2009-03-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Känns väl innte sådär super etniskt att sprida ut rykten om någon man inte känner på så lösa grunder som du gör. Eller hur? Vad vinner du på det??

Håller med, känns inte riktigt etniskt.
2009-03-09, 17:38
Medlem
Citat:
Känns väl innte sådär super etniskt att sprida ut rykten om någon man inte känner på så lösa grunder som du gör. Eller hur? Vad vinner du på det??

Etnisk?? Du menar etiskt va? Ok LR är ju en väldigt etisk person enligt dig då?

Gå och lägg dig.......
2009-03-09, 18:10
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Fått infon från en f.d nära vän till Linda.Jag kallar inte det lösa grunder.Vill bara sätta dit folk som ljuger och visa att det inte är ok att driva med folk.

Linda har inga nära vänner. Det är bara som hon tror.
2009-03-09, 18:22
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:

innte super etniskt nej, och inte superetiskt heller!
2009-03-09, 18:22
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
http://img49.imageshack.us/img49/2501/lindaoesko.jpg

redan postad?

gah! Den har jag inte sett. Vem är gubbjäveln som klämmer pattsy på silikonpotonen?
2009-03-09, 18:30
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Patsy fattar inte att hon snart är totalt dissad på alla fronter!

Att Stian vill offra det lilla hörn inom media som han fortfarande har, är för mig ofattbart. Om han nu inte bejakar sin bisexuella sida i sängen hos Trosing.

Det har varit lite tyst gällandes Bobby Buttboy.....visserligen är snubben ett mindre skämt, men tydligen en duktig yrkesman.

Och så har vi då Peter...en snubbe som är med i ett band. Som tydligen är en väldigt sexuell varelse som skiter i mycket enbart för att få komma till!

Han är väl helt enkelt bekväm av sig! Varför jaga groupisar när en kramvänlig knulldocka mer än villigt ställer sig till förfogande!

Patsy blir ingen carolina. Patsy har inte det som behövs i en medial värld...finns ingen som klarat av att bygga en framtid på att endast vara ett ansikte o en kropp o för övrigt helt befriad från självkännedom.

Modell...to old. Sex....to old.....komiker....to stupid.....tv-profil....to stiff!

Så, vad tror ni....nästa drag från den mediakåta nobodyn?

Att hålla grytan kokande och dessutom få någon pajas att betala för henne.....får vi se henne i desperata ryck nu inför sommaren?

Oj oj, man upphör aldrig att förvånas över vad hon tar sig till. Vi ska se, hon har gett intervjuver till kändiskåta teenyboppers, försökt sig på proffsutvik, försökt sig på mobilporr. Pokerproffs(?) , politiker (?) , dokusåpapatrask X 3 , bloggare, flygvärdinna. Sångkarriär ( ), varit med i minst 3 b-shower av lågt underhållningsvärde. Varit (är) groupie åt ett svenskt c-kändisband.
Så vad mer kan hon tänkas hitta på? Jag tror inte det finns någon som helst gräns för vad hon är villig att pröva sig på för att bibehålla den lilla status hon har. Antingen så har hon ingen som helst talang och saknar förutsättningen för att sätta upp ett mål och ta sig dit , eller så är detta betende vad hennes kändisskap består i. Att göra sak efter sak och misslyckas och således få rubriker i slaskpressen...
2009-03-09, 19:35
Medlem
MissAnalyss avatar
Nytt inlägg från en utbränd Rosing....

Slappar dagen i Rosings liv.....
Linda Rosing, 2009-03-09 19:08
Som jag sa tidigare så har jag inte gjort mycket idag. Gått och solat och tittat på film och bara legat och ätit massa härligt godis,Thats it! Känner mig verkligen utbränd..När det kommer till allt så har jag bara just nu ingen ork,suck. Och nu ska jag fortsätta kvällen med nästa film som blir Miss Pettigrew "Lives for a day". En härlig komedi så man blir glad. Mer spännande än så blir det inte. Godnatt!

Är det sjukskrivning hon fiskar efter? Hon vet inte vad hon pratar om när det gäller utbrändhet! Tycker det är ett hån mot alla dem som sliter och verkligen drabbas av detta. Skäms på dig din latmask! Eller är det kanske så att slabbeduskan läst dagens Aftonblad om Dominika Peczynski och hennes utmattningsdepression?

Finns en ny skabbild på sidan där man ser två stora bröst! Ingen trevlig syn!
2009-03-09, 19:41
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Slappar dagen i Rosings liv.....
Linda Rosing, 2009-03-09 19:08
Som jag sa tidigare så har jag inte gjort mycket idag. Gått och solat och tittat på film och bara legat och ätit massa härligt godis,Thats it! Känner mig verkligen utbränd..När det kommer till allt så har jag bara just nu ingen ork,suck. Och nu ska jag fortsätta kvällen med nästa film som blir Miss Pettigrew "Lives for a day". En härlig komedi så man blir glad. Mer spännande än så blir det inte. Godnatt!

Är det sjukskrivning hon fiskar efter? Hon vet inte vad hon pratar om när det gäller utbrändhet! Tycker det är ett hån mot alla dem som sliter och verkligen drabbas av detta. Skäms på dig din latmask! Eller är det kanske så att slabbeduskan läst dagens Aftonblad om Dominika Peczynski och hennes utmattningsdepression?

Finns en ny skabbild på sidan där man ser två stora bröst! Ingen trevlig syn!

Ja, sola, titta på film, ligga och äta godis är säkert jobbigt för en kvinna som henne. Det är nog det jobbigaste hon får utstå i sina dagar. Helt klart.
2009-03-09, 19:41
Medlem
William Hainess avatar
Hur i helvete kan människan vara "utbränd"? Vet hon ens vad det innebär att totalt gå in i väggen? Suck, ja, ja. Det är Linda det. Hon har, som du säger, läst Dominika-intervjun och känt igen sig. För Gud vad hennes liv är hektiskt!
2009-03-09, 19:57
Medlem
jojjemas avatar
Stian!

Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-09, 19:42
Jag går ut på framsidan av vårt kontor nu om det är nån som vill konfrontera mig in person. Ni har 10 minuter på er. Jag är på väg ut.
2009-03-09, 21:17
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjema
Från: AlexErwik, (M33) Postat: 2009-03-09, 19:42
Jag går ut på framsidan av vårt kontor nu om det är nån som vill konfrontera mig in person. Ni har 10 minuter på er. Jag är på väg ut.

Jag tror jag minsann dör lite av skratt
2009-03-09, 22:15
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Handlade inte den om två bögisar om läste fel?

Jag kommer fortfarande ihåg när hon hade sett den där tecknade filmen om en panda. Då var hon ju oxå till sig i trasorna. Eftersom filmen var full av visdomsord som Patsy tog till sitt hjärta!
Men när hon såg vuxenfilm i samma veva nämnde hon bara titeln, ingen kommentar om filmen. Tror det blev för komplicerat för henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in