2010-02-22, 22:27
Medlem
crosby87s avatar
Så länge Patrik är kvar så kommer programmet vara en självklarhet för mig att se! Har träffat han en snabbis i verkligheten faktiskt, grymt skön snubbe, lite vuxet barn över han, eftersom han visade massa sköna fysik-grejor på "föreläsningen" han höll. Typ en Air-zooka. Tyckte dom var skitroliga!
Citera
2010-02-22, 23:59
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crosby87
Så länge Patrik är kvar så kommer programmet vara en självklarhet för mig att se! Har träffat han en snabbis i verkligheten faktiskt, grymt skön snubbe, lite vuxet barn över han, eftersom han visade massa sköna fysik-grejor på "föreläsningen" han höll. Typ en Air-zooka. Tyckte dom var skitroliga!
Patrik är riktigt härlig. Historikern (som jag i mitt nuvarande hjärnsläpp glömt namnet på) är också grym. Jag tycker detta är det bästa program F&F har gjort då det inte bara är underhållande utan även förmedlar kunskap, vilket är härligt. Har sett fram emot en ny säsong men hörde inte om det förrän här om dagen! Det märks att man knappt tittar på TV numera.
Citera
2010-02-23, 01:22
Medlem
Trevligt. Psykologen och Läkaren är alltså ersatta, det har jag verkligen inget emot. Statsvetare Stig-Björn och Fysikern Patrik är ju de bästa.

Vad vill vi att de skall diskutera är väl frågan då? Vore trevligt med lite 00-tal som pollen på sidan föreslår som alternativ. Det är alltid lika trevligt att dra tydliga gränser över decennierna. För att göra linjerna ännu tydligare är det roligt att dra till med kommentarer som "Det där är ju så 00".
Fredrik Lindström drog ju till med något roligt i På Spåret att typiskt 00 är att blanda helt opassande smaker som Kaktus-Lime, Hallon-Blodapelsin eller Äpple-Mango.
Citera
2010-02-24, 10:58
Medlem
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article6663921.ab

ett klipp från nya säsongen.
Citera
2010-02-25, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crosby87

Patrik är min gamla astronomilärare från Umeå universitet. Enda föreläsningarna på tre år som var värda att gå på. Har fått pris som årets lärare vid ett flertal tillfällen tydligen
Citera
2010-03-01, 16:39
Medlem
_abous avatar
Boston Tea Party säsong 3

Ikväll drar det igång igen, äntligen måste jag säga

Citat:
Sinnen är temat, vi får bland annat veta vilka varelser vi skulle plocka sinnena ifrån om vi skulle sätta ihop den perfekta varelsen. Vi får också veta vilket sinne vore det enklast att vara utan. Filip och Fredrik testar vem som är det bästa vittnet när de attackeras av en man med yoghurt och sen får träffa en polistecknare och var och en för sig beskriva mannen.
Låter som det kan bli ett bra avsnitt.
Citera
2010-03-01, 16:43
Medlem
Säsong 3 av den bästa svenska tv som någonsin gjorts. Äntligen!

Verkar i trailern som det kommer vara nya ansikten i superfemman/panelen, hoppas de är lika bra som säsong 2:arna. Mest hoppas man ju på att Patrik är kvar!
Citera
2010-03-01, 16:44
Medlem
ShogunAssasins avatar
Som man har längtat! Boston Tea Party är ju en av de mest undehållande svenska programmen.
Citera
2010-03-01, 17:11
Medlem
Walkers avatar
Läste att doktor Stefan har blivit ersatt. Varför? Stefan har väl funkat bra i rutan, han var knappast samma misslyckande som den ursprungliga historikern pre-Bengt Liljegren.
Citera
2010-03-01, 17:32
Medlem
Scrapers avatar
Läkaren fick väl t o m ett eget program: "Okänd diagnos" eller vad det nu hette? Så han kanske växte ur Boston-kläderna Bra och solbränd var han iaf.

Anyway, välkommen tillbaka till ett ovanligt högkvalitativt prg. Hoppas bror Hammar lyckas bättre med denna säsong än vad systern gjorde med sin senaste.
Citera
2010-03-01, 17:33
Medlem
Mitt favoritprogram, skall sitta bänkad 2200.
Citera
2010-03-01, 17:39
Medlem
wzbzs avatar
Som man har väntat! Detta skall bli najs. Jättetråkigt att Stefan (doktorn) har blivit ersatt. Men skitsamma, nu skall teet bryggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in