2008-08-04, 23:33
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinson
Att plasttuttarna är på väg ur linnet, därom råder ingen tvekan.
Men om ni kollar inlägget hon gjorde idag som var publicerat 15.44 så ser man något märkligt. Eller märkligt kanske var fel ord, någor inte helt oväntat kanske passar bättre in.
På 2 av bilderna har hon ett vitt linne på sig. Men på en tredje bild (den översta) så har linnet spruckit så att urringningen blivit ännu större.

Fast måste erkänna att jag har mina aningar om att det inte behöver ha gått till så.
Känner man Linda rätt så tyckte hon väl att det inte räckte med den urringningen som var från början så hon kanske helt sonika tog ett tag med sina specialdesignade klor och helt enkelt rev upp den. För att på det viset bli ännu sexigare, och ännu vackrare, och ännu mer lik Viktoria Silvstedt osv.

Ja, vad ska man säga? Hur länge ska detta hålla?
Väntar mig en kollaps inom några månader.

Kollapsen är närmre än så. Det dröjer inte länge förrän hon vaggar ner till kontoret och säger upp sig från sitt heltidsjobb som bloggare.

Ang tröjan så kom hon väl på att Roger eller potentiella arbetsgivare läste bloggen så det var lika bra att promota sina behag..lite som en cv lite inofficiellt.
.
2008-08-05, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Män snackar ofta om hur skvallriga kvinnor är men jag lovar och svär att min erfarenhet i verkligheten och efter att ha börjat hänga på FB är att killar är svårare att få igång men jävlar vad de kommer igång när de väl börjat. Tjejer har inte en chans då!
.
Ja FB är ju rätt mansdominerat om vi säger så, och helt klart sysslar vi med mobbning. Men av vad jag har fått erfara så tycker jag nästan att kvinnor är värst mot varandra, när de väl har börjat. Men men det kommer ni säkert inte hålla med om.

Nu ska jag ta mig ett bad och lämna den här tråden för kvällen.

Godkväll.
2008-08-05, 09:06
Medlem
dempa69s avatar
Undrar vad siten qx.se samt fotografen Christian Hagward
anser om att farmor publicerar bilder från dom på sin blogg??
Och som den smarta anka hon är skriver hon rätt ut att hon har hämtat bilden därifrån!
Men det klart hon kanske tror att det inte är Copyrightbrott om hon döper om sig till Linda Bionda QX Rosing
http://www.hanky.se/LindaRosing/11032
Original
http://www.qx.se/pride/7588/bilder-fran-europrideparaden

// Dempa
2008-08-05, 10:51
Medlem
Vafalls! Klockan är nästan 11 och hängpattetanterna har inte klivit upp ännu..

Seså, upp och hoppa, rise and shine. Inte ligga och lata sig mitt på dagen. Det är bara backstugusittare och annat löst folk som sover på dagarna.
2008-08-05, 10:56
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Vafalls! Klockan är nästan 11 och hängpattetanterna har inte klivit upp ännu..

Seså, upp och hoppa, rise and shine. Inte ligga och lata sig mitt på dagen. Det är bara backstugusittare och annat löst folk som sover på dagarna.
Fan du väckte monstret!
Dagens anka 1
Citat:
Utmaning
Hejsan!
Har nyss avslutat mitt första möte.
Det gick väldigt bra.
Jag hann inte blogga imorse när jag vaknade,eftersom
jag hade bråttom. Men nu passar jag på mellan mina möten.

Jag somnade tidigt igår,men gud vad det regnade och
blåste. Eller hur?
Men någon storm har jag inte hört inatt.
Har ni hört det?
Jag sov väldigt bra och känner mig faktiskt pigg.
Trots stressen i morse,haha!

Efter det här mötet ska jag träffa en kompis och få kameran.
Med alla bilder från Pride. Det kommer att bli en hel del roliga
och galna bilder.
Sen ska jag hinna med en shopping oxå tänkte jag.

Och på eftermiddagen idag ska jag gå igenom mitt kommande
projekt. Det kommer att bli spännande!
Lite som en utmaning,precis vad jag gillar.

Nej nu måste jag fortsätta,,,

2008-08-05, 11:30
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Ja FB är ju rätt mansdominerat om vi säger så, och helt klart sysslar vi med mobbning. Men av vad jag har fått erfara så tycker jag nästan att kvinnor är värst mot varandra, när de väl har börjat. Men men det kommer ni säkert inte hålla med om.

Nu ska jag ta mig ett bad och lämna den här tråden för kvällen.

Godkväll.

Jag pratade enbart om skvaller, ej mobbing. Vad gäller mobbing håller jag med dig!
.
2008-08-05, 11:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Fan du väckte monstret!
Dagens anka 1

Aha, så vi kommer få matas med Pride-bilder på Farmor i ytterliggare ett par dagar till alltså?!
.
2008-08-05, 11:39
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Aha, så vi kommer få matas med Pride-bilder på Farmor i ytterliggare ett par dagar till alltså?!
.

Antagligen så är alla bilder som hon har tagit uppifrån på sig själv
2008-08-05, 11:43
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Antagligen så är alla bilder som hon har tagit uppifrån på sig själv

Haha sant! Du, jag kom på! Jag har ju insett under årens lopp att Farmor lider av grav minnesförlust. Allt detta fotande på henne själv i sängen, i tvättstugan, i gud vet allt är kanske bara ett sätt för henne att påminna henne själv om vem hon är och hur hon ser ut..?!
.
2008-08-05, 11:56
Bannlyst
Citat:
Jag pratade enbart om skvaller, ej mobbing. Vad gäller mobbing håller jag med dig!
.
Det är ju det jag snackat om hela tiden
2008-08-05, 12:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det är ju det jag snackat om hela tiden

? Allvarligt?

Jag kan gå i döden för att det handlade om skvaller ursprungligen så jag får lov att kolla upp det och se om jag får ställa mig i skamvrån eller inte. Var jag verkligen så trött igår alltså?! Hmm...

Edit: Uppdaterat mig och ser att det var JAG som drog in det på skvaller och berättade min erfarenhet om det. Antar jag tänkte på att vi faktiskt är på en skvallerdel av forumet...eller nåt annat, minns inte längre.
.
Senast redigerad av MissTaken 2008-08-05 kl. 12:04.
2008-08-05, 12:08
Medlem
johnjohns avatar
Linda, jag drömde om dig inatt. Du var trevlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in