2007-08-06, 16:55
Bannlyst
Nu hade jag varit stygg i den tidigare tråden jag la upp om detta och den blev raderad. Bestämde mig för att slänga upp en ny tråd så fler får tipset.

Anyhow! Tankade för ett par veckor sen ner dokumentären "The Drug Years" som handlar om USA's 50,60,70,80 och 90tal med drogernas revolution i fokus som ger en bra insyn i hur allt utspelade sig.. Det är en dokumentär i 4delar med speltid på 2timmar 50minuter och en storlek på ungefär 1.40GB. Svår att få tag på igenom DC men diverse torrent sites har den. bl.a The Pirate Bay

Hittar ingen trailer på den och ingen vidare information förutom det som imdb har skrivit: http://www.imdb.com/title/tt0795102/

En klart sevärd film är det iaf. Rekommenderar den starkt
Citera
2007-08-06, 22:54
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen.
Nu hade jag varit stygg i den tidigare tråden jag la upp om detta och den blev raderad. Bestämde mig för att slänga upp en ny tråd så fler får tipset.

Anyhow! Tankade för ett par veckor sen ner dokumentären "The Drug Years" som handlar om USA's 50,60,70,80 och 90tal med drogernas revolution i fokus som ger en bra insyn i hur allt utspelade sig.. Det är en dokumentär i 4delar med speltid på 2timmar 50minuter och en storlek på ungefär 1.40GB. Svår att få tag på igenom DC men diverse torrent sites har den. bl.a The Pirate Bay

Hittar ingen trailer på den och ingen vidare information förutom det som imdb har skrivit: http://www.imdb.com/title/tt0795102/

En klart sevärd film är det iaf. Rekommenderar den starkt

Yes,

Påminner de som svarar här om detta:

0.8. Viss spridning av upphovsrättskyddat material är förbjudet

Det är inte tillåtet att efterfråga eller publicera direktlänkar varifrån man kan ladda hem upphovsrättskyddade mp3-filer, filmer och dataprogram. Det är däremot tillåtet att länka till webbplatser och program som möjliggör spridning av detta. Du är fri att diskutera ämnet som sådant, men inte att använda forumet som ett redskap i syfte att sprida upphovsrättskyddat material.

Må väl
GaiN
Citera
2007-08-06, 23:41
Medlem
Den ska ses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem