2008-08-17, 12:42
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Hon drömmar:

Vad betyder det här?
Published: 42 minuter sedan

Inatt drömde jag att någon hade klippt av mitt hår i en
konstig page variannt.
Jag hade legat och sovit så hade tydligen någon klippt av
mitt långa hår. När jag vaknade idrömmen så var det kort.
Jag bara skrek rakt ut. Det var ojämnt och jättekort vid öronen.
Det såg bedrövligt ut.

Sen vaknade jag, som tur var.
vad betyder det?

Finns det någon drömtydare där ute som kan förklara
vad det undermedvetna vill säga mig här....hahaha.
Helt sjuk dröm.

Är det någon som vet om det finns någon bra bok där
det står om vad olika drömmar betyder?

Det skulle vara kul att läsa en sån.

Det är förmodligen fortsättningen på förra drömmen. Den slutade ju med att hon trodde hon höll på bli lesbisk och denna dröm med kort hår innebär att hon kommer bli en sk butch!
.
2008-08-17, 12:46
Medlem
Såg just att någon postat mitt "radioreferat" i kommentarerna till Lindas blogg.
Jag tänker självklart inte bråka om det, men vill ändå klargöra att det inte är jag som ligger bakom.
Brukar helt avhålla mig från att kommentera där eftersom jag inte gillar att sparka på folk som redan ligger (så att de märker det! )
Ja, ja, jag är en ögontjänare!
Så, inte för att jag tror att någon här egentligen bryr sig, men ville ändå poängtera.
2008-08-17, 12:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Såg just att någon postat mitt "radioreferat" i kommentarerna till Lindas blogg.
Jag tänker självklart inte bråka om det, men vill ändå klargöra att det inte är jag som ligger bakom.
Brukar helt avhålla mig från att kommentera där eftersom jag inte gillar att sparka på folk som redan ligger (så att de märker det! )
Så, inte för att jag tror att någon här egentligen bryr sig, men ville ändå poängtera.

Jag är oskyldig jag med. Skriver aldrig kommentarer där, läser snudd på aldrig några heller.

Har försökt att lyssna på programmet men jag går bet tyvärr. Hade sett fram emot en trevlig och hunoristisk stund med Farmor men ack vad jag bedrog mig.
.
2008-08-17, 13:02
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen

Jag såg det också; men det var inte jag,
Jag frågade en gång vad en supersingel var för nåt; men hon svarade inte, det är allt jag postat där.
2008-08-17, 13:03
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Har försökt att lyssna på programmet men jag går bet tyvärr.

Varför kan du inte?
2008-08-17, 13:05
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Varför kan du inte?

Den laddar inte upp det. Fick fråga om media player eller vad fan det nu stod. Jag klickade på automatisk sökning efter spelare och sen händer inget. Vet inte vad jag har, OM jag alls har.
.
2008-08-17, 13:06
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Det är förmodligen fortsättningen på förra drömmen. Den slutade ju med att hon trodde hon höll på bli lesbisk och denna dröm med kort hår innebär att hon kommer bli en sk butch!
.

Lindas undermedvetna börjar nog inse att för att bli en riktig seriös gayikon så måste hon satsa seriöst på det hela - Linda är bara lite sen att hänga med
2008-08-17, 13:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Lindas undermedvetna börjar nog inse att för att bli en riktig seriös gayikon så måste hon satsa seriöst på det hela - Linda är bara lite sen att hänga med

Bättre vakna sent än aldrig! Kan det vara Nisse som berättat att detta kan vara det varumärke hon behöver med tanke på kvaliteten på de andra? Utan att för den sakens skull lägga värdering i kvaliteten på detta. Nisses verk är förtidiga att lägga in i fack!
.
2008-08-17, 13:15
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Den laddar inte upp det. Fick fråga om media player eller vad fan det nu stod. Jag klickade på automatisk sökning efter spelare och sen händer inget. Vet inte vad jag har, OM jag alls har.
.
Det var lite bökigt; men JAG lyckades, fast jag orkade inte lyssna då det var ett skitprogram, jag hörde bara nåt negermusik, och så skulle de intervjua nån från Zibrenisza (eller hur det stavas), så jag sket i det.
Senast redigerad av My name is Earl 2008-08-17 kl. 13:23.
2008-08-17, 13:47
Medlem
Hur många utav de positiva kommentarerna på bloggen tror ni egentligen är skrivna utav Linda själv och hennes bög-maffia?
2008-08-17, 13:48
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Hur många utav de positiva kommentarerna på bloggen tror ni egentligen är skrivna utav Linda själv och hennes bög-maffia?

Dessvärre så finns det människor som verkligen är sådär - se BlondinBella.
2008-08-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Dessvärre så finns det människor som verkligen är sådär - se BlondinBella.

Jodå det är jag, smärtsamt, medveten om men jag tycker de verkar vara alldeles för många och samspelta.

Det finns inte en chans i världen att det här inlägget är skrivet utav en, för Linda, total främling:

Citat:
Skrevs: 4 minuter sedan
Från: Ej registrerad medlem

Vad mycket roligt dina barn får vara med om Linda! Du är en fantastisk mamma! Alla andra barn får mest sitta hemma och se på tv verkar det som eftersom deras föräldrar inte har råd att ta med dom på bio, restauranger, konserter och annat roligt. Det är också därför alla mammor är så bittra på dig. Dom önskar att dom kunde ge sina barn det livet du ger dina. Glöm inte Linda att när folk öser skit över dig handlar det i 10 fall av 10 av en enda anledning, Avundsjuka. Annars hade ingen brytt sig.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12459782&postcount=4375

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in