2008-07-18, 09:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Topp 10 i Sverige! Om det fanns en sådan gren i OS skulle Sverige verkligen ha ett guldhopp.
Får fanimej huvudvärk av att läsa hennes särskrivningar och ihopskrivningar.

Var det bara jag som reagerarde på överskriften från föregående inlägg.
"Melissa har smyckat hall väggen"
JAG trodde först att hon hade målat på en beryktad anstalts murar!

// Dempa

Haha, nädu...jag tror vi alla reagerade/reagerar för det är så frekvent och så mkt hela tiden och om det någon gång blir av misstag för tumsingen är lite för snabb på mellanslagstangenten är väl acceptabelt men överallt, jämnt är banne mig nåt helt annat!
.
2008-07-18, 09:58
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sony Ericsson
Enligt CBs mailbox så blev hon arg för att Linda försökte ta betalt för en krönika som CB skrivit.

Ja just ja, SÅ var det ja. Nu har väl ingen hört Farmors version men det jag fick höra (CB själv som pm:at mig om det en gång i tiden när vi hade bloggar på samma ställe) lät verkligen fult när CB beskrev det.
.
2008-07-18, 10:01
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Helt otroligt, jag fick höra att hon fick handla gratis på IKEA mot att hon skrev om det i bloggen. Undra hur många som åker ut och handlar 5 kr tallrikar nu och den där snygga soffan. IKEA passar såväl dig på Stureplan som i RÅGSVED. Smart av dem i alla fall.

Jag undrar, hur var det nu man gjorde för att bli kändis när man inte har några kvalifikationer? Jag vill ha nytt köksbord...allt egentligen för jag är trött på min möbler och vill handla gratis jag med. BB går ju inte längre så kanske jag kan gå till lokalteven och be om att få bli inlåst i en skrubb och filmad där ett tag? Kan det funka?
.
2008-07-18, 10:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Det stämmer att de erbjöd henne det, men dum som hon var så trodde hon att ingen skulle besöka hennes blogg så hon begärde 30 000 i månaden, hennes kära bror rekommenderade henne det. Bättre med fast inkomst än provision var hans råd. Men nu när hon ser att hon har runt 111 000 besökare och fler tillkommer så har hon insett att hon förlorat massa pengar på att inte ha tackat ja till erbjudandet från början.

Och chans att omförhandla har hon inte när Hanky också ser hur extremt mkt mer populär bloggen är i jämförelse med vad nog alla trott den skulle bli?
.
2008-07-18, 10:22
Medlem
m68s avatar
Innan hon bodde hos FrisörBobby, så hade hon en fullt utrustad lägenhet och flyttlasset gick därifrån vart? Kastade hon alla saker eftersom hon måste köpa allt från scratch? Eller var det inte hennes saker?
Jag vet att jag läste bland kommentarerna, att hon hade tagit alla Faddes saker inkluderat hans sons säng.
2008-07-18, 10:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Innan hon bodde hos FrisörBobby, så hade hon en fullt utrustad lägenhet och flyttlasset gick därifrån vart? Kastade hon alla saker eftersom hon måste köpa allt från scratch? Eller var det inte hennes saker?
Jag vet att jag läste bland kommentarerna, att hon hade tagit alla Faddes saker inkluderat hans sons säng.

Hon kanske gjorde en sån där "jag måste rensa ur mitt gamla liv och börja om på nytt, allt andas Fadde och jag mår dåligt av det"?
.
2008-07-18, 10:30
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hon kanske gjorde en sån där "jag måste rensa ur mitt gamla liv och börja om på nytt, allt andas Fadde och jag mår dåligt av det"?
.
Det tror vi ej han finns i bakgrunden, vänta bara tills han har skaffat lite mer deg i Ryssland, då kommer han att vara aktuell igen.
Hittade denna reflektion bland kommentarerna. Hur ska hon ha det egentligen?

Skrevs: Igår, 23:30
Från: Ej registrerad medlem

I inlägget från 2008-07-12, 19:03 står det att "Pappa har skruvat upp möbler och säng."

I detta inlägget står det "Sängen och dom andra stora möblerna köper vi på lördag när pappa kommer för då har vi bil."

Han måste vara vass som skruvar i hop möblerna innan du ens fått hem dem. Nu är du där igen och blandar ihop det. / Korvsoppan
2008-07-18, 10:35
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
.
Då bör hon väl även montera bort dom där pucklarna hon har på fronten??
Det måste påminna rätt starkt om det inställda kamelbröllopet!

// Dempa
2008-07-18, 10:37
Medlem
TheZoos avatar
Hur fan kan människan locka så mycket folk till sin blogg, är det nyfikenhet,hatkärlek eller kanske beundran?
I mitt fall var det nyfikenhet som slutade ett konstaterande att hon är tillräckligt korkad för att var lycklig i sin lilla naiva värld.
2008-07-18, 10:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Det tror vi ej han finns i bakgrunden, vänta bara tills han har skaffat lite mer deg i Ryssland, då kommer han att vara aktuell igen.
Hittade denna reflektion bland kommentarerna. Hur ska hon ha det egentligen?

Skrevs: Igår, 23:30
Från: Ej registrerad medlem

I inlägget från 2008-07-12, 19:03 står det att "Pappa har skruvat upp möbler och säng."

I detta inlägget står det "Sängen och dom andra stora möblerna köper vi på lördag när pappa kommer för då har vi bil."

Han måste vara vass som skruvar i hop möblerna innan du ens fått hem dem. Nu är du där igen och blandar ihop det. / Korvsoppan

Så kravet från x-maken att hon skulle göra sig av med Fadde är bara ett naturligt skeende just nu pga hans brottsliga karriär och när allt är över så blir de ett par igen? Mmm, ja varför inte...den kan jag tro på.

Haha, minnesförlusten är utbredd numera. Man kan nästan säga nu att hon inte minns nåt mellan 11.30 och halv 12.
.
2008-07-18, 10:43
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Då bör hon väl även montera bort dom där pucklarna hon har på fronten??
Det måste påminna rätt starkt om det inställda kamelbröllopet!

// Dempa

Enligt tidare kommentarer från Sony Ericsson så har hon löst det på annat sätt. Hon sprutar nåt jox i sina värkande fötter vilket är ett problem hon ska ha fått av sin byst. Hon märker numera inte av fötterna och därmed heller inte tuttarnas tyngd och vilka problem de kan ge. Därför så påminns hon heller inte om den stora kärleken och kamelbröllopet och dess antiklimax!

Lång tankekedja men den går ihop, varjefall i hennes värld.
.
2008-07-18, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Eftersom MissTaken tydligen sover fortfarande så rycker jag in som vikarie:

Dagens (fast det publicerades igår kväll) Farmor nr 1:

Melissa har smyckat hall väggen!
Published: Igår, 21:56

Och här är slut resultatet,visst blev det snyggt!

Här har hon börjat.
Dom här har Melissa dekorerat hallväggen med.

Klart!

Här skruvar jag ihop diskstället!

Nu har jag skruvat ihop diskstället och diskat alla
nya porslin tallrikar.
Melissa har designat ena hall väggen med
guldblommor.

Vad tycker ni?

Kommentarer (73)

Om det fanns mästerskap i särskrivning så skulle Linda faktiskt kunna göra en seriös karriär. Hon skulle kanske ligga top 10 i Sverige?

Det är lite skillnad på att bo centralt och käka ute på Stureplans inneställen jämfört med att bo i Rågsved, köpa tallrikar för 5:-/styck och storhandla på Willys....

Men soffan var ganska snygg.
Hur f-n hon snor ihop pengar till möbler begriper jag inte. Borde kanske kontakta Hankys ägare? Jag kan också fotografera allt jag äter och skriva nonsens om vad jag handlar. Vi har bytt fönster nyss. 14 stycken. Många bilder blir det att visa läsarna...

Tror nog min frissa skulle ställa upp på bild också.
Däremot inte jag. Och absolut inte min familj. Så jag kvalar nog inte in bland betalda bloggare på Hanky, dessvärre.

Det är ju helt absurt att 73 personer slösat tid för att kommentera hon varit duktig att monterat ihop något

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in