2008-08-08, 22:01
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Ja du.
Men den ruttna satsmelodin,den är allt Lindas den!

Någon orkar bara med de grövsta stavfelen, skulle vara ett heltidsjobb att rätta allt.
.
2008-08-08, 22:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Hangpattetant nr: 5 anmäler sig.

Såg att MissT skrivit något om att Linda saknar kompisar kan det vara det som gör att hon har en vän nu, som hon ärså gla i. Kan det verkligen vara så styrbart med vad hon skriver?

Hej Clara! Dig har jag saknat, letat efter dig lite i den andra forumdelen för att få snacka en stund men du har varit som bortblåst. Kul att se dig och välkommen!

Vet inte men det är inte första ggn som nåt sånt sker så vem vet? En sak är vi alla överens om varjefall och att OM det ligger till så så läste hon inte tillräckligt noga när det kom till hennes barn. Många bra råd här men det behövdes en bomb för att få henne att vakna.
.
2008-08-08, 22:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Får jag också vara hängpattetant? Jag har ju alltid varit stort fan av den här tråden (och den tidigare) och ingen har väl missat min åsikt om Anknäbben.

Klart du får, alla får! Vi samlar ihop oss nu och har blivit ett gäng. Farmor får det allt tuffare om hon nu läser här.
.
2008-08-08, 22:12
Medlem
AAAAH! Det blir bara fler och fler hängpattar till mig...
2008-08-08, 22:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
AAAAH! Det blir bara fler och fler hängpattar till mig...

Haha, hur ska du hinna med? Alla hängpattar OCH Farmor....ujujuj.
.
2008-08-08, 22:15
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hej Clara! Dig har jag saknat, letat efter dig lite i den andra forumdelen för att få snacka en stund men du har varit som bortblåst. Kul att se dig och välkommen!

Vet inte men det är inte första ggn som nåt sånt sker så vem vet? En sak är vi alla överens om varjefall och att OM det ligger till så så läste hon inte tillräckligt noga när det kom till hennes barn. Många bra råd här men det behövdes en bomb för att få henne att vakna.
.

Tackar tackar.

Ja men det där med barnen inkräktar ju på ens integritet, och rättighet att få skriva vad hon vill i sin blogg och lägga ut bilder ska välan vara tillåtet även om barnen kanske inte mår så bra om det.

Dessutom tror jag att hon tror att hon är snäll med Melissa (och kevin) när hon lägger ut bilder på henne och skriver om henne, så på ett sätt försöker hon nog göra rätt, det blir bara så feeeeeeeel. *skriik* För att det enda som hon njuter av själv är uppmärksamhet och då ger hon det till sina små telningar.
2008-08-08, 22:21
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Får jag också vara hängpattetant? Jag har ju alltid varit stort fan av den här tråden (och den tidigare) och ingen har väl missat min åsikt om Anknäbben.

Självklart får du det!
Och övriga som oxå känner sig som stolta hängpattetanter!

Att ansluta sig till hängpatteligan innebär att klara av att få en penna att ej falla till golvet när man placerar den under patten!

Överkurs: Hänga i knävecken och få patten som en bitchslap i ansiktet!

Sedan finns det en högre grad,där seniorer har platinamärke!
Att kunna få en dubbelvikt DN att stanna kvar när man placerar den mellan gump och överlår!

Dit har inte Mae nått än!
2008-08-08, 22:27
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Tackar tackar.

Ja men det där med barnen inkräktar ju på ens integritet, och rättighet att få skriva vad hon vill i sin blogg och lägga ut bilder ska välan vara tillåtet även om barnen kanske inte mår så bra om det.

Dessutom tror jag att hon tror att hon är snäll med Melissa (och kevin) när hon lägger ut bilder på henne och skriver om henne, så på ett sätt försöker hon nog göra rätt, det blir bara så feeeeeeeel. *skriik* För att det enda som hon njuter av själv är uppmärksamhet och då ger hon det till sina små telningar.

En bra mor gör inte det "om barnen kanske inte mår så bra om det." är min åsikt.

Jag tror inte det handlar om snällhet om barnen. Hon vill visa alla läsare att hon minsann bryr sig om sina barn och att de minsann älskar henne, bara en egotripp. Barnen kan nog bli lurade att tro att de är speciella och älskade men för hur länge...?
.
2008-08-08, 22:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Haha, tack för gott skratt Mae! Du är sanslöst bra på att få ihop sånt här! Är avis faktiskt!

Min tes är ang din fråga att hon får inga större, viktigare, seriösa erbjudanden och som den mediakåta anka hon är och uppfylld av önskan att vara känd och omtyckt så får hon ta det som erbjuds. Lite Kajsa Warg över det hela men ändock ett helt annat djur och därmed misslyyckas hon - säger ju sig självt. Anka som provar vargtrick är ju dömt att misslyckas.
.

Äsch då,inget svårt alls..bara te å sätte den ene bokstava framför den andre,så vips...ett ord,en mening,en,en,en....hm,shit asså,det blidde läsvärt!

Och jag som inte ens har restalyn i läpparna,botox i pannan,silikon i nassarna och tränar 9 dagar i veckan!

Men du...Kajsa Warg?
Hallllåååååå.....
2008-08-08, 22:30
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Självklart får du det!
Och övriga som oxå känner sig som stolta hängpattetanter!

Att ansluta sig till hängpatteligan innebär att klara av att få en penna att ej falla till golvet när man placerar den under patten!

Överkurs: Hänga i knävecken och få patten som en bitchslap i ansiktet!

Sedan finns det en högre grad,där seniorer har platinamärke!
Att kunna få en dubbelvikt DN att stanna kvar när man placerar den mellan gump och överlår!

Dit har inte Mae nått än!

Haha, det bör vara varje hängpattetants stora mål att som senior klara det, det är större än Nobels fredspris!
.
2008-08-08, 22:31
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Bra!

Erwik ser faktiskt rätt bra ut...många bögar gör det - sicken förlust för oss heterosexuella. Suck! Fan, finns det ingen trånarsmiley?
.

Skulle sitta bra med en dräggeldito,oxå!
2008-08-08, 22:34
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Äsch då,inget svårt alls..bara te å sätte den ene bokstava framför den andre,så vips...ett ord,en mening,en,en,en....hm,shit asså,det blidde läsvärt!

Och jag som inte ens har restalyn i läpparna,botox i pannan,silikon i nassarna och tränar 9 dagar i veckan!

Men du...Kajsa Warg?
Hallllåååååå.....

Ahaaa, det är olycksfall i arbetet när hon skriver begripligt? Hur kan du vara så smart utan dessa tillsatser i kroppen? Kan jag få lite eller måste jag botoxa mig?

Förresten, tänkte på att det kanske är Kevin som korrläser? Införlivad i familjeföretaget som han är sen modersmjölken så har han nog åkt på att inte bara dyrka sin mor utan rätta stavefelen också?

Haha, jag måste vara trött...ja Kajsa Warg och vaddå hallå? Fattar inte..
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in