2009-08-17, 17:50
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Killen är väl en tio år nu och melissa är femton.

hm hur gammal var hon när hon lämnade dottern ensam med sonen ? hm lite oansvarigt, när det skilde så lite och dottern var liten ..
2009-08-17, 17:55
Medlem
albertinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kom ihåg att hon är unik. Allstå är hennes kärlek unik.

Hon anser sig även stå över resten av befolkningen genom att poängtera att bl a semestern inte var en sådan semester som vi andra kallar semester. Allstså unik semester.

Likaså snutt. En unik karl. En karl som minsann vet hur man behandlar en sådan unik varelse som Patsy. Finns inga fler män, (Patsy vet, hon har avhandlat måååånga män,) som denne unika snutt. En karlakarl. Som faktiskt älskar henne. Och här snackar vi unik kärlek.

Patsy vet nämligen vad unik kärlek är. Sådan som hon har. Och det är verkligen inte en kärlek som vi vanliga har en susning om, för detta är en enormt unik kärlek siom hon inte sett skymten av förräns nu.
2 barn och ett oräknelikt antal unika kärleksrelationer. Där varje man i Patsys ögon alltid varit den rätte och ende man som fått henne att yra omkring på små rosa moln, har hon nu åter funnit den unika kärlek som endast är få förkunnade. Ja, faktiskt så unik eftersom det endast är Patsy förunnat att bli så unikt älskad som hon blir.
Vi vanliga har inte en susning om vad vi går miste om. Eftersom vi aldrig kommer att få en sådan unik kärlek som Patsy.

Jag har förstått att hela grejen med Patsy (som du genialiskt nog kom på ) är att hon lider av storhetsvansinne. Det är lätt att tänka att det är härkomsten, d v s föräldrarna som är den felande länken. Men så är det ju inte inte alltid, eller hur? I det här fallet tror jag faktiskt att blixten slog ner minst två gånger, precis när Patsys mamma skulle föda henne. Så av blixtar och dunder skedde inga magiska under. Nej endast en tragisk figur landade på jorden. Hennes tvilling har hon säkert dödat, i ren svartsjuka, för länge sedan. Ja här spårade jag kanske ur lite grann.........
2009-08-17, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
hm hur gammal var hon när hon lämnade dottern ensam med sonen ? hm lite oansvarigt, när det skilde så lite och dottern var liten ..

Pojken var i två-årsåldern och då måste melissa vart ca sju år gammal. Jag minns att jag reagerade på att kevin var så liten och hur illa det skulle kunna ha gått.
2009-08-17, 18:42
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albertina
Är det någon av er som har en teori om varför människor som Rosing, överhuvudtaget vill ha barn?? För det är ju alltid de riktigt dysfunktionella, som sällan nöjer sig med ett barn. Nej, de ska helst ha ett helt harem av ungar och med olika fäder omkring sig (eller utplacerade lite här och där).

För att de inte tänker på att barn är en livslång relation och ansvar.
2009-08-17, 18:49
Bannlyst
Heja

Som en skock är ni.
2009-08-17, 18:52
Medlem
Lindalovers avatar
Snutts och Patsys avkommor (favorit i repris)

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2ptvrxy&s=5

Leo, Kevin, Kevin och Melissa
2009-08-17, 19:02
Medlem
Lindalovers avatar
Se värdigheter

Malmö sen Paris!
Linda Rosing, 2009-08-17 18:24

På Onsdag åker jag och Peter till Malmö. Jag ska för första gången träffa hans släkt och även hans barndomsvänner. Jag har redan träffat hans mamma och henne gillar jag jättemycket. Jag tycker det ska bli jättekul och jag är inte ett dugg nervös. Vi ska stanna där tills på Fredag morgon sen åker vi vidare till Paris på Fredag eftermiddag och kommer hem till Sverigen igen på Måndag. Det ska bli så himla kul att åka till Paris. Jag har alltid velat åka dit och jag är glad att jag kommer att få uppleva det med min älskling. Varken han eller jag har varit där så det blir vår kärleksresa tillsammans. Vi ska bara ha det romantiskt, äta gott och se alla se värdigheter Paris har att erbjuda, bla Eiffeltornet. Även fast jag är sjukt höjdrädd så ska jag upp där. Sen så ska vi hinna med att se någon Opera eller någon musikal oxå. Vi båda gillar sånt så det är prioritet ett att göra. Jag kommer självklart att blogga på som vanligt och lägga upp många vackra bilder därifrån.
2009-08-17, 19:03
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2ptvrxy&s=5

Leo, Kevin, Kevin och Melissa

Och där var ju Melissa fortfarande söt och lik det barn hon ju faktiskt är....
2009-08-17, 19:05
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Malmö sen Paris!
Linda Rosing, 2009-08-17 18:24

