2009-08-17, 19:32
  #13513
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Malmö sen Paris!
Linda Rosing, 2009-08-17 18:24

På Onsdag åker jag och Peter till Malmö. Jag ska för första gången träffa hans släkt och även hans barndomsvänner. Jag har redan träffat hans mamma och henne gillar jag jättemycket. Jag tycker det ska bli jättekul och jag är inte ett dugg nervös. Vi ska stanna där tills på Fredag morgon sen åker vi vidare till Paris på Fredag eftermiddag och kommer hem till Sverigen igen på Måndag. Det ska bli så himla kul att åka till Paris. Jag har alltid velat åka dit och jag är glad att jag kommer att få uppleva det med min älskling. Varken han eller jag har varit där så det blir vår kärleksresa tillsammans. Vi ska bara ha det romantiskt, äta gott och se alla se värdigheter Paris har att erbjuda, bla Eiffeltornet. Även fast jag är sjukt höjdrädd så ska jag upp där. Sen så ska vi hinna med att se någon Opera eller någon musikal oxå. Vi båda gillar sånt så det är prioritet ett att göra. Jag kommer självklart att blogga på som vanligt och lägga upp många vackra bilder därifrån.

Åter en unik kärleksresa?
Ja det är hon ju värd, vår hårt jobbande mommie dearest.

Med tanke på all köttfärssås som det måste gå åt i den familjen.

Och som den unika flygvärdinna hon är, så skall hon givetvis tackla sin enorma höjdrädsla.
Som är unik och inte som vanliga dödligas, inte!

Och foglossning och förvärkar är som vanligt bortblåsta när Patsy får göra något som hon tycker är roligt.

Tydligen så är det snutts och patsys barnfria vecka.
Melissa ska väl börja plugget så då kommer väl Patsys ena bror och vaktar både lägenhet och melissa?



Edit: Ser att Snutt är hemma hos sin alldeles egna uppblåsta Barbara!

Hej Snutt! Hälsa din mor att Patsy är one-of-her-kind och väldigt mån om sina barn!
__________________
Senast redigerad av MaeWest 2009-08-17 kl. 19:38.
2009-08-17, 19:40
  #13514
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och du är givetvis bättre än oss?

Keuorac börjar låta alltmer anklik......kvack kvack kvack keorac
2009-08-17, 19:45
  #13515
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Malmö sen Paris!
Linda Rosing, 2009-08-17 18:24

På Onsdag åker jag och Peter till Malmö. Jag ska för första gången träffa hans släkt och även hans barndomsvänner. Jag har redan träffat hans mamma och henne gillar jag jättemycket. Jag tycker det ska bli jättekul och jag är inte ett dugg nervös. Vi ska stanna där tills på Fredag morgon sen åker vi vidare till Paris på Fredag eftermiddag och kommer hem till Sverigen igen på Måndag. Det ska bli så himla kul att åka till Paris. Jag har alltid velat åka dit och jag är glad att jag kommer att få uppleva det med min älskling. Varken han eller jag har varit där så det blir vår kärleksresa tillsammans. Vi ska bara ha det romantiskt, äta gott och se alla se värdigheter Paris har att erbjuda, bla Eiffeltornet. Även fast jag är sjukt höjdrädd så ska jag upp där. Sen så ska vi hinna med att se någon Opera eller någon musikal oxå. Vi båda gillar sånt så det är prioritet ett att göra. Jag kommer självklart att blogga på som vanligt och lägga upp många vackra bilder därifrån.


Är det här inlägget hackat?
Om inte så två knarkhövven som dom prioriterar opera och musikal helt plötsligt, tillåt mig att asgarva.
Undra om slabben ens kan nämna en opera.
2009-08-17, 19:46
  #13516
Bannlyst
Sanningens ögonblick...

Kommer ni ihåg då hon torskade i tv-programmet när Micke från BB frågade om hon någonsin ångrat att hon gjorde slut med honom eller vad det nu var...
POFF där rök pengarna som en fis under blåslampa
2009-08-17, 20:00
  #13517
Medlem
tibunoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Malmö sen Paris!
Linda Rosing, 2009-08-17 18:24

På Onsdag åker jag och Peter till Malmö. Jag ska för första gången träffa hans släkt och även hans barndomsvänner. Jag har redan träffat hans mamma och henne gillar jag jättemycket. Jag tycker det ska bli jättekul och jag är inte ett dugg nervös. Vi ska stanna där tills på Fredag morgon sen åker vi vidare till Paris på Fredag eftermiddag och kommer hem till Sverigen igen på Måndag. Det ska bli så himla kul att åka till Paris. Jag har alltid velat åka dit och jag är glad att jag kommer att få uppleva det med min älskling. Varken han eller jag har varit där så det blir vår kärleksresa tillsammans. Vi ska bara ha det romantiskt, äta gott och se alla se värdigheter Paris har att erbjuda, bla Eiffeltornet. Även fast jag är sjukt höjdrädd så ska jag upp där. Sen så ska vi hinna med att se någon Opera eller någon musikal oxå. Vi båda gillar sånt så det är prioritet ett att göra. Jag kommer självklart att blogga på som vanligt och lägga upp många vackra bilder därifrån.


hmmm, en liten fundering... skulle inte Melissa börja ny skola den här vecka - Varför åker man bort samma vecka dottern börjar ny skola?
2009-08-17, 20:02
  #13518
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och du är givetvis bättre än oss?
Nä bara svag i tron på er.
2009-08-17, 20:03
  #13519
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tibunora
hmmm, en liten fundering... skulle inte Melissa börja ny skola den här vecka - Varför åker man bort samma vecka dottern börjar ny skola?

För att hon är VÄRD det!
Och Snutt är VÄRD det!
Det är bara hennes stackars ungar som inte är värda nånting.
2009-08-17, 20:03
  #13520
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tibunora
hmmm, en liten fundering... skulle inte Melissa börja ny skola den här vecka - Varför åker man bort samma vecka dottern börjar ny skola?


Och dessutom en NY skola, ny klass osv. + att hon då är lite utsatt just för att hon är rosings dotter....kunde ju ha varit roligt med lite mammastöd och peppning.. men såklart att linda och snutt behöver tid för varandra också, OCH semester, det var ju ett tag sen. Snutt som man verkar sakna karaktär och inte stötta lindas arbete som mamma.
2009-08-17, 20:09
  #13521
Bannlyst
Citat:
Vi ska bara ha det romantiskt, äta gott och se alla se värdigheter Paris har att erbjuda, bla Eiffeltornet.


Gör dom någonsin annat än att bara äta gott, ha det romantiskt, koppla av och rå om varandra? Antalet timmar i veckan som de jobbar verkar kunna räknas på ena handens fingrar.
2009-08-17, 20:51
  #13522
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kex
Kommer ni ihåg då hon torskade i tv-programmet när Micke från BB frågade om hon någonsin ångrat att hon gjorde slut med honom eller vad det nu var...
POFF där rök pengarna som en fis under blåslampa

Nä det avsnittet missade jag - varför rök pengarna? jag förstår att hon ljög men hur ljög hon = sa nej men POFF ljög och innerst inne menade ja
2009-08-17, 21:19
  #13523
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Nä bara svag i tron på er.

Det är snällt av dig att förbarma dig över oss stackars satar.
Det måste vara väldigt påfrestande för en sådan ren och jungfruelig person som dig, kerre, att offra ditt mentala intellekt enkom för att sprida dina one-liners i en tråd full av syndiga människors inlägg!

Jag är full av beundran för ditt osjälviska arbete på att leda oss förtappade på rätt väg!
2009-08-17, 21:19
  #13524
Medlem
Moff .. es avatar
Trosing

Å herre gud!

Nu ska ankan träffa släkten ...

Är Melissa med med sitt....jävla linda rosing utseede?!

Och stackars Kevin, då?

Herregud va kul för familjen att träffa DUMMARE & DUMMAST.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in