Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-16, 18:52
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicarius
Det är inte en scarf utan en kravatt.
Skitsamma, bögig är den iaf.
Citera
2008-11-16, 23:53
Medlem
jonasjonssons avatar
Hehe fysikern är ändå riktigt jävla nörd ändå ;D
Citera
2008-11-17, 01:36
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Varför bytte de historiker?
Det undrar jag också. Har tittat lite i tråden och det verkar inte finnas något direkt absolut svar. Troligast är ju att han var för tråkig och passiv som någon skrev, och "inte gick genom rutan" helt enkelt. Men då borde ju Psykologen Rio vara den första de kickade ut, hon verkar ju helt värdelös.

Om inte jag minns fel så var inte den gamla historiken med i sista avsnitten av förra Boston Tea Party? Hade de inte en stor inklippt bild på honom istället? Han kanske blev grinig över något inslag i programmet eller något..
Citera
2008-11-17, 02:31
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Om inte jag minns fel så var inte den gamla historiken med i sista avsnitten av förra Boston Tea Party? Hade de inte en stor inklippt bild på honom istället? Han kanske blev grinig över något inslag i programmet eller något..

Som detta?

http://www.youtube.com/watch?v=Ahm68v59ou8
Citera
2008-11-17, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Det undrar jag också. Har tittat lite i tråden och det verkar inte finnas något direkt absolut svar. Troligast är ju att han var för tråkig och passiv som någon skrev, och "inte gick genom rutan" helt enkelt. Men då borde ju Psykologen Rio vara den första de kickade ut, hon verkar ju helt värdelös.

Men om man tittar på säsong 1 så säger han faktiskt en hel del, bara det att Stig-Björn gärna tar för sig av hans område (Eller andra i S-5). Det finns inte så mycket som är specifikt för en historiker att veta, mycket av det som den nya historikern sagt har åtminstone jag redan känt till.
Citera
2008-11-17, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Som detta?

http://www.youtube.com/watch?v=Ahm68v59ou8

haha, den är så jävla rolig

Hur tänkte mannen?

Håller med om att anledningen till att han slutade var att han inte riktigt funkade i programmet. Den nya anser jag dock inte vara så mycket bättre, verkar svårt det här med att hitta historiker...
Citera
2008-11-17, 18:25
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Men om man tittar på säsong 1 så säger han faktiskt en hel del, bara det att Stig-Björn gärna tar för sig av hans område (Eller andra i S-5). Det finns inte så mycket som är specifikt för en historiker att veta, mycket av det som den nya historikern sagt har åtminstone jag redan känt till.

Jag tycker den nya historikern är helt brilliant. Klart den bästa i superfemman. Annat är det med den där jävla Styvbjörn som inte vet någonting men ändå lägger sig i allt eftersom det aldrig kommer några frågor om hans ämne.
Citera
2008-11-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag tycker den nya historikern är helt brilliant. Klart den bästa i superfemman. Annat är det med den där jävla Styvbjörn som inte vet någonting men ändå lägger sig i allt eftersom det aldrig kommer några frågor om hans ämne.

Hans ämne som statsvetare är väl politik, eller? Kanske därför han inte har sådär jätte mycket att svara på eftersom de inte pratar sådär väldigt mycket om politik.
Citera
2008-11-17, 21:32
Medlem
Denoms avatar
Jag har fortfarande inte fattat namnet på tv-serien, varför heter den Boston Tea Party? (Kanske nämns tidigare i tråden men tråden är lång och i sådant fall ber jag om ursäkt)
Citera
2008-11-17, 21:39
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jag har fortfarande inte fattat namnet på tv-serien, varför heter den Boston Tea Party? (Kanske nämns tidigare i tråden men tråden är lång och i sådant fall ber jag om ursäkt)

http://en.wikipedia.org/wiki/Boston_tea_party
Citera
2008-11-17, 21:42
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Det kommer ju uppenbarligen ifrån tebjudningen i Boston på 1700-talet, men vad det har med själva programmet att göra, vill jag också veta!
Är det bara jag som tycker att fysikern, Patrick, verkar amatörmässig? Jag kan exempelvis inte minnas att jag lärt mig någonting alls om fysik ifrån honom, och jag är långt ifrån fysiker själv. Jag gillar dock hans personlighet skarpt, så det är ingen jag önskar bort ifrån programmet!
Citera
2008-11-17, 21:57
Moderator
Dretskols avatar
Såja! Nytt fint program
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in