2008-09-04, 19:48
Medlem
_Winstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowemore
Enligt bloggtoppen så har Lindas blogg inte haft över 27188 unika besökare per dag de senaste veckorna.

http://www.bloggtoppen.se/blogg/25576/

Blondinbellas blogg har ca 120 000 besökare om dagen enligt bloggtoppen.

http://www.bloggtoppen.se/blogg/17889/

120'000? Typ en procent av Sveriges befolkning? Sjukt, mycket sjukt...
2008-09-04, 20:50
Medlem
Galenzos avatar
Miljonerna bakom kändisbloggarna
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1288120/miljonerna-bakom-kandis-bloggarna

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1288358/carl-bildt-katrin-schulman-elin-kling-linda-rosing...
2008-09-04, 21:39
Medlem
m68s avatar
Noterade att det var ett stort glapp mellan inläggen.

Mae West skrev ett inlägg igår kl 21.52 och nästa kom idag av Soolen kl 15.16. Slabbeduskan har spelat ut sin roll som bloggerska ser det ut som. Hon kommer inte med något nytt utan bara samma gamla tugg som det här.

Tv8 ringde mig och ville göra en grej!
Published: Idag, 17:55

Imorgonbitti ska jag spela in en grej för Tv8.
Och jag kommer att få besök av en av deras sörsta profiler.
Och vad han ska göra hemma hos mig,det får ni se sen.
Men lite nervös är jag allt att möta honom. Han är en seriös
och respekterad tv profil. Tänk att han ska göra det här med
mig, snacka om coolt! hahahahaah!

Jag lovar att berätta när jag får.

Kommentarer (120)

Är det Adaktusson då eller? För hon kan ju inte mena att Virtanen är en seriös och respekterad tv profil.
2008-09-04, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m68
För hon kan ju inte mena att Virtanen är en seriös och respekterad tv profil.
Exakt vad hon menar. Vågar sätta min högra testikel på att Kokain-Virtanen och Linda har fuffens ihop. Snart kommer väl rubriken många i den här tråden hoppas på:
"Jag fick ett återfall och nu står jag hemlös och blivit av med mina barn, men jag skall kämpa för jag har redan nya projekt på gång. Obama ringde från USA och ville ha mig som pryoelev"
2008-09-04, 21:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Noterade att det var ett stort glapp mellan inläggen.

Mae West skrev ett inlägg igår kl 21.52 och nästa kom idag av Soolen kl 15.16. Slabbeduskan har spelat ut sin roll som bloggerska ser det ut som. Hon kommer inte med något nytt utan bara samma gamla tugg som det här.

Tv8 ringde mig och ville göra en grej!
Published: Idag, 17:55

Imorgonbitti ska jag spela in en grej för Tv8.
Och jag kommer att få besök av en av deras sörsta profiler.
Och vad han ska göra hemma hos mig,det får ni se sen.
Men lite nervös är jag allt att möta honom. Han är en seriös
och respekterad tv profil. Tänk att han ska göra det här med
mig, snacka om coolt! hahahahaah!

Jag lovar att berätta när jag får.

Kommentarer (120)

Är det Adaktusson då eller? För hon kan ju inte mena att Virtanen är en seriös och respekterad tv profil.

Farmor börjar bli alltför tråkig helt enkelt och moddsen hårdare.

Vad i allsindar kan en seriös och respekterad tv-profil från tv8 vilja Farmor? Nåt är fel här...på vilket sätt är han seriös? The Farmorstyle eller..? Det ska bli spännande att se vad det var i slutänden så jag hoppas hon håller löftet att berätta mer när hon får!

Edit: Tänkte Adaktusson men det är så FEL i farmorsammanhang...om det inte ska vara seriös debatt om blogginkomster...? Virtanen kan inte kallas seriös, bara farmorstyle-seriös i sånt fall.
.
2008-09-04, 21:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Exakt vad hon menar. Vågar sätta min högra testikel på att Kokain-Virtanen och Linda har fuffens ihop. Snart kommer väl rubriken många i den här tråden hoppas på:
"Jag fick ett återfall och nu står jag hemlös och blivit av med mina barn, men jag skall kämpa för jag har redan nya projekt på gång. Obama ringde från USA och ville ha mig som pryoelev"

Jag ger mig dessutom 17 på att hon inte kommer kunna säga hans namn rätt utan det blir Osama av det. Vore rolig rubrik - längtar!
.
2008-09-04, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag ger mig dessutom 17 på att hon inte kommer kunna säga hans namn rätt utan det blir Osama av det. Vore rolig rubrik - längtar!
.
Sveriges mest överskattade "journalist" och Sveriges mest underskattade människa

Tja Kanske får han kalla kårar om Linda bloggat om det hela. Han som bara tänkt sig tjuva ett knull under ett gemensamt kokainrus. Rubriken kommer men kanske inte just sådär utformad. Men den kommer.

Har ni noterat att Fadderallan raderar inlägg i sin blog och att han konsekvent vägrar svara på om han tror att hans bloggande skall ge 90K i månaden? Lustigt att bloggen kom strax efter att Lindas inkomster avslöjats.. Kan tänka mig detta:
Fadderallan: Va 90 tusen?? Ja då jävlar ska jag blogga också
Linda: Men Fadde rallan man måste kunna ut trycka sig ordentligt,,,
Fadderallan: Men jag har ju bilder med Snopp Doggy Dog och 50 Öre
Linda: Okej testa du kanske också kan bli sveriges största bloggare
2008-09-04, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
.

Typ: Heja USAma..
2008-09-04, 22:22
Medlem
z2joiss avatar
Orkar inte läsa bakåt, men hittade en rätt färsk Vecko Revyn "hos frisören...." där ensamstående morsor stod i fokus. Bl a vår lilla mytoman som lät veta att hon under "de svåra åren" avsade sig föräldraskapet frivilligt då hon inte var mogen att vara mor just då. Naturligtvis grät hon sig till sömns varje kväll efter detta mogna beslut, men så vaknade hon en dag av att den goda féen knackade på hennes dörr med barnen i hand och inbjudan till en bal på Odenplan.
2008-09-04, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
den goda féen knackade på hennes dörr med barnen i hand och inbjudan till en bal på Odenplan.
Vilket band spelade?
2008-09-04, 22:45
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Vilket band spelade?

Village People
2008-09-04, 22:46
Bannlyst
Sen angående dagens stjärtbild. Inte första gången hon visar baksidan men denna gång hade hon vett att gömma stretchmarks till skillnad från förra gången.
http://i36.tinypic.com/33b03gp.jpg
Men jag skulle fortfarande göra som The Don and http://i33.tinypic.com/2wobt6d.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in