Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Jag e redan anmäld!
Ska ta med Linda på bergsklättring på min dejt med henne.
Sista programmet i serien eller!
För du "
råkar" väl tappa henne!
Efter det här stolpskottet blir det att bojkotta 5:an och 9:an för min del tror jag.
Får hoppas att någon annan kanal börjar visa dom olika CSI snart.