2009-01-23, 11:41
Bannlyst
MAILA KANAL 5 info@kanal5.se

Platts 17 i kön nä men på bloggportalen

info@kanal5.se dit kan man maila oc säga att dom inte är direkt trovärdiga då dom låter Linda dels vara med klerupp och andra utanför programmet
och att det är nog inte någon som tror att linda letar någon alls i programmet eller dyl.
2009-01-23, 12:09
Medlem
Varför är de så mycket kring Rosing nu? Jag kan inte komma på en människa som gillar henne, hör och läser bara negativa kommentarer.

Hur många gånger har man inte låtit Linda tala ut? Hur många gånger har hon sagt det ena och gör något helt annat? Förut skratta jag åt henne men nu har jag insett att hon inte är riktigt frisk. Någon slags bokstavskombination lär hon ju ha.

Kommer inte följa hennes program då jag har clownfobi.
2009-01-23, 12:24
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domenicer
Varför är de så mycket kring Rosing nu? Jag kan inte komma på en människa som gillar henne, hör och läser bara negativa kommentarer.

Hur många gånger har man inte låtit Linda tala ut? Hur många gånger har hon sagt det ena och gör något helt annat? Förut skratta jag åt henne men nu har jag insett att hon inte är riktigt frisk. Någon slags bokstavskombination lär hon ju ha.

Hon har ett program som kommer i vår och dessutom så är det utmärkt artikelfiller för lata journalister - jag tror helt enkelt att de har en lista över personer som de ringer när de har en sida tom och Linda Rosing ligger nog rätt högt upp på den listan.

Till och med Daniel Nyhlén, som i stort sett skapade hennes galna mediala karriär och skrev en bok om henne, har sagt att han inte tycker hon är riktigt vettig...
2009-01-23, 13:36
Bannlyst
Jag tänker följa serien med Rosing. Hoppas verkligen att hon finner livslång kärlek, det är hon alla gånger värd. Skönt att det går bra för henne igen. Hemskt att hon utsätts för nätmobbning. Hon är väl inte jordens snyggaste kvinna, men absolut topp tre i Sverige .
2009-01-23, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hon har ett program som kommer i vår och dessutom så är det utmärkt artikelfiller för lata journalister - jag tror helt enkelt att de har en lista över personer som de ringer när de har en sida tom och Linda Rosing ligger nog rätt högt upp på den listan.

Till och med Daniel Nyhlén, som i stort sett skapade hennes galna mediala karriär och skrev en bok om henne, har sagt att han inte tycker hon är riktigt vettig...

Har själv jobbat på Expressen och visst är det så...
2009-01-23, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Har själv jobbat på Expressen och visst är det så...

har också jobbat inom kvällspress – och så är det visst inte ...
2009-01-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws

Att inte kvällspressen har en lista eller...?
Jobbade på Expressen 2001, alla "seriösa" journalister (fotografer, skribenter) m fl hatade dokusåpaskiten, påstå inte något annat för du ljuger du!!!
2009-01-23, 14:11
Bannlyst
Citat:
Att inte kvällspressen har en lista eller...?
Jobbade på Expressen 2001, alla "seriösa" journalister (fotografer, skribenter) m fl hatade dokusåpaskiten, påstå inte något annat för du ljuger du!!!

Nu snurrade du på det och fick lite mer rätt. Såhär är det: Inga journalister inom kvällspress hatar att skriva om Linda och hennes gelikar. Det är bara seriösa journalister som hatar denna typ av förnedrande uppdrag och det finns inga seriösa journalister på kvällstidningarna.

Om du jobbade på Expressen 2001 har kanske smutsen torkat lite på dig men jag förmodar att folk fortfarande känner lukten och vänder sig om efter dig.
2009-01-23, 14:24
Medlem
Citat:

Vikarierade på Expressen när Stafan Thorsell fortfarande var chefredaktör! Var en mycket konstig stämning över hela redaktionen, ingen ville riktigt arbeta där! Mycket "skitnyheter" och dokusåpor á la BB. Utbildade och duktiga bildjournalister fick agera s k "paparazzifotografer" vilket de naturligtvis uppfattade som mycket förnedrande. Nyutbildade reportrar fick också skiten! [b]Dagens Nyheter bara skrattade!
2009-01-23, 14:25
Medlem
z2joiss avatar
Varför Reltid inte inom synbar framtid kommer att bli ett accepterat nyhetsmedie:

"Maten har hämtat sin inspiration från medelhavet. Till käket serveras champagne, så klart, men även drinkar, vin och öl,"

Maten har hämtat sin inspiration från medelhavet.
Här har man garanterat klippt och klistrat in texten direkt ur inbjudningen.

Till käket serveras champagne, så klart, men även drinkar, vin och öl,
Här har den klent ordförrådsbegåvade skriftställaren försökt att på egen hand få texten mer intressant genom att berätta att det blir kröka också.

Förutom att den medelhavsinspirerade maten förvandlas till käk, verkar killen ta för givet att det serveras champagen till mat. Och nästan förvånad över att det blir vin eller öl också.

Observera också hur han avslutar meningen med ett kommatecken.

Men det ska bli väldigt spännande att se vilka som verkligen kommer på festen. Sedan kan man tycka att det är lite märkligt, den exklusiva gästlistan till trots, att det i slutet av artikeln står att man kan få en inbjudan från "Bobby Shar Studio". Man kan undra om det är Linda själv som skrivit artikeln?

Och Ola Rapace lär ju vara singel nu, så där kan hon säkert få både knark och sex.
2009-01-23, 14:28
Bannlyst
Citat:
Vikarierade på Expressen när Stafan Thorsell fortfarande var chefredaktör! Var en mycket konstig stämning över hela redaktionen, ingen ville riktigt arbeta där! Mycket "skitnyheter" och dokusåpor á la BB. Utbildade och duktiga bildjournalister fick agera s k "paparazzifotografer" vilket de naturligtvis uppfattade som mycket förnedrande. Nyutbildade reportrar fick också skiten! [b]Dagens Nyheter bara skrattade!

Okejdå, vi enas om att det är ett elände.
2009-01-23, 14:34
Medlem
Citat:
Jag tänker följa serien med Rosing. Hoppas verkligen att hon finner livslång kärlek, det är hon alla gånger värd. Skönt att det går bra för henne igen. Hemskt att hon utsätts för nätmobbning. Hon är väl inte jordens snyggaste kvinna, men absolut topp tre i Sverige .

Men hur i helvetet kan du tycka det? Smaken är verkligen som baken..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in