2008-11-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander
vad har han gjort för något? länka lite material!

Här finns mer info om denna "soppa":

http://nyheter24.se/noje/kandisar/48586-dominika-peczynski-outar-stalker

Det finns även länkar i de artiklar jag redan bifogat, och i tråden för "Stureplans Vackraste".
Annars får du väl googla dig fram till AE och DP, de skriver om detta igår och idag - så det blir nog inte så fasligt ansträngande att leta upp...
Alex Erwik bloggar på finest.se och Dominika Peczynski bloggar på hanky.se.
2008-11-12, 17:32
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Vad är en "syramask"?

Du menar syra mask ?

PHA-behandling 295:-

Rengöring, peeling (pensling med PHA-syra), mask samt avslutande creme.

Passar alla hudtyper, från acne till känslig.Phasyror exfolierar, binder fukt, reducerar solskador, torrhetslinjer, acne, plitor, ojämnt pigmenterad och glåmig hud.

Ej att förväxlas med syremask som vi snart kommer att få se vår kära botoxanka i när hennes ansikte mer och mer börjar likna Michael Jackson.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-11-12 kl. 17:38.
2008-11-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Du menar syra mask ?

PHA-behandling 295:-

Rengöring, peeling (pensling med PHA-syra), mask samt avslutande creme.

Passar alla hudtyper, från acne till känslig.Phasyror exfolierar, binder fukt, reducerar solskador, torrhetslinjer, acne, plitor, ojämnt pigmenterad och glåmig hud.

Ej att förväxlas med syremask som vi snart kommer att få se vår kära botoxanka i när hennes ansikte mer och mer börjar likna Michael Jackson.

Syra-mask?
Hahaha. Ja, det låter kanske som en knarkmetod.
2008-11-12, 23:18
Bannlyst
Hon är inte med på någon av bloggtoppen eller bloggportalen längre?
är det någon som vet khur många som läser hennes blogg nu?
2008-11-12, 23:30
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

De kanske inte friserar siffror lika bra på femman som de gjorde på Hanky?
2008-11-12, 23:34
Medlem
Måste bara fråga om din avatar. Är det...Rosing eller ...? Jag blir nästan rädd!
2008-11-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen

Måste bara fråga om din avatar. Är det...Rosing eller ...? Jag blir nästan rädd!
2008-11-12, 23:43
Bannlyst
japp det är en bild jag hittade på aftonbladet för ett år sedan ungefär
2008-11-13, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Syra-mask?
Hahaha. Ja, det låter kanske som en knarkmetod.

Eller något som erbjöds klienterna i Buchenwald...
2008-11-13, 07:36
Bannlyst
Hej! En sak jag funderat på mkt länge och nu tar jag tillfälet i akt. Och skriver ner det, hon vart ju känd genom micke som är en gamal vän. Även vi undrar hur fan man kan förfölja en medmäniska så förbanat dumt så det snart tangerar 7.000 inlägg.
En människa och roade mig när jag väntade på en sak, att titta på vilka som återkomer och tider m.m

jag suckade djupt och tänkte har dom inget liv, för hur än alla skriver ner henne så skakar hon av sig det tydligen och får nya uppdrag. snacka om att kämpa vidare. jag läser inga bloggar men hon lär ju ligga 2 i den listan oxå, tjänar bra, vad är problemet, jag skiter i henne men jag undrar vad som är så förbanat intresant att skriva varje dag dygnet runt, hon gillas av en stor del killar, hon är väl jämte gyning som fixat det bäst genom vistelsen i huset?

jag tar absolut inte parti för henne, utan det är snarare en fråga till dom trognaste som skriver fullständigt ointresanta saker. vad får ni ut av det?

Skulle vara roligt att höra, för det finns massor av dårar i sverige som är mer intressant att förfölja än henne. för hon dalar ju inte utan snarare blir hon populärare. ex miss taken och hennes hängpattemaffian den var bra!

