Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Malmö sen Paris!
Linda Rosing, 2009-08-17 18:24
På Onsdag åker jag och Peter till Malmö. Jag ska för första gången träffa hans släkt och även hans barndomsvänner. Jag har redan träffat hans mamma och henne gillar jag jättemycket. Jag tycker det ska bli jättekul och jag är inte ett dugg nervös. Vi ska stanna där tills på Fredag morgon sen åker vi vidare till Paris på Fredag eftermiddag och kommer hem till Sverigen igen på Måndag. Det ska bli så himla kul att åka till Paris. Jag har alltid velat åka dit och jag är glad att jag kommer att få uppleva det med min älskling. Varken han eller jag har varit där så det blir vår kärleksresa tillsammans. Vi ska bara ha det romantiskt, äta gott och se alla se värdigheter Paris har att erbjuda, bla Eiffeltornet. Även fast jag är sjukt höjdrädd så ska jag upp där. Sen så ska vi hinna med att se någon Opera eller någon musikal oxå. Vi båda gillar sånt så det är prioritet ett att göra. Jag kommer självklart att blogga på som vanligt och lägga upp många vackra bilder därifrån.
Åter en unik kärleksresa?
Ja det är hon ju värd, vår hårt jobbande mommie dearest.
Med tanke på all köttfärssås som det måste gå åt i den familjen.
Och som den unika flygvärdinna hon är, så skall hon givetvis tackla sin enorma höjdrädsla.
Som är unik och inte som vanliga dödligas, inte!
Och foglossning och förvärkar är som vanligt bortblåsta när Patsy får göra något som hon tycker är roligt.
Tydligen så är det snutts och patsys barnfria vecka.
Melissa ska väl börja plugget så då kommer väl Patsys ena bror och vaktar både lägenhet och melissa?
Edit: Ser att Snutt är hemma hos sin alldeles egna uppblåsta Barbara!
Hej Snutt! Hälsa din mor att Patsy är one-of-her-kind och väldigt mån om sina barn!