2007-10-22, 12:40
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Hon var med på Vi 5 i aftonbladet idag. hon fick frågan om vi jobbar för mycket. Hennes svar var:
-Ja, vi hinner inte med våra barn. Det är en av orsakerna till dagens ungdomsvåld.

detta fick mig att tänka på 3 saker.
1. Pratade hon om sig själv eller andra? om hon pratade om sig själv så undrar jag hur hon kan tycka att uppträda på diverse bonnhålor 2 dagar i veckan är mycket arbete.
2. Att hennes dotter inte vill träffa henne har väll inte nånting med att hon jobbar för mycket, Utan snarare vad hon väljer att "jobba" med
3. Hon har läst alla jävla artiklar om hur mycket ungdomsvåld vi har i sverige och vill låta smart.

Det vet du väl vid det här laget att Farmor har noll självinsikt...?
.
2007-10-22, 17:45
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ity
du sa ju själv att frågan var "om VI jobbar för mycket", du förstod vi i frågan men inte vi i svaret?

Vad svamlar min herre om?
2007-10-22, 21:43
Medlem
Hade inte Linda R och denna kille varit ett "match made in heaven"?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=553438
2007-10-23, 11:18
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl
Hade inte Linda R och denna kille varit ett "match made in heaven"?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=553438

För barnens skull, sätt för 17 inga griller i huvudet på Farmor Anka!
.
2007-10-23, 11:23
Bannlyst
Nej nej, jag har precis tittat in i hennes facebook och hon lever i relation. Däremot inte Fadde, han lever i en öppen relation. Undra om Linda läst hans sida på facebook. Konstigt nog så har dom inte brinkenstjärna som vän där.
2007-10-23, 13:45
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Nej nej, jag har precis tittat in i hennes facebook och hon lever i relation. Däremot inte Fadde, han lever i en öppen relation. Undra om Linda läst hans sida på facebook. Konstigt nog så har dom inte brinkenstjärna som vän där.
Men när jag kollade för ett par dagar sedan levde Linda också i en öppen relation! Jag tror att det här handlar om att hon ska vara seriös nu.
2007-10-23, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Men när jag kollade för ett par dagar sedan levde Linda också i en öppen relation! Jag tror att det här handlar om att hon ska vara seriös nu.

Hoppas på kamelbröllop nu då eftersom hon lever i relation. Såg hennes ex håkan
rosing på facebook. Märkligt att dom inte har varandra på friendslistan.
2007-10-23, 17:53
Medlem
OMG. Är FB-Linda verkligen hon och inte en fejk? Kolla i så fall vilka "groups" hon är medlem i. http://www.facebook.com/group.php?gid=4842893985 (För icke inloggade: "VI STODJER LINDA ROSING. Alla som stodjer Linda Rosing i hennes stravenden och stankanden, ga med i denna unika support klubb.")

Och hennes favoritmusik är Bionda, TV show The bitch tour och bok Den nakna sanningen. Sist men inte minst, största intresse anges vara "MINA BARN" (Förutom bland annat politik ) Hur var det med självinsikten nu då.
2007-10-23, 18:02
Bannlyst
inlägg i hennes grupp

Juli* Schw*mberg wrote
at 1:08pm on October 11th, 2007
Lindas starka självbiografi är min nya bibel. I mina mörka stunder slår jag alltid upp bibeln och läser om hennes svåra kamp som plattpattad. Hennes ord ger mig alltid styrka nog att resa mig upp efter varje fall ifrån caféts hala stolar och fortsätta min ihärdiga fylledans som en äkta LindaWannabee...
Message - Report

Malin Sundberg wrote
at 9:57am on October 11th, 2007
Hej Linda!! Kom tillbaka till politiken, vi behöver dig!
Report
Senast redigerad av Carlbom 2023-01-07 kl. 12:47.
2007-10-23, 18:33
Medlem
Nähädus avatar
Rosing

..har postat ännu en artikel på sourze.

http://www.sourze.se/Jag_%c3%a4r_mamma_till_ett_k%c3%a4ndisbarn_1061303 6.asp

Intet öra är torrt.
2007-10-23, 18:58
Medlem
dempa69s avatar
Men vad fan tänker fanstyget med?

Citat:
"Mamma, visst är jag ett kändisbarn?", och väntade ivrigt på vad jag skulle svara. Helt plötsligt blev det tvärtyst i rummet. Jag kände hur röd jag blev i ansiktet.
"Ja, älskling, det är du." sa jag och gav han en klapp på kinden. Stackarn, tänkte jag, med allt som det innebär att vara ett kändisbarn. Det knöt sig lite i min mage. Ja, ja det finns ju faktiskt positiva sidor med det också tänkte jag sedan och log för mig själv.

Log för mig själv! Nu saknar jag spyis!

// Dempa
2007-10-23, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Men vad fan tänker fanstyget med?

Log för mig själv! Nu saknar jag spyis!

// Dempa

Men snälla nån, självklart måste det värma hennes hjärta att sonen är stolt över henne eftersom hennes dotter tagit avstånd från henne. Hon skriver själv att hon vet att det kommer att komma en dag då hon inte kommer få följa med sonen till skolan för att han kommer tycka det är pinsamt I och för sig är det väl så med dom flesta barn när dom blir stora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in