Säg en oinvigd som befinner sig på andra ställen i mån av tid. slipper jag läsa igenom en hel bok av yttrande speciellt av få, och väldigt duktiga skribenter, miss taken, mae west så vad är problemet kort! tack! kanske jag förstår bättre! för jag har noll koll annat än bilder i tidningen.
2008-11-13, 09:15
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Hej! En sak jag funderat på mkt länge och nu tar jag tillfälet i akt. Och skriver ner det, hon vart ju känd genom micke som är en gamal vän. Även vi undrar hur fan man kan förfölja en medmäniska så förbanat dumt så det snart tangerar 7.000 inlägg.
Text......
......
Det är värre än så snorig.
Om du har missat det så är det här tråd 2.
Den första levde mellan 030929-070807 och hade 8697 postningar och 1.162.352 visningar till dags dato, så nog fan finns det ett visst intresse för denna "människa" som lever på att förnedra sig själv och leva upp till uttrycket dum blondin.

Känner personligen en tjej som valde att färga håret mörkt efter att vår kära gay-ikon Bionda blev rikskänd som partiledare/pokerproffs/föreläsare.
Detta eftersom hon inte ville bli förknippad med en så stereotyp blondin!
2008-11-13, 10:13
Medlem
z2joiss avatar
Godbajs

Hej Snorig!

Jag förstår din fråga. Man kan säga att det är en form av missbruk. Personligen tror jag de flesta som skriver av sig sin vrede i den här tråden trots allt har en väldigt hög IQ.

Att stalka Linda handlar nämligen i hög grad om att bli så chockad av en medmänniskas dumhet att det övergår i ilska. Som om dumhet vore något man kunde bota och att vi är förbannade på att hon inte går till doktorn.

Att följa Linda dagligen är också en fetisch. Det påminner lite om det där digitala husdjuret Tamagoshi, om någon minns det. Man behöver bara mata bimbon med lite kommentarer då och då för att hålla hennes status vid liv. Samtidigt som många av oss drömmer om att hon skulle försvinna från jordens yta ser vi till att hon hela tiden hålls vid marginellt liv. Allt för att vi själva, varja dag, ska bli påminda om hur vi inte vill vara. Det är också skönt att veta att det alltid kommer att finnas någon vedervärdigare människa än man själv.

Men som du skriver, den vedervärdigheten har nu tagit sig näst intill bisarra proportioner. Förr tittade jag mest nyfiket i tråden den gång i månaden Linda uttalade sig i någon skvallertidning. Nu tittar jag ett par gånger om dagen. Det är inte bra.

Tack för din insikt. Jag drar mig ur härifrån (fast ett och annat återfall lär säkert inträffa). Men jag måste rannsaka mig själv. Linda Rosing är helt enkelt inte värd min trots allt ganska dyrbara fritid. Jag är säker på att fler i den här tråden borde tänka efter också.

PS Det var också spännande att se att det finns människor som stavar sämre än Linda själv. Är ni släkt?

Farväl Linda och tack för alla härliga skratt och tårar du bjussat på genom det här decenniet. Gör oss nu alla en tjänst genom att göra dig själv till martyr är du vänlig. Puss.

jag tar absolut inte parti för henne, utan det är snarare en fråga till dom trognaste som skriver fullständigt ointresanta saker. vad får ni ut av det?

Skulle vara roligt att höra, för det finns massor av dårar i sverige som är mer intressant att förfölja än henne. för hon dalar ju inte utan snarare blir hon populärare. ex miss taken och hennes hängpattemaffian den var bra!

Säg en oinvigd som befinner sig på andra ställen i mån av tid. slipper jag läsa igenom en hel bok av yttrande speciellt av få, och väldigt duktiga skribenter, miss taken, mae west så vad är problemet kort! tack! kanske jag förstår bättre! för jag har noll koll annat än bilder i tidningen.[/quote]

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in