Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
konstigt.. när hon är typ sexolog eller vad fan det heter
Katerina är inte någon sexolog. Hon har inte gått någon utbildning för att bli sexolog. Hon fick jobb på någon tidning eftersom chefredaktören (likt många) tycker att "prata lite knulla kan alla" och när hon nu var öppen och tyckte att det var okej så fick hon göra det. Med som sagt, någon utbildning för att klalla sig sexolog har hon inte alls.
Linn Heed har inte heller någon sexologutbildning, utan tar suderat någon enstaka kurs i ämnet. Hon tog bort "Leg sexolog" efter kraftiga påstötningar från läsare som såg hennes desperata jakt på titlar i sin Afton Bladet-spalt.
Kenneth Forsberg som var med förra året är dock utbildad sexolog.
Malena Ivarsson är den överlägset mest och bäst utbildade personen i Sverige inom sexologi och relationer..
Men det västa är att jag vet att jag är bukis med Kenneth. Han har visst skickat in sin lilla sjuka slemkanon i samma tjej som jag gjort. Liten tröst var att jag var före, men ändå..

Men jag har inte berättat det för kuken än. Lite rädd att han skall sluta lita på mig och gå i strejk när jag visat prov på så dåligt omdömme och satt på tjejer i den divition som som även ligger med Forsberg