För första gången kan jag faktiskt försvara Patsy för att i sin iver över att tjäna pengar, hänger ut sin dotter i sin blogg till allmän beskådan.
Det positiva överväger. Att kunna hindra framtida cancer är ju hur bra som helst! Grattis Patsy att du tog till dig informationen om detta!
Och nu över till det som tydligen vållat en mindre folkstorm på vår
skvallertråd! Att någon överhuvudtaget trodde att jag såg stolpskottet med signatur
peterthelenius som just DEN peterthelenius...ni förvånar mig!
Trodde ni att J A G inte förstod att det var ett troll?
Jag var dessutom ironisk och väldigt bitsk!
Och blir därmed kallad diverse nedlåtande saker. Dessutom av folk som uppbragt påstår att jag mobbar vår kära botoxanka!
Vad är det som säger att det är ok att kalla mig saker, men det är inte ok för mig att skriva vissa saker om Patsy? Är det för att ni vill vara en smula bättre än mig? Eller att ni helt plötsligt får på pränt, som ett knytnävslag i magen, att ni i grund o botten är lika goda kålsupare som den bitska och bitterfittiga Mae West?
Nu är det ju så, att jag inte bryr mig ett smäck om er moralpanik! För har ni från början varit inne i denna tråd och hyvlat av Patsy någon gång, så har ni i mina ögon inte ett smack att protestera över!
Så, skit nu i mig! Jag är en doldis! Är alltså inte ett dugg intresserad av att som Patsy tapetsera stan med löp om "Nu är jag kär igen för första gången" och " Denna man är den senaste som är mannen i mitt liv" och "Jag är snart miljonär på sär skrivningar".
Jag vet att det låter väldigt konstigt, men jag är väldigt förtjust i Patsy! Kanske, k a n s k e , jag startar upp en blogg!
Jag vill även tacke de som faktiskt sett min ironiska och bitska sida av mina inlägg .
Och sedan säger jag som Patsys spökskrivare snutt: Ni övriga kan ta mina inlägg som ni vill!
P.S: Trollsnoppen "peterthelenius" som skickat mig ett pm....jag läser inte vad skit som helst!
Puss på er o ha en bra natt!
Händerna under täcket!
Mae West.