2007-10-23, 19:12
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Men snälla nån, självklart måste det värma hennes hjärta att sonen är stolt över henne eftersom hennes dotter tagit avstånd från henne. Hon skriver själv att hon vet att det kommer att komma en dag då hon inte kommer få följa med sonen till skolan för att han kommer tycka det är pinsamt I och för sig är det väl så med dom flesta barn när dom blir stora.

Är medveten om detta fenomen. Det jag reagerade emot var hennes vändning där när hon började med stackare och avslutade med positivt och "log för mig själv". Avsikten kanske inte var så, men avspeglar för mig vad som verkar vara hennes A och O. Jag går först och alla andra är avundsjuka.
Vad om något har hennes son för fördelar med att h*n är känd!
H*n kanske har det men jag tror att det är till sonens nackdel.

// Dempa the Toffeldjur (Hej Illum)
2007-10-23, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Är medveten om detta fenomen. Det jag reagerade emot var hennes vändning där när hon började med stackare och avslutade med positivt och "log för mig själv". Avsikten kanske inte var så, men avspeglar för mig vad som verkar vara hennes A och O. Jag går först och alla andra är avundsjuka.
Vad om något har hennes son för fördelar med att h*n är känd!
H*n kanske har det men jag tror att det är till sonens nackdel.

// Dempa the Toffeldjur (Hej Illum)

Jo jag fattar hur du menar. Sonen kanske har en fördel med henne nu genom att han får status bland kompisarna att hans mamma är känd. Men det blir ju lagomt roligt när han blir större och hans kompisar tittar på olika klipp från BB tiden när hans mamma har sex inför öppen ridå. Men nu kanske grabben har lite status.
2007-10-23, 19:27
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Men snälla nån, självklart måste det värma hennes hjärta att sonen är stolt över henne eftersom hennes dotter tagit avstånd från henne.
Det är ju nästan synd om henne, det är väll bara Kevin som är stolt över henne nu för tiden. Inte ens Fadde kan vara stolt över skräcködlan, han förderar ju att kyssa sin egen "syster".
2007-10-23, 19:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nähädu
..har postat ännu en artikel på sourze.

http://www.sourze.se/Jag_%c3%a4r_mamma_till_ett_k%c3%a4ndisbarn_1061303 6.asp

Intet öra är torrt.

Men vad faaaaan!!

"The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable."
.
2007-10-23, 19:43
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Jo jag fattar hur du menar. Sonen kanske har en fördel med henne nu genom att han får status bland kompisarna att hans mamma är känd. Men det blir ju lagomt roligt när han blir större och hans kompisar tittar på olika klipp från BB tiden när hans mamma har sex inför öppen ridå. Men nu kanske grabben har lite status.

Han kanske har tur att han är så ung då.
Ärligt talat skulle jag ha problem att se att den halvsöta Linda som var med i BigBrother är samma person som halvtransan Bionda som finns idag!

// Dempa

For you MissTaken
http://www.sourze.se/Jag_är_mamma_till_ett_kändisbarn_10613036.asp

2007-10-23, 19:43
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
inlägg i hennes grupp

Juli* Schw*mberg wrote
at 1:08pm on October 11th, 2007
Lindas starka självbiografi är min nya bibel. I mina mörka stunder slår jag alltid upp bibeln och läser om hennes svåra kamp som plattpattad. Hennes ord ger mig alltid styrka nog att resa mig upp efter varje fall ifrån caféts hala stolar och fortsätta min ihärdiga fylledans som en äkta LindaWannabee...
Message - Report

Malin Sundberg wrote
at 9:57am on October 11th, 2007
Hej Linda!! Kom tillbaka till politiken, vi behöver dig!
Report

Julias meddelande måste vara ironi...snälla säg det är ironi...?

Malin är för evigt förlorad!
.
Senast redigerad av Carlbom 2023-01-07 kl. 12:51.
2007-10-23, 19:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Riskera att ungen blir omtyckt av sina kompisar pga morsan istället för att han är en rolig kompis. Han är så liten så han ska inte behöva tänka på/märka sånt.

Jag hoppas innerligt att det är Farmor Ankas syn på det hela och att verkligheten faktiskt ser ut som jag önskar....fan den ungen kommer få men för livet alltså...
.
2007-10-23, 19:51
Medlem
MissTakens avatar
dempa69: Jättetack för länken, den funkade!

"Det är så lätt att som vuxen sätta de små liven i andra hand på grund av karriärer och annat. Det har fått mig att tänka till. Undrar hur många andra som skulle behöva tänka som jag. Ja, en hel del förmodar jag. "

Haha, tillåt mig skratta "tänka som JAG" ???

Det är därför hon har vårdnaden om båda sina barn...? Ja nä jävlar, det HAR hon ju inte juuu, sorry nu tänkte jag för snabbt igen..
.
2007-10-23, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Riskera att ungen blir omtyckt av sina kompisar pga morsan istället för att han är en rolig kompis. Han är så liten så han ska inte behöva tänka på/märka sånt.

Jag hoppas innerligt att det är Farmor Ankas syn på det hela och att verkligheten faktiskt ser ut som jag önskar....fan den ungen kommer få men för livet alltså...
.

Hon måste ju fasa för den dagen när Kevin precis som Melissa inte vill ha med sin mamma att göra. Hon kommer ju knäckas totalt då. Eller så kanske hon och Fadde får sitt efterlängtade kärleksbarn.
2007-10-23, 20:09
Bannlyst
Citat:
Julias meddelande måste vara ironi...snälla säg det är ironi...?

Malin är för evigt förlorad!
.

Gå in och läs den där jävla gästboken. Antingen driver alla med henne eller så är det rena linda fanstugan därinne. Jag trodde ett tag att det var ett gäng flashbackare som satt och drev med henne. Men inte ens ni kan vara så taskiga. Det här är väl ett gäng BB-fjortisar som bildat en fanklubb till hennes ära. Och det tycker jag faktiskt är gulligt.
2007-10-23, 20:11
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Hon måste ju fasa för den dagen när Kevin precis som Melissa inte vill ha med sin mamma att göra. Hon kommer ju knäckas totalt då. Eller så kanske hon och Fadde får sitt efterlängtade kärleksbarn.

Risken finns att ungen har hunnit bli så jävla hjärntvättad så livet och framtiden för honom är att hänga med henne och aaaaldrig skola han flytta hemifrån.

Det borde vara i lag förbjudet att skaffa fler barn när man inte förmår att ha vårdnaden om de man redan satt till världen. Fadderullan har ju inte visat på nån högre intelligenskvot direkt (annars skulle han dumpat farmor för längesen) men jag hoppas att han ändå inser att det räcker med ungar för deras del...
.
2007-10-23, 20:13
Bannlyst
Citat:
Risken finns att ungen har hunnit bli så jävla hjärntvättad så livet och framtiden för honom är att hänga med henne och aaaaldrig skola han flytta hemifrån.

Det borde vara i lag förbjudet att skaffa fler barn när man inte förmår att ha vårdnaden om de man redan satt till världen. Fadderullan har ju inte visat på nån högre intelligenskvot direkt (annars skulle han dumpat farmor för längesen) men jag hoppas att han ändå inser att det räcker med ungar för deras del...
.

Jo då, grabben är ju bara varannan vecka hos henne skrev hon ju i artikeln på sourze nu. Så varannan vecka är han ju hos pappan. Skillnaden ligger väl i att Melissas pappa inte tål linda. Medans Kevins pappa tycker att hon är en bra mamma uppenbarligen eftersom sonen är hos henne varannan vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in