemyndigheten!
2009-03-07, 11:48
Medlem
m68s avatar
Citat:
Och snart är det dax att deklarera!

Med tanke på alla fringisar och "erbjudanden" som skatan snor åt sig, så kan jag tänka mig att hon blir ett specialprojekt hos skattemyndigheten!

Ja man kan ju hoppas men tror inte det.

Men jag som drar av för ett par sketna arbetsskor ska dom syna i absurdum.
2009-03-07, 16:08
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Knappast. Som Snövit påpekade - vad har de att vinna på det? Och hur ska de kunna bevisa att kärleksrelationen pågick under programmets gång? Ord mot ord, liksom...

5:an skiter nog ganska högtidligt i vem Linda knullar på fritiden. De försöker väl tysta ner affären så diskret som möjligt. Det är en skitproduktion och totalt ointressant utanför denna lilla krets på FB och några bajsnödiga fjortisar från landet som tror Linda är en kändis.

Lindas show är helt enkelt vad man brukar kalla för bukfylla mellan två andra program. Jämför man tittarsiffrorna med andra kanalers "bukfyllor" ligger hon ändå rätt bra i nivå med dem. Mer än så tror jag inte de hade hoppats på heller. Däremot visste de säkert att Linda själv skulle klara av tillräckligt med skandaler för att generera lite löpsedlar för att locka tittare till kanalen.

De är förmodligen inne på nästa tv-show och har redan glömt Linda. Och ni sitter Linda hemma och undrar var hennes nya bästa vänner från femman tog vägen.
2009-03-07, 16:29
Medlem
jojjemas avatar
Text nu till skidorna

På Lindas blogg:Här är det någon som har en bild på vackra Hannah Graaf på sina skidor!! Nån som förstår????
2009-03-07, 16:32
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
På Lindas blogg:Här är det någon som har en bild på vackra Hannah Graaf på sina skidor!! Nån som förstår????
Ett foto på Graaf pryder ett par skidor, det är det hon vill försöka säga.
2009-03-07, 16:41
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Lindas show är helt enkelt vad man brukar kalla för bukfylla mellan två andra program. Jämför man tittarsiffrorna med andra kanalers "bukfyllor" ligger hon ändå rätt bra i nivå med dem. Mer än så tror jag inte de hade hoppats på heller.

Det är faktiskt inte riktigt sant - medan jag förutsåg denna nivå av tittarskara så var femman väldigt hoppfulla över tittarsiffrorna; det här var trots allt deras version av Ensam mamma söker och Bonde söker fru! Jag gissar på att de hade förväntat sig minst mellan 400-500 000 tittare.

Som det ser ut nu så har de betalat två miljoner (reklamkostnader exkluderat) för en kalkon där huvudrollsinnehavaren inte ens kan låta bli att bryta mot kontraktet!

Jag gissar på att de inte kommer jobba med Linda igen...
2009-03-07, 16:52
Medlem
jojjemas avatar
Lindas nyaste!

Som ni har märkt så har jag valt att stänga av alla kommentarerna här. Anledningen är att jag blir så jävla förbannad när vissa av er går på person angrepp på mina barn. Jag tycker att det är synd att man kan vara så jävla vidriga mot mina barn. Ni förstör för alla bra människor som är inne här och läser min blogg. Som jag har sagt förr och jag säger det igen. Mig kan ni ge er på men mina barn har inte gjort något. Så därför kommer mina kommentarer vara avstängda ett tag sen får vi se om jag sätter på dom igen.
2009-03-07, 16:53
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Jag väntar med spänning på att fasaden skall krackelera!

Men Herre Gud! Har den här kvinnan någonsin haft en ogenomskinlig fasad? Skälet till att hon får utrymme i massmedia är ju just att allt hon gör blir så himla fel, men hon reser sig alltid, efter varje sviken förhoppning, och gör fel igen (och igen och igen och igen!).

Hon börjar nå institutionsstatus. Har du läst tråden så vet du.
2009-03-07, 16:58
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Som ni har märkt så har jag valt att stänga av alla kommentarerna här. Anledningen är att jag blir så jävla förbannad när vissa av er går på person angrepp på mina barn. Jag tycker att det är synd att man kan vara så jävla vidriga mot mina barn. Ni förstör för alla bra människor som är inne här och läser min blogg. Som jag har sagt förr och jag säger det igen. Mig kan ni ge er på men mina barn har inte gjort något. Så därför kommer mina kommentarer vara avstängda ett tag sen får vi se om jag sätter på dom igen.

Inga stavfel...
2009-03-07, 17:06
Bannlyst
"person angrepp"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in