2009-09-22, 23:49
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Men VAD i hela fridens är det som hänt???

Detta är något någon gör när de är stalkade.

Vad pågår bakom kulisserna ,tro?

Den där larmkombon är knepig. Och inget man skaffar sig enkom för att man vill spela kändis.

Så, nu undrar jag följande....vem, eller vilka, har satt press på Snutt o Patsy?

Någon som hört något?
En bedragen groupie till snutt? Ryska maffian? Baltligan?
Eller en varg som vill ha tillbaka sin päls som numera gör tjänst som Patsys kraniumkramare!

I Lindas lilla värld är poliser och dörrvakter samma sak. Fadde har säkert lurat i henne att han är Kommisarie.

PT har väl vaknat till när han för en gångs skull läst kommentarerna till Lindas blogg. Finns säkert ett och annat mordhot där. Dessutom vill han väl skydda deras dyrbara IKEA-möbler.
2009-09-23, 00:10
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMatrona
Sorry. Jag hade fel när det gällde intelligensen. Jag drar mig härmed tillbaka. Ha det bäst.

Och vem bad överhuvudtaget om din åsikt gällandes min intelligens?

Sitt inte där o tro dig om något stort, min vän!

Likaledes önskar jag dig!
2009-09-23, 01:15
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Och vem bad överhuvudtaget om din åsikt gällandes min intelligens?

Sitt inte där o tro dig om något stort, min vän!

Likaledes önskar jag dig!

Hoppsan, en släng av storhetsvansinne tror jag.
2009-09-23, 09:46
Medlem
mimmisols avatar
Linda---Är du ärlig eller ljuger du?

Normalt så ska barnet fixera sig 4 veckor före förlossningen.Med andra ord lägger sig bebisen m,ed huvudet neråt då.Och du skriver att den lägger sig neråt om 2 veckor.Hur kan bebisen göra det om du ska föda runt 4 december?????I mitt tycke stämmer inte detta.Då borde ju tiden vara inne att föda i början på november...Eller hur????Kan du förklara LINDA??????
Senast redigerad av mimmisol 2009-09-23 kl. 09:48. Anledning: felstavning
2009-09-23, 09:57
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmisol
Normalt så ska barnet fixera sig 4 veckor före förlossningen.Med andra ord lägger sig bebisen m,ed huvudet neråt då.Och du skriver att den lägger sig neråt om 2 veckor.Hur kan bebisen göra det om du ska föda runt 4 december?????I mitt tycke stämmer inte detta.Då borde ju tiden vara inne att föda i början på november...Eller hur????Kan du förklara LINDA??????
Du tänker nog på den delen av graviditeten då huvudet ligger nere i bäckenet och mot slutet av grav är ruckbart och sedan fixerat.
Att ungen vänder sej och ligger med huvudet nedåt sker normalt några månader innan förlossningen.

För övrigt så sket sej min gissning på att Slabbeduskan skulle ha klämt ut ungen den 21 september.
2009-09-23, 10:22
Medlem
Boxarbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Fort Knox!
Linda Rosing, 2009-09-22 20:17

Idag har Smidesstaden varit här och monterat upp en gallergrind innanför vår ytterdörr. För ett tag sedan monterade även Sector in ett fantastiskt fjärrstyrt larm hemma hos oss med direktsignal till väktare och polis, samt en massa rörelsedetektorer som sitter i alla rum. Nu kan man sova gott om nätterna speciellt nu när jag fått ett eget överfallsalarm också som är direktkopplat till SOS, med garanti om att jag får hjälp inom 2 minuter ifall det skulle hända mig något...detta bär jag from nu med mig var jag än går. Dessutom innefattar hemlarmet extra brandskydd vilket känns tryggt när man har en massa barn hemma. Tråkigt att man ska behöva ha det så här i dagens samhälle, men med tanke på att det finns så mycket sjuka människor, är man inget annat än tvungen att skydda sin familj.

Har inte polisen annat att göra?

TjuvPeter är väl rädd om sitt stöldgods och sina pistoler..

2009-09-23, 10:43
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
=cynthia]

Direktsignal till polis, vilket trams.

http://www.sectoralarm.com/se/bostadslarm/content.asp?page=larmsystem
Precis vad jag tänkte. Att hon inte fattat att det är en vakt (obeväpnad dessutom) som dyker upp...och inom 2 minuter i Sthlm?!? Nja, jag tvivlar.
(Bilden på larmet var väl inte särskilt smart.?!)

Sättet att svara på bloggkommentaren om vilken månad hon är i luktar PT låååång väg.
2009-09-23, 10:59
Medlem
snutts-toys avatar
snutt höjer "sin" Linda till skyarna å försvarar henne med näbbar å klor. Var det inte så fadde gjorde under deras kuttrasju dagar åxå
sen när det tog slut blev det en HELT annan beskrivning av hur Bindan Trosing EGENTLIGEN är...
2009-09-23, 11:30
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Svar på Kommentar!
Linda Rosing, 2009-09-23 09:46

De vänder barn fram till max v36 alltså har du sex veckor kvar. Resultatet är då förlossning 4 november. Skippa skitsnacket och var ärlig i stället. Vem fan bryr sig om ni träffades under inspelningen.

Svar till dig som verkar vara helt störd i huvudet!
Jag går in i vecka 30 på lördag. Barnet brukar vända sig sjäv om ca: 2 veckor och då är jag i vecka 32. Enligt min barnmorska så gör inte alla barn det, men en hel del gör det redan då. Och skulle det inte göra det då hjälper en läkare till och vänder det i såfall längre fram. Jag vet inte vilken vecka dom gör sånt men det visar väl sig i så fall.Men dom gör inte det på mig än, för det är alldeles för tidigt. Jag ska kolla ett ultraljud om två veckor och då är jag i vecka 32 för att se om barnet har vänt sig eller inte, thats it. Min förlossning är beräknad till den 4 december var är det du inte fattar? Varför skulle jag ljuga om det? Sen är det plus minus 2 veckor från det datumet. Du som skriver det här har säkerligen inga barn själv för då skulle du veta sånt, IDIOT! Så skippa ditt skitsnack och fatta läget ditt jävla miffo!
/ LR
Det kanske är läge för en anmälan för vad var det nu... kvinnofridsbrott.

Det är inte en chans att det är Linda som skrivit den texten, antingen är det Snutt eller möjligen Stian, den är lite stianhysterisk.
2009-09-23, 11:39
Medlem
Ringblommas avatar
Citat:
Men VAD i hela fridens är det som hänt???

Detta är något någon gör när de är stalkade.

Vad pågår bakom kulisserna ,tro?

Den där larmkombon är knepig. Och inget man skaffar sig enkom för att man vill spela kändis.

Så, nu undrar jag följande....vem, eller vilka, har satt press på Snutt o Patsy?

Någon som hört något?
En bedragen groupie till snutt? Ryska maffian? Baltligan?
Eller en varg som vill ha tillbaka sin päls som numera gör tjänst som Patsys kraniumkramare!

Hahaha...knappast!

Jag skulle tippa på att ALLA jävla vaktbolag och säkerhetsföretag som springer omkring som satans dörrknackare i tid och otid lyckats lura på Slabb och Snusk AB varendaste en produkt de har i sortimentet.

De har suttit där vid Slabbens köksbord och varnat för världskrig och bomber och Ankan har köpt rubbet både bildligt och bokstavligt. Hon är helt enkelt för pantad för att fatta att risken för att råka ut för det domedagsföretagen predikar om är mindre än att få ett flygplan i huvudet.
2009-09-23, 13:48
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Hoppsan, en släng av storhetsvansinne tror jag.

Nänänä.....endast undfallande och ödmjuk!

Typ Peter Thelenius!
OCH Patsy Trosing! Kvinnan med den lena stämman och de undefundiga kommentarerna!
2009-09-23, 13:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutts-toy
snutt höjer "sin" Linda till skyarna å försvarar henne med näbbar å klor. Var det inte så fadde gjorde under deras kuttrasju dagar åxå
sen när det tog slut blev det en HELT annan beskrivning av hur Bindan Trosing EGENTLIGEN är...

Det jag kommer ihåg, är detta:http://www.sourze.se/Ã?ppet_brev_till_Linda_och_vÃ¥ra_sÃ¥_kallade_vänn er_10566880.asp

Vi klämmer in denna hära oxå!
http://www.sourze.se/Jag_%c3%a4r_inte_desperat_10561984.asp
Senast redigerad av MaeWest 2009-09-23 kl. 13:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in