Citat:
Ursprungligen postat av albertina
Jag har förstått att hela grejen med Patsy (som du genialiskt nog kom på

) är att hon lider av storhetsvansinne. Det är lätt att tänka att det är härkomsten, d v s föräldrarna som är den felande länken. Men så är det ju inte inte alltid, eller hur? I det här fallet tror jag faktiskt att blixten slog ner minst två gånger, precis när Patsys mamma skulle föda henne. Så av blixtar och dunder skedde inga magiska under. Nej endast en tragisk figur landade på jorden. Hennes tvilling har hon säkert dödat, i ren svartsjuka, för länge sedan. Ja här spårade jag kanske ur lite grann.........
Storhetsvansinne är det nog inte. Då beter de sig annorlunda.
Här är en kvinna som i alla situationer sätter sig själv i första rummet. Säljer ut sina barn i en blogg enbart i syfte att framhäva sig själv.
Hon är så inne i sig själv, sitt yttre och sitt umgänge så att hennes dotter får i princip streck i alla ämnen.
Hon gör sig lustig över sina barn, och då specifikt dottern. Dottern gör sitt bästa att apa efter sin mor, vilket medför att dottern blir grymt retad.
Patsy visar med stolthet upp en Melissa i luderdojor och öststatsblondering i bloggen och vitsar lite nedlåtande om att Taxi är nödvändigt åt dottern då hon inte kan gå i sina porrfilmsdojor!
Patsy visar var skåpet skall stå kroppsligt genom att påstå att Melissa tiggt om att få en PT. Här skall kroppsfett rinna. Träning 3 dar och powerwalking 4 dar. Per Vecka!
Att Mommie Dearest numer mest själv ser ut som ett miserabelt svullo är en annan sak. Eftersom hon är unik så kommer allt det späck hon samlat på sig med sitt evinnerliga chipsdisslande att rinna ur kroppen i samma takt som fostervattnet.
Hon tar inte till sig några råd. Hon ser sig själv som en urmoder. Hon är i sina egna ögon grymt missförstådd.
Folk är enkom avundsjuka!
Att ideligen som en trasig LP-skiva repetera att folk är avundsjuka visar på att Patsy och hennes få gelikar är helt utan några argument.
"Du är avundsjuk"! Belåtet konstaterar Patsy att hon minsann tröck till de där som inte vill leva "La Dolce Patsy"!
OM jag nu kunde få ett enda vettigt argument på VAD det är jag skall vara avundsjuk på, så skulle jag faktiskt känna mig nöjd.
Är det.......Brösten? Läpparna? All Botox, restylane o pedikyr? Ickelivet? De försvinnande vännerna? Ryktet? Samlagen i direktsändningen från BB? Snutt?

Stooor lägenhet vid Norra Bantorget? En unge som måste gå om en klass pga av Patsys partyliv?
Så vad är det Patsy lider av?
Förlossningsskada pga av en misslyckad abort?
Någon form av bokstavskombination.
Ett syndrom av något slag?
Narcissism?
Är hon ett mentalt kalhygge? För inte kan man väl ha så mycket otur när man tänker som Patsy har?
Att människan är lågtänkande och väldigt lågpresterande är ju helt uppenbart. Men att män vill avla på henne är faktiskt lite läskigt då utfallet rent genetiskt verkar en smula ostadigt.
Storhetsvansinne? Tror inte det.
En annan tid ett annat utfall för vår kara Botoxanka!