På Onsdag åker jag och Peter till Malmö. Jag ska för första gången träffa hans släkt och även hans barndomsvänner. Jag har redan träffat hans mamma och henne gillar jag jättemycket. Jag tycker det ska bli jättekul och jag är inte ett dugg nervös. Vi ska stanna där tills på Fredag morgon sen åker vi vidare till Paris på Fredag eftermiddag och kommer hem till Sverigen igen på Måndag. Det ska bli så himla kul att åka till Paris. Jag har alltid velat åka dit och jag är glad att jag kommer att få uppleva det med min älskling. Varken han eller jag har varit där så det blir vår kärleksresa tillsammans. Vi ska bara ha det romantiskt, äta gott och se alla se värdigheter Paris har att erbjuda, bla Eiffeltornet. Även fast jag är sjukt höjdrädd så ska jag upp där. Sen så ska vi hinna med att se någon Opera eller någon musikal oxå. Vi båda gillar sånt så det är prioritet ett att göra. Jag kommer självklart att blogga på som vanligt och lägga upp många vackra bilder därifrån.

Och barnen får inte följa med den här gången heller då förstår jag?
Trots att släkten ska besökas.
Och ännu en ny kärleksresa bara för snutt och slampa. Ja herregud.....
2009-08-17, 19:17
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Och barnen får inte följa med den här gången heller då förstår jag?
Trots att släkten ska besökas.
Och ännu en ny kärleksresa bara för snutt och slampa. Ja herregud.....

Tänk vad hon offrar sig...trots hänighet och foglossning
2009-08-17, 19:19
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albertina
Jag har förstått att hela grejen med Patsy (som du genialiskt nog kom på ) är att hon lider av storhetsvansinne. Det är lätt att tänka att det är härkomsten, d v s föräldrarna som är den felande länken. Men så är det ju inte inte alltid, eller hur? I det här fallet tror jag faktiskt att blixten slog ner minst två gånger, precis när Patsys mamma skulle föda henne. Så av blixtar och dunder skedde inga magiska under. Nej endast en tragisk figur landade på jorden. Hennes tvilling har hon säkert dödat, i ren svartsjuka, för länge sedan. Ja här spårade jag kanske ur lite grann.........

Storhetsvansinne är det nog inte. Då beter de sig annorlunda.

Här är en kvinna som i alla situationer sätter sig själv i första rummet. Säljer ut sina barn i en blogg enbart i syfte att framhäva sig själv.
Hon är så inne i sig själv, sitt yttre och sitt umgänge så att hennes dotter får i princip streck i alla ämnen.
Hon gör sig lustig över sina barn, och då specifikt dottern. Dottern gör sitt bästa att apa efter sin mor, vilket medför att dottern blir grymt retad.

Patsy visar med stolthet upp en Melissa i luderdojor och öststatsblondering i bloggen och vitsar lite nedlåtande om att Taxi är nödvändigt åt dottern då hon inte kan gå i sina porrfilmsdojor!

Patsy visar var skåpet skall stå kroppsligt genom att påstå att Melissa tiggt om att få en PT. Här skall kroppsfett rinna. Träning 3 dar och powerwalking 4 dar. Per Vecka!

Att Mommie Dearest numer mest själv ser ut som ett miserabelt svullo är en annan sak. Eftersom hon är unik så kommer allt det späck hon samlat på sig med sitt evinnerliga chipsdisslande att rinna ur kroppen i samma takt som fostervattnet.

Hon tar inte till sig några råd. Hon ser sig själv som en urmoder. Hon är i sina egna ögon grymt missförstådd.
Folk är enkom avundsjuka!

Att ideligen som en trasig LP-skiva repetera att folk är avundsjuka visar på att Patsy och hennes få gelikar är helt utan några argument.
"Du är avundsjuk"! Belåtet konstaterar Patsy att hon minsann tröck till de där som inte vill leva "La Dolce Patsy"!

OM jag nu kunde få ett enda vettigt argument på VAD det är jag skall vara avundsjuk på, så skulle jag faktiskt känna mig nöjd.
Är det.......Brösten? Läpparna? All Botox, restylane o pedikyr? Ickelivet? De försvinnande vännerna? Ryktet? Samlagen i direktsändningen från BB? Snutt? Stooor lägenhet vid Norra Bantorget? En unge som måste gå om en klass pga av Patsys partyliv?

Så vad är det Patsy lider av?
Förlossningsskada pga av en misslyckad abort?
Någon form av bokstavskombination.
Ett syndrom av något slag?
Narcissism?
Är hon ett mentalt kalhygge? För inte kan man väl ha så mycket otur när man tänker som Patsy har?

Att människan är lågtänkande och väldigt lågpresterande är ju helt uppenbart. Men att män vill avla på henne är faktiskt lite läskigt då utfallet rent genetiskt verkar en smula ostadigt.

Storhetsvansinne? Tror inte det.
En annan tid ett annat utfall för vår kara Botoxanka!
Senast redigerad av MaeWest 2009-08-17 kl. 19:35.
2009-08-17, 19:21
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Som en skock är ni.

Och du är givetvis bättre än oss?